AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

pfff overeem is keihard genaaid door de UFC. Die doktor die moest verschijnen op de horing van de Nevada State Athletic Commission (NSAC) was gewoon een arts die in dienst was van UFC.iets met 1 + 1 = 2

Alisteroid Testostereem :D

• Topic Starter Topic Starter
Ontopic maar weer graag...

het zal de komende 2 weken wel stil blijven? mssn af en toe een updateje van zn advocaat ofzo?

Maar de afspraak met Overeem en Hari was dat er 2 gevechten zouden plaats vinden, eentje met K1 rules en eentje met MMA rules. Dat zijn Badr z´n eigen woorden. Dus wie is er bang....

We wachten nog steeds op de 2e partij...

De provocatie van Badr Hari is mooi om te zien, maar als je een grote mond hebt moet je het waar maken ook ja.

En wat een flauwekul hoor ik allemaal richting mij.
Ik vond Overeem helemaal niet aangeslagen en vind ook dat een scheidsrechter veel terughoudender moet zijn omdat hij anders vechters de kans om te winnen ontneemt.

Tuurlijk ging Hari beter, maar laat de vechter of zijn team zelf beslissen of die door kan zolang die nog staat.
Dat is wat een gevecht mooi maakt en dat is waarom Ali van Foreman heeft kunnen winnen.

De provocatie van Badr Hari is mooi om te zien, maar als je een grote mond hebt moet je het waar maken ook ja.

Ik vond Overeem helemaal niet aangeslagen en vind ook dat een scheidsrechter veel terughoudender moet zijn omdat hij anders vechters de kans om te winnen ontneemt.

Tuurlijk ging Hari beter, maar laat de vechter of zijn team zelf beslissen of die door kan zolang die nog staat.
Dat is wat een gevecht mooi maakt en dat is waarom Ali van Foreman heeft kunnen winnen.

Als de scheids er niet tussen had gekomen en Hari kennende geef ik Alistair misschien 5% kans om eruit te komen en die andere 95% procent gaat hij zwaar K.O. Dus dat is hem bespaard

Ali ging ook niet in discussie en was denk ik allang blij

Punt

Gast ben een Overeem fan, maar hij zat te tollen met zijn ogen. Als de scheidsrechter niet op tijd in sprong, was er veel meer schade aangericht. En over Badr tjah. De meest spectaculaire vechter in de ring ooit, maar ook een complete nutcase. Van mij mag die wel een tijdje brommen, al zal de flair van het K1/Kickboxen toch wel een stuk minder zijn zonder hem.

Gast ben een Overeem fan, maar hij zat te tollen met zijn ogen. Als de scheidsrechter niet op tijd in sprong, was er veel meer schade aangericht. En over Badr tjah. De meest spectaculaire vechter in de ring ooit, maar ook een complete nutcase. Van mij mag die wel een tijdje brommen, al zal de flair van het K1/Kickboxen toch wel een stuk minder zijn zonder hem.
Muhammed Ali was vele malen spectaculairder, een hw ballerina en een slimme strateeg.

Mike Zambidis afgelopen K1 Rising tegen Chahid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als de scheids er niet tussen had gekomen en Hari kennende geef ik Alistair misschien 5% kans om eruit te komen en die andere 95% procent gaat hij zwaar K.O. Dus dat is hem bespaard

Ali ging ook niet in discussie en was denk ik allang blij

Punt

Speculatie.
En ga eens de partij van Ali en Foreman zien :D
Ali won, dus hoezo discussie ???

Speculatie.
En ga eens de partij van Ali en Foreman zien :D
Ali won, dus hoezo discussie ???

Not%2BSure%2Bif%2Bserious.jpg

P.S. met Ali bedoel ik Alistair.

LOL

Als we het over boksen hebben mag Badr niet eens de veters van Mike Tyson strikken.

Badr heeft nog geen 1 wedstrijd gebokst. Dus snap sowieso de mensen hier niet die boxen erbij halen.

Je kan discussieren over een knockdown of niet, maar jij maakt jezelf behoorlijk ongeloofwaardig met je mening dat Overeem helemaal niet (dus ook niet licht, of een beetje) aangeslagen is en slechts uit balans was door de kracht van de trap.
Vooral het loopje van Overeem, met zijn hand vasthoudend aan het touw nadat de scheids de partij had beeindigd moet toch genoeg zeggen. Zo loopt iemand niet die slechts uit balans is, geen eens een gezicht vol ongeloof.
De scheids is er voor de veiligheid en dit was gewoon einde verhaal. Bij Hoost vs Sapp vond ik het bijv. wel te snel ingegrepen, en de reactie van Hoost sprak boekdelen.

Of het een gevecht mooier maakt mag niet ten koste van de veiligheid gaan. Hele zware ko's zijn idd prachtig maar gaan niet boven alles.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 21:14 ----------

LOL

Als we het over boksen hebben mag Badr niet eens de veters van Mike Tyson strikken.

Nou buiten de ring ontlopen ze elkaar niet veel meer.

Een fout is menselijk. Iedereen kan eens een verkeerde keus maken. Maar hij maakt ze zo vaak dat het een dagtaak is geworden ongeveer. Er is niks zonde aan hem. Enkel dat dat ie ooit de keuze heeft gemaakt om top sport trachtte te bedrijven.

zo zou je het zeker ook kunnen bekijken:cool:

Terug
Naar boven