- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij gaat nog geen 2 jaar krijgen, de vorige keer zei ik 1 maar toen was het nog zware mishandeling inmiddels is het poging tot doodslag.

Hij is al ex-con en hij is volgens mij al meerdere keren in USA geweest sindsdienIk denk dat Hari als ex-con amerika niet meer in komt!
kijkt de VS dan alleen naar lange straffen?ja maar niet van zo'n lange straf als dat ie nu krijgt
Hari moet oppassen in de VS. De VS is een land met een van de zwaarste straffen ter wereld. Het is dan ook niet voor niets dat de VS duidelijk koploper is wat betreft het aantal gevangenen per hoofd van de bevolking. Voor mannen in de leeftijd van Hari geldt zeker dat 1 op de 40 in de bak zit.
Voor een dergelijk zware mishandeling als die heeft plaatsgevonden bij sensation white kun je daar wel 10 jaar krijgen.
Laat staan California met de 3 strikes law.
Dat heeft zn'n oorzaak in de snelheid waarmee ze straffen. Hoeft niets te maken te hebben met de zwaarte (relatief zwaardere) straffen.
Okay, wat is nu na al het gegok en gespeculeer de status?
Hij zit nog vast (in voorarrest) omdat er een redelijke verdenking is?
En nu? Justitie is bewijslast aan het verzamelen?
Badr en z'n advocaat bereiden de verdediging voor?
Iemand een idee wanneer de zaak voorkomt?
ma 30 jul 2012, 18:50
Estelle Cruijff gehoord in zaak Badr Hari
AMSTERDAM - Estelle Cruijff is gehoord over de mishandeling van ondernemer Koen Everink tijdens dansfestijn Sensation.
Het Openbaar Ministerie heeft bevestigd dat Estelle een getuigenverklaring heeft moeten afleggen over het incident, waarmee haar vriend Badr Hari in verband wordt gebracht. "Iedereen die aanwezig was in de skybox is gehoord, dus ook Estelle ", aldus de woordvoerder van het OM aan RTL Boulevard.
Badr (27) zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van Everink in een skybox tijdens Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Vrijdag is een tweede verdachte opgepakt in verband met de zaak. Het zou gaan om een 34-jarige Eindhovenaar.
De kickbokser wordt ook nog verdacht van de mishandeling van Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air. Hij zou hem vorig jaar hebben geslagen en geschopt tijdens een clubavond. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
Badr wordt nu ook met een derde mishandelingszaak in verband gebracht . Hij zou vorig jaar december de broer van een vrouw met wie hij een relatie had een paar rake klappen en een kopstoot hebben verkocht
http://www.telegraaf.nl/prive/12655934/__Estelle_gehoord_in_zaak_Badr__.html
Hij krijgt maximaal 2 jaar waarvan hij met aftrek van voorarest 2/3 moet uitzitten.
Mensen die denken dat hij 5 of zelfs 20 jaar moet gaan zitten zijn gek.
)Hari gaat minimaal 3 jaar krijgen waarvan hij er 2 moet zitten. En maximaal 5 jaar waarvan hij 3,3 jaar moet zitten.
Misschien zit ik fout maar ik denk dat het toch wel redelijk klopt.
Hari wilde binnen 3 jaar heavyweight champ zijn zei hij niet lang geleden maar ik denk eerder dat hij over 3 jaar pas kan beginnen met zijn boks avontuur.
Wie weet doet dit Hari alleen maar goed. 2-3 jaar bak geeft hem discipline en maakt hem mentaal sterker. Daarna gaat hij niet meer in de fout maar concentreert zich op de sport. Daarna gaat hij als ex-con naar de USA. Amerikanen willen dramatische verhalen. Dat verkoopt in het boksen. Hari is de bad boy, de opvolger van Tyson. Hari = sensatie = geld.
Ik zie hem de Klitschko's niet verslaan. Al is Vitali allang gestopt voordat Hari hem kan uitdagen. En de overstap naar het boksen is moeilijk maar als ik Jean-Marc Mormeck en Tony Thompson zie boksen tegen Wladimir Klitschko. Dan denk ik dat Hari dat beter kan.
Er zijn wereldwijd maar 1.148 zwaargewicht profboksers. De basis is dus maar klein en daardoor zijn er maar zo weinig goede zwaargewicht boksers. De top 10 gaat nog wel maar de rest is met alle respect niet zo'n super hoog niveau.