Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
Hhahaha hij heeft bekend. Waar ben je nou, Tremendes? toch wel ff slikken dit hè.
En die Sletstelle mag mee het gevang in. Zoals ik eerder al voorspelde. Nou dikke vette BURN voor de mensen die hem verdedigden hierboven. En Ozgur, je bent een idoot om zo'n iemand te gaan verdedigen. Hij had inderdaad de 'p*ssy man' moeten zijn ja. Als professioneel vechter mag je nooit buiten de ring ff je gang gaan. Badr had het grootste respect gekregen als hij koel was gebleven. Helaas
En die Sletstelle mag mee het gevang in. Zoals ik eerder al voorspelde. Nou dikke vette BURN voor de mensen die hem verdedigden hierboven. En Ozgur, je bent een idoot om zo'n iemand te gaan verdedigen. Hij had inderdaad de 'p*ssy man' moeten zijn ja. Als professioneel vechter mag je nooit buiten de ring ff je gang gaan. Badr had het grootste respect gekregen als hij koel was gebleven. Helaas

als iemand Hari nooit verdedigd heeft ben ik het wel, totaal geen fan van namelijk.
Hele team had zo'n shirt wat over de hele wereld werd uitgezonden.
oke soms gaat ie te ver zoals in dit geval, maar die mannetjes die nu bijv een tik op de bek hebben gehad denken ook vaak dat ze alles kunnen en mogen met hun geld, Badr is toch meer een jong van de straat en heeft gewoon schijt aan die lui.