XXL Nutrition

b12 injectie

corazon

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Even snel een vraagje jongens. Ik las dat mensen de injectie in hun schouders, biceps of triceps zetten. Is er verschil als je het in je quad doet? Met schouder wordt trouwens delt bedoelt neem ik aan en niet trap?

Klinkt misschien dom maar wil er toch zeker van zijn aangezien mijn moeder alleen ervaring heeft met het spuiten in de quad (verpleegster)

Flexe moeder die ff je b12 injecties zet :thumbs:

Maaruh, je kan het toch ook gewoon zelf zetten?

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Flexe moeder die ff je b12 injecties zet :thumbs:
Maaruh, je kan het toch ook gewoon zelf zetten?

Dat kan ook ja..maar heb toch liever dat mijn ma het doet aangezien ze het al eerder gedaan heeft :D Hoef ik alleen het spuitje zo diep mogelijk in mijn delt te duwen of moet ik nog ergens op letten? (aders ofzo)

Gewoon met een slin naald in je buik vet ;)

Geen grapjes he, want ik moet er zo ook aan geloven :D

ik zou voor de quad of ass gaan. 0.8x40 mm toch ?

Xtreme_BODY zei:
Als ik het niet seriues meende zou ik het niet zeggen.

Hmm denk dat ik toch liever in mijn schouder of quad spuit eerlijk gezegd. Maar werkt het nou even goed als ik het in mijn quad spuit in plaats van de schouder?

Ok Ik heb ryu's advies opgevolgd en het in mijn quad gespoten. Deed iets meer pijn dan ik verwacht had, maar ik heb het er wel voor over :)

B12 kun je overal zetten.. in je spieren(IC) buikvet(SC) zelfs in je ader(IV) alhoewel ik dat laatste zeker niet aanbeveel.. nog nooit gedaan zelf en lijk me eng om te doen :D

Pak een lekker dun naaldje en knal B12 in je schouder.. eerst verwarmen en langzaam injecteren. Iets op waterbasis schiet er als het ware zo in en dat voel je wel.. beheerst injecteren dus.

Thanatos zei:
B12 kun je overal zetten.. in je spieren(IC) buikvet(SC) zelfs in je ader(IV) alhoewel ik dat laatste zeker niet aanbeveel.. nog nooit gedaan zelf en lijk me eng om te doen :D

Pak een lekker dun naaldje en knal B12 in je schouder.. eerst verwarmen en langzaam injecteren. Iets op waterbasis schiet er als het ware zo in en dat voel je wel.. beheerst injecteren dus.

Inderdaad dat het er inschoot voelde ik wel ja...ik ga het de volgende keer zelf proberen, weer in de quad. Daarna probeer ik het wel in de schouder, dun naaldje zei je is 0,6 mm x 25 mm dun genoeg voor in de schouder?

Moet zeggen dat het wel even een spannend moment was die eerste spuit :D

Ik ben benieuwd of ik er echt wat van merk, maar dat laat ik over een tijd nog wel weten dan.

Corazon zei:
Inderdaad dat het er inschoot voelde ik wel ja...ik ga het de volgende keer zelf proberen, weer in de quad. Daarna probeer ik het wel in de schouder, dun naaldje zei je is 0,6 mm x 25 mm dun genoeg voor in de schouder?

Zelf neem ik altijd 0,6x30 voor de schouder of ander spot injections.. maar omdat b12 eigenlijk niet uitmaakt waar je zet kun je ook kleiner nemen. Insuline naaldjes b.v.

Zelf voel ik van het injecteren op waterbasis niks.. maar ik zet dus ook wel eens b12 bij mijn vriendin.. en die heeft er altijd een pijnlijke plek van.. dus.. pijn ligt aan de persoon denk ik.

Ok bedankt man..ik ga het ook in de schouder proberen :thumbs: gewoon kijken waar het beste aanvoelt.

En werkt het spul al een beetje jongens of is t nog een paar dagen geduld hebben?

Mochten er trouwens mensen geinteresseerd zijn om B12 depot te bestellen moeten ze maar even een PM sturen aangezien het grootverpakt helemaal niks kost ;)

Terug
Naar boven