AndroidHealthClinic

Baby in huis

Bezoekers in dit topic

SMOKKELMAN

Novice
Lid geworden
19 mrt 2013
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
17%
Heb een vraag kwa voeding ..sins ik kort vader ben geworden..is heel mijn slaap|eten gewoonte naar de kl...nu vraag ik mij af.. als je 19u wakker bent en maar 5u slaapt .kom ik dan met mijn 2800kal ni te kort? En zo ja.. wat mag ik om 2u snachts dan nog eten..boterhamme of iets anders van kolh. Of enkel eiwitten kwark..kip enzo ..ben ineens zo uit geput ik ben van bench 130kg naar 100kg gegaan op nu 4weken en spieren kwijt en vet er bij.. help help
 
Niet slapen is zwaar, maar gaat vanzelf wel weer beter.

Ik zou toch proberen om 's nachts niet te gaan eten. Voor je het weet wordt het een gewoonte, en ga je straks wakker worden om te gaan eten.
 
Ik ga even je topic volgen. Bij mij is het over een half jaar zover.
 
Als je een strak schema volgt zou je je eten gewoon wat meer kunnen verdelen. Overdag iets minder om het snachts weer te pakken.

Voor je het weet slaapt de baby door. Wij waren naar een week of 6 weer volledige nachten aan het slapen. (uitzondering daar gelaten uiteraard)
 
Niet slapen is zwaar, maar gaat vanzelf wel weer beter.

Ik zou toch proberen om 's nachts niet te gaan eten. Voor je het weet wordt het een gewoonte, en ga je straks wakker worden om te gaan eten.

Ik was heel even bang dat je ging zeggen dat je 's nachts/'s avonds/voor het slapen gaan geen koolhydraten mag eten..

Slaap is naast voeding misschien wel het belangrijkste wat er is.
 
Als eerste gefeliciteerd!

Je moet je gewoon aan je kcal houden. Als je je activiteiten factor juist hebt ingesteld kom je wel in de buurt. Verder kun je elke 2 weken aanpassingen doen als je ziet dat je bijkomt.
 
hangt van zoveel dingen af , welk werk doe je,wat is je doel ,2800 calorieen is zowiezo weinig...
 
Mijn dochter wordt in juni 7 en wat ik toen deed is, ik ben gewoon gestopt met trainen en heb mij volledig gefocust op mijn gezin. Ik ben pas gaan trainen toen mijn dochter 3 was en kon uitleggen wat ik ging doen. Nu 4 jaar verder en ik zie er beter uit dan toen.
 
Niet gaan traine ..zit er voor mij niet in ..werk thuis zittend..dus voor de rest doe ik ni heel veel dus ..heb dat echt wel nodig of word totaal gek in de kop dus ben heel de dag bij men zoontje en hij is prematuur dus moet 8 voedingen hebben dus snel door slapen zal er niet inzitte denk ik dus gewoon nacht verhongeren dan maar ?..
 
Mijn dochter wordt in juni 7 en wat ik toen deed is, ik ben gewoon gestopt met trainen en heb mij volledig gefocust op mijn gezin. Ik ben pas gaan trainen toen mijn dochter 3 was en kon uitleggen wat ik ging doen. Nu 4 jaar verder en ik zie er beter uit dan toen.


Herkenbaar. Heb mij gefocust op mijn gezin en heb een eigen zaak opgestart toen mijn dochter geboren werd 7.5 jaar geleden. De eerste jaren zijn zwaar vooral door het weinige slapen en een heleboel nieuwe zaken die erbij komen.

Maar als je wilt blijven doorgaan wat perfect kan dan ga je gewoon eten wanneer je baby ook eet. Snachts eten zou ik niet doen.
 
Ben al een 8maanden aant cutten maar lukt me niet sterk .. denk dat ik met men 2800kal nog te veel eet om droge spiermassa te winnen.. ik eet
50g brinta
500ml melk
2 scheppen whey
150g spinazie of boerenkool

5 sneden volkorenbrood
100gr kipfilet
50gr pindakaas

150gr kipfilet
100g broccoli
100g zilvervliesrijst

100 g brinta
500ml melk
2 scheppen whey
Appel



Dit is men schema mvg meedde ijzerduwers
 
Zonder voldoende slaap kan je niet op een deftige manier cutten. Cortisol trough the roof.
 
Hoeveel eiwitten koolhydraten en vetten zijn dit?

Je kan met groenten zorgen voor meer vulling en weinig kcal. Dat voorkomt de ergste honger.
Komkommer, tomaat, bleekselderij, etc.

Slaap is ook heel belangrijk. Weet daar zelf alles van. Als ik een uurtje op een nacht slaap is het al veel... Dus probeer waar kan wel je rust nog te pakken. Ook al is het moeilijk.
 
je herstelt vele malen minder door te weinig slaap. Je cortisol is vele malen hoger, je voedingsstoffen worden minder goed in je spijsverteringskanaal verwerkt. Dat is de reden van je krachtverlies.
Je zou iets meer kunnen eten als je merkt dat je afvalt, maar val je niet af is het niet nodig.
Kwestie van accepteren, slaap betert wel weel, iets meer tijd voor herstel nemen, en verstandig trainen.
En zorgen dat de kilocalorieën die je wel inneemt van goede kwaliteit zijn ;)

Succes
 
Hier ook gehad, gewoon paar weken doorbijten en slaap pakken waar je kunt. Zou gewoon je normale eetschema aanhouden en aanpassen als het echt nodig lijkt.
 
Zou geen liter melk per dag drinken maat.
En zou pindakaas er ook uithalen.

Toen mijn kleine nog snachts de voedingen nodig had, deden ik & mijn vriendin het om en om.
Dus de ene nacht sliep ik door, de volgende nacht sliep mijn vriendin door en gaf ik de voeding.

Anyway, geniet van het moment man, mooiste wat er is.
 
Back
Naar boven