MuscleMeat

Back on track

Bezoekers in dit topic

paulypoo2007

Novice
Lid geworden
6 jun 2018
Berichten
20
Waardering
7
Lengte
1m68
Massa
72kg
Vetpercentage
22%
Hiya,

Ik ben nieuw op dit forum en wil mezelf ff voorstellen. Ben alweer 46 jaar oud, 1.68 en 72 kg. Heb het afgelopen jaar niet kunnen trainen door een blessure aan mijn rechterschouder. (zit in een rolstoel) Hierdoor is de omvang van mijn rechter bovenarm ook verminderd van 43,5 cm naar 40,5(koud). Ik wil dit echter zsm weer opkrikken naar de normale proporties. Zijn er hier nog lui die tips hebben qua voeding en/of training? Mijn oorspronkelijke doel was 45 cm totdat ik uitviel.

Ik hoop wat van jullie te horen
 
welkom! kijk even de sticky over voeding en trainingsschemas...daarmee kun je iig al mee uit de voeten!
 
Thanks! Voedingsschema's zijn zeker handig. Heb aangepast schema omdat ik gedeeltelijk vanuit mijn stoel train. Grotendeels op de manier van Nick Scott.
 
Goede bovenarmen dan........

Welkom !
 
Valt op dit moment helaas wel wat tegen. Ben 3 cm kwijt gedurende het afgelopen jaar. Zoals gezegd...doel is 45 cm koud.. Ik weet echter dat ik tevens weer heel wat meer kom aan het vreten...plus wil het zonder aas doen...
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
En dank je ;-)
 
En nog iets....die 22% is zo hoog omdat ik door omstandigheden medicatie moet slikken...is dus geen vet maar vooral vocht....
 
Welkom oudje :) Idd. goede bovenarmen bij 72kg. Succes !
 
De wondere wereld van Prednison/Seroquel
 
Ron....thanks! Stuur je wel een pic zodra ik weer op 43,5 of meer zit...;-)
 
Ron.....en btw...ben maar 1.68 he ;-)
 
Ach, met een paar grotere wielen onder je roelstoel pas je dat toch zo aan?
 
Welkom man!

Ik zal Nick Scott eens bestuderen om een idee te krijgen hoe je traint.
 
Hi Darcem,

Je kunt hem overal op youtube vinden. Heb echt veel van hem geleerd. Ook heel eenvoudige tips and tricks.
 
Zijn bijnaam is The Beast.... en dat is hij dus ook wel...
 
Zijn bijnaam is The Beast.... en dat is hij dus ook wel...

Net inderdaad even wat bekeken. Dat is inderdaad een beast! Ook tof om te zien hoe hij nog met aardig gewicht de leg press doet.
 
This is how we do it....

 
Ik doe de leg press met 120 kilo en leg extension met 50.....al blijf ik er bijna kapot bij...
 
No pain...no gain.....vol door mijn spasmes heen...
 
Back
Naar boven