XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Sem Schilt is zeker een hele goeie vechter.
Die gozer weet precies wanneer ie welke combinaties moet maken,
en weet perfect met zijn lengte en gewichts voordeel om te gaan.
Zijn punches en kicks zijn perfect getimed en geplaatst.

Dus dan kan je zeggen dat ie geen goeie vechter is omdat het er een beetje lomp uit ziet. Maar als je verstand van vechten hebt, zie je dat die gozer wonderbaarlijke en slimme acties uithaalt.
+1
Sem Schilt levert niet de meest spectaculaire beelden op maar hij weet perfect zijn lompe lijf te gebruiken in de ring

+1
Sem Schilt levert niet de meest spectaculaire beelden op maar hij weet perfect zijn lompe lijf te gebruiken in de ring

Yep zo is het.
Sem is de enige die met die lengte en dat gewicht nog een redelijke motoriek heeft en dat maakt hem bijzonder.
Hij is niet super vloeiend maar weet wel al zijn technieken goed uit te voeren en is zeker niet traag voor zijn lengte en gewicht.
En dan ff terugkomen op Hari waar dit topic eigenlijk over gaat, die is gezegend met een uitzonderlijk goede motoriek en dat gecombineerd met al zijn harde trainen dat hij doet maakt hem alleen maar nog beter en sterker.
Hij is dus een zwaargewicht die snelheid en souplesse heeft van een K1 Max vechter en dat maakt hem zo bijzonder want dat zie je zelden.

Overeem vind ik trouwens ook nog heel erg goed bewegen voor die spiermassa en dat gewicht, ook een hele bijzondere vechter.

O wat mis ik de K1 van vorig decennium :( wat een titanenstrijd was dat

Daar denkt Andre Brilleman denk ik net zo over.
En Nourdin ben Salah en Peter Smit

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 12:06 ----------

zeker weten dat sam kan vechten.. ik herinner met dit wedstrijd nog goed

http://www.youtube.com/watch?v=g06VetrgZr0&feature=related
Dan herinner je deze vast ook nog wel

http://www.youtube.com/watch?v=LEAm50dVCEk&feature=player_detailpage#t=250s

ja die ook idd :D hehe
****ing irritante presentator trouwens

Toegegeven, het is leuk om Hari te zien vechten. Bij hem is het ook zo dat het me niet zo veel uitmaakt of hij wint of verliest. Ik vindt het mooi om te zien als hij Sem neer mept, maar eigenlijk vindt ik het nog leuker als die bad boy neer getrapt wordt.

Laatst bewerkt:
Alleen die dekking van Sem Schilt is wel mega irritant en kinderachtig :D

Zo irri als iemand zo verdedigd, zo heb ik er ook 1 van 20cm langer dan ik rond lopen.
Valt niet tegen te vechten zonder je kapot te irriteren

In de ring was badr voor mij de beste en leukste om naar te kijken.

Je wist gewoon als hari ging vechten dat er wat kwam. Zijn alles of niets stijl is hoe je het went of keert eigenlijk hoe een gevecht hoort te zijn. Maar nu pist ie alles weg, wat een sukkel.

En Nourdin ben Salah en Peter Smit

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 12:06 ----------

Dan herinner je deze vast ook nog wel

http://www.youtube.com/watch?v=LEAm50dVCEk&feature=player_detailpage#t=250s

ja die laatste was sem schilt de 3de of 4de op rij van de Nederlanders die zich kort achter elkaar (meen in zelfde toernooi) lieten verassen door pure agressie en gebeuk van hari vanaf de eerste seconde. Zo won hari de 1 na de ander. hoopte dat schilt er toen niet intrapte nadat aerts dat ook al deed en nog anderen

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 03:40 ----------

Die knockouts van Overheem EPIC

http://www.youtube.com/watch?v=Qj9Y2vH9_0o

Vol die knie op zn kaak.

moest de reem al uitgeteld worden....?

de knockout van alistair op hari is meer epic . BAM liggen

ja die laatste was sem schilt de 3de of 4de op rij van de Nederlanders die zich kort achter elkaar (meen in zelfde toernooi) lieten verassen door pure agressie en gebeuk van hari vanaf de eerste seconde. Zo won hari de 1 na de ander. hoopte dat schilt er toen niet intrapte nadat aerts dat ook al deed en nog anderen

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 03:40 ----------

moest de reem al uitgeteld worden....?

de knockout van alistair op hari is meer epic . BAM liggen

vond die 2e match-up sowieso nep, dat hele K1 werdt toen verdoet door die nieuwe 2 knokdown regel. bijna elke match was na 2 minuten afgelopen.

vond die 2e match-up sowieso nep, dat hele K1 werdt toen verdoet door die nieuwe 2 knokdown regel. bijna elke match was na 2 minuten afgelopen.

Als je de eerste ronde al 3x op je reet gaat zitten, ga het ronde 2 en 3 ook niet halen.

IS er nu al meer nieuws over de feiten? Is er nu al zekerheid dat Hari het deed?

Zal voorlopig effe rustig blijven aangezien de advocaat van Hari aangifte heeft gedaan tegen het OM vanwege het lekken van informatie. Meestal zijn ze dan wat spichtiger met het uitgeven van info.

Slachtoffer Is trouwens oprichter van elisawashere.
Eindelijk eens een goed reisbureau, niet zo een massa arke shit waar je met 185 man in 1 hotel zit.
Standaart huur auto erbij etc.
Aanrader voor iedereen die niet van massa toerisme houdt.

Weten jullie al wat de oorzaak was :-)

Terug
Naar boven