AndroidHealthClinic

b12 injectie

• Topic Starter Topic Starter
Mwa ik zit nog in de eerste week en ik merk al wel meer energie (misschien placebo). In de tweede week zou ik meer eetlust moeten krijgen dus nog even afwachten. Als ik iets merk dan post ik het hier wel ;)

Ik voel me beter dan eerst, maar dit kan inderdaad het placebo effect zijn.

Updates will follow :D

Het is heel raar, maar ik ben wakker sinds 1400 en had om 0100 al 4000 kcal binnen.

Heb nog veel honger terwijl ik normaal die 4000 kcal pas 3 a 4 uur later haal en dan gewoon redelijk tot goed vol zit.

Zit normaal op een dag rond de 4100 kcal dus als dit echt aan de b12 ligt (en zo snel al) ben ik heel blij.

Nu weet ik niet of dit dus echt aan de b12 ligt, maar ik eet 10x makkelijker en voel me een stuk beter dan vorige week en ik voelde me al top en eten ging ook niet eens zo moeilijk :D

Vreemd, van B12 voel ik me wel topfit, maar krijg er niet meer eetlust van. Misschien dat het zo wel werkt voor iemand, die zich als hij/zij zich beroerd voelt, slecht eet.

Esperantisto zei:
Vreemd, van B12 voel ik me wel topfit, maar krijg er niet meer eetlust van. Misschien dat het zo wel werkt voor iemand, die zich als hij/zij zich beroerd voelt, slecht eet.
Jij injecteert het toch niet? Misschien zit daar het verschil...

Verschil is dat ik nooit in een bewuste bulk zit, alleen in een ongeplande. Dus ik haal die 4000 kcal alleen op zeer extreme dagen. Iets van 3 maal per jaar of zo?
Verder maakt het echt niks uit.. sublinguaal gebruik van methylB12 is identiek qua effect aan een injectie. Anders zou ik me niet van de ene dag op de andere topfit voelen. Als ik zou willen, zou ik dan ook wel veel kunnen eten, maar dat wil ik dus juist NIET. :D

Kijk je voelt je misschien wel topfit de volgende dag, maar misschien word injectie nog beter opgenomen en gaan de werkingen ook verder:D

Tof man dat je moeder het wil doen. Toen ik mijn moeder vroeg of ze na het eten even 500mg test in mijn been wilde douwen, deed ze ineens zo moeilijk...

Ga nu de 2e week in en me eetlust is echt zeer merkbaar toegenomen.

Het zetten stelt ook niks meer voor, dus ik ben hier erg tevreden mee.

Een aanrader dus!

• Topic Starter Topic Starter
dice zei:
Tof man dat je moeder het wil doen. Toen ik mijn moeder vroeg of ze na het eten even 500mg test in mijn been wilde douwen, deed ze ineens zo moeilijk...

haha logisch test is ook wat anders dan b12 injectie :p

Mijn eetlust is ook toegenomen trouwens. In de ochtend als ik wakker wordt heb ik een erge honger terwijl ik hiervoor met moeite in de ochtend at. Na een maaltijd merk ik ook dat ik meteen weer honger heb, dus ben erg tevreden tot nu toe.

B12 op waterbasis zou ik lekker subcutaan zetten met een slin naaldje. Een kind kan de was doen.

De depot versie IM in de glutes.

Terug
Naar boven