XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Als Overeem moet vechten zal ik altijd kijken. Maar ik vind het ergens ook een faker en mag hem ook niet echt.

Met Badr is t gewoon zo: Either you love him or you hate him (in de ring)

een niet marokaan en hopelijk ook de meerderheid aan marokanen kan toch niet houden van dat negeren van de scheids en nog effe tegen die kop trappen als iemand al op de grond ligt ( remy bonjasky en hesdy gerges) enz

Je kan discussieren over een knockdown of niet, maar jij maakt jezelf behoorlijk ongeloofwaardig met je mening dat Overeem helemaal niet (dus ook niet licht, of een beetje) aangeslagen is en slechts uit balans was door de kracht van de trap.
Vooral het loopje van Overeem, met zijn hand vasthoudend aan het touw nadat de scheids de partij had beeindigd moet toch genoeg zeggen. Zo loopt iemand niet die slechts uit balans is, geen eens een gezicht vol ongeloof.
De scheids is er voor de veiligheid en dit was gewoon einde verhaal. Bij Hoost vs Sapp vond ik het bijv. wel te snel ingegrepen, en de reactie van Hoost sprak boekdelen.

Of het een gevecht mooier maakt mag niet ten koste van de veiligheid gaan. Hele zware ko's zijn idd prachtig maar gaan niet boven alles.

Jij mag me ongeloofwaardig vinden, maar een harde trap voor je kop krijgen doet altijd wat met je, ik vond het geen knock down.
Hij vangt zich alleen maar op aan de touwen, meer is het niet.

Overeem had zichzelf wellicht nog bij elkaar kunnen rapen en wie weet hoe het gelopen was, het blijft speculeren.
Mensen die denken het allemaal al te weten, weten niet waar ze het over hebben.

Ik zeg tijd voor een slot.

Jij mag me ongeloofwaardig vinden, maar een harde trap voor je kop krijgen doet altijd wat met je, ik vond het geen knock down.
Hij vangt zich alleen maar op aan de touwen, meer is het niet.

Overeem had zichzelf wellicht nog bij elkaar kunnen rapen en wie weet hoe het gelopen was, het blijft speculeren.
Mensen die denken het allemaal al te weten, weten niet waar ze het over hebben.

Niks speculeren kerel, elke vechter ziet wat daar gebeurt. Jij wilt het gewoon niet zien. Prima dan toch.

Waarom? Jij staat in dit topic zeker in de top 5 van het aantal posts, hebt telkens je mening klaar over hoeveel jaar Badr moet en zal krijgen en bla bla bla nu opeens moet het topic dicht? Het verhaal begint nu pas nu dat hij vast zit.

Omdat het topic helemaal niet meer over het onderwerp gaat, maar betweters die wel even denken alles te weten.

Niks speculeren kerel, elke vechter ziet wat daar gebeurt. Jij wilt het gewoon niet zien. Prima dan toch.

Van achter je computertje lijkt het leven misschien zwart/wit, maar in de realiteit zit het leven vol verassingen.
Zo ook gevechten tussen 2 goede vechters.
Voorbeeld daarvan is Karaev tegen Hari, die Hari K.O sloeg en waarin Hari fantastisch terug kwam in 2007.

It isn't over till it's over, helaas nam de scheids deze beslissing.
Als je elk gevecht wil beeindigen als iemand een harde trap voor zijn kop krijgt word het maar een saaie boel.

Graag weer on-topic, er zal nog genoeg te melden zijn over Hari in de komende weken en maanden. Het topic blijft dus open, degenen die stelselmatig off-topic gaan riskeren een kaart en/of topicban.

Not%2BSure%2Bif%2Bserious.jpg

P.S. met Ali bedoel ik Alistair.

Lekker handig als ik het over Muhammad Ali heb, dan maar ook Ailistair een afkorting als Ali te geven. :rolleyes:

De gevangenis in pleuren, daarna NL papieren afpakken en het land uit zetten. Problem solved!
Dat soort "gangsters" komt vaak voor, vooral bij marokkanen en vooral als ze met een groepje zijn OF iets doen aan vechtsport.
Mensen zeggen dat turken zijn slecht,antillianen zijn slecht,surinamers zijn k*t....maar marokkanen steken daar met kop boven schouders uit. Ik ben geen racist ofzo,heb meer internationale vrienden dan blanke, maar dat volk bewijst dat alle vooroordelen kloppen gewoon. Als niet dagelijks op straat ze het bewijzen, dan dagelijks in de kranten.

Allemaal tegen de muur...
Maar dan gaan mensen je weer vergelijken etc. terwijl het wel de beste oplossing is..

Tsja, ik heb me hele leven zowat elk stadsdeel van Amsterdam meegemaakt. Gewoond in Oost, west (Slotervaart), lang gewerkt in de Bijlmer en familie en vrienden in Noord. Maar het k*tste van alles was toch de buurt waar alle Marokkanen wonen.

Jammer dat Badr Hari zich niet inzet om als rolmodel zich in te zetten voor die jeugd. Hij geeft ze enkel het slechte voorbeeld.

Tsja, ik heb me hele leven zowat elk stadsdeel van Amsterdam meegemaakt. Gewoond in Oost, west (Slotervaart), lang gewerkt in de Bijlmer en familie en vrienden in Noord. Maar het k*tste van alles was toch de buurt waar alle Marokkanen wonen.

Jammer dat Badr Hari zich niet inzet om als rolmodel zich in te zetten voor die jeugd. Hij geeft ze enkel het slechte voorbeeld.
Yep helemaal mee eens.

Misschien als meneer Hari straks 20 jaar krijgt dan zal hij wel een rol model worden omdat die etters dan weten dat er ook flinke straffen staan op jezelf misdragen.

Dus laat het recht zegevieren.. Als het echt poging tot doodslag wordt dan zal het toch wel een aantal jaartjes zijn mag ik hopen..

En wat marrokanen betreft.. een turkse vriend van mij werd vroeger altijd door zijn ouders er op gewezen dat hij op moest passen voor de marrokanen :lol:

Ik gok, met de nadruk op gok, dat hij wel daadwerkelijk minimaal 5 jaar zal moeten zitten, echt zitten.

ma 30 jul 2012, 18:50
Estelle Cruijff gehoord in zaak Badr Hari

AMSTERDAM - Estelle Cruijff is gehoord over de mishandeling van ondernemer Koen Everink tijdens dansfestijn Sensation.

Het Openbaar Ministerie heeft bevestigd dat Estelle een getuigenverklaring heeft moeten afleggen over het incident, waarmee haar vriend Badr Hari in verband wordt gebracht. "Iedereen die aanwezig was in de skybox is gehoord, dus ook Estelle ", aldus de woordvoerder van het OM aan RTL Boulevard.
Badr (27) zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van Everink in een skybox tijdens Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Vrijdag is een tweede verdachte opgepakt in verband met de zaak. Het zou gaan om een 34-jarige Eindhovenaar.

De kickbokser wordt ook nog verdacht van de mishandeling van Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air. Hij zou hem vorig jaar hebben geslagen en geschopt tijdens een clubavond. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
Badr wordt nu ook met een derde mishandelingszaak in verband gebracht . Hij zou vorig jaar december de broer van een vrouw met wie hij een relatie had een paar rake klappen en een kopstoot hebben verkocht

http://www.telegraaf.nl/prive/12655934/__Estelle_gehoord_in_zaak_Badr__.html

Terug
Naar boven