Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar de afspraak met Overeem en Hari was dat er 2 gevechten zouden plaats vinden, eentje met K1 rules en eentje met MMA rules. Dat zijn Badr z´n eigen woorden. Dus wie is er bang....
We wachten nog steeds op de 2e partij...
De provocatie van Badr Hari is mooi om te zien, maar als je een grote mond hebt moet je het waar maken ook ja.
En wat een flauwekul hoor ik allemaal richting mij.
Ik vond Overeem helemaal niet aangeslagen en vind ook dat een scheidsrechter veel terughoudender moet zijn omdat hij anders vechters de kans om te winnen ontneemt.
Tuurlijk ging Hari beter, maar laat de vechter of zijn team zelf beslissen of die door kan zolang die nog staat.
Dat is wat een gevecht mooi maakt en dat is waarom Ali van Foreman heeft kunnen winnen.
Gast ben een Overeem fan, maar hij zat te tollen met zijn ogen. Als de scheidsrechter niet op tijd in sprong, was er veel meer schade aangericht. En over Badr tjah. De meest spectaculaire vechter in de ring ooit, maar ook een complete nutcase. Van mij mag die wel een tijdje brommen, al zal de flair van het K1/Kickboxen toch wel een stuk minder zijn zonder hem.De provocatie van Badr Hari is mooi om te zien, maar als je een grote mond hebt moet je het waar maken ook ja.
Ik vond Overeem helemaal niet aangeslagen en vind ook dat een scheidsrechter veel terughoudender moet zijn omdat hij anders vechters de kans om te winnen ontneemt.
Tuurlijk ging Hari beter, maar laat de vechter of zijn team zelf beslissen of die door kan zolang die nog staat.
Dat is wat een gevecht mooi maakt en dat is waarom Ali van Foreman heeft kunnen winnen.
Muhammed Ali was vele malen spectaculairder, een hw ballerina en een slimme strateeg.Gast ben een Overeem fan, maar hij zat te tollen met zijn ogen. Als de scheidsrechter niet op tijd in sprong, was er veel meer schade aangericht. En over Badr tjah. De meest spectaculaire vechter in de ring ooit, maar ook een complete nutcase. Van mij mag die wel een tijdje brommen, al zal de flair van het K1/Kickboxen toch wel een stuk minder zijn zonder hem.
Muhammed Ali was vele malen spectaculairder, een hw ballerina en een slimme strateeg.
Als de scheids er niet tussen had gekomen en Hari kennende geef ik Alistair misschien 5% kans om eruit te komen en die andere 95% procent gaat hij zwaar K.O. Dus dat is hem bespaard
Ali ging ook niet in discussie en was denk ik allang blij
Punt

Speculatie.
En ga eens de partij van Ali en Foreman zien![]()
Ali won, dus hoezo discussie![]()
LOLGast ben een Overeem fan, maar hij zat te tollen met zijn ogen. Als de scheidsrechter niet op tijd in sprong, was er veel meer schade aangericht. En over Badr tjah. De meest spectaculaire vechter in de ring ooit, maar ook een complete nutcase. Van mij mag die wel een tijdje brommen, al zal de flair van het K1/Kickboxen toch wel een stuk minder zijn zonder hem.
De provocatie van Badr Hari is mooi om te zien, maar als je een grote mond hebt moet je het waar maken ook ja.
LOL
Als we het over boksen hebben mag Badr niet eens de veters van Mike Tyson strikken.
Een fout is menselijk. Iedereen kan eens een verkeerde keus maken. Maar hij maakt ze zo vaak dat het een dagtaak is geworden ongeveer. Er is niks zonde aan hem. Enkel dat dat ie ooit de keuze heeft gemaakt om top sport trachtte te bedrijven.