AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Hhahaha hij heeft bekend. Waar ben je nou, Tremendes? toch wel ff slikken dit hè.

En die Sletstelle mag mee het gevang in. Zoals ik eerder al voorspelde. Nou dikke vette BURN voor de mensen die hem verdedigden hierboven. En Ozgur, je bent een idoot om zo'n iemand te gaan verdedigen. Hij had inderdaad de 'p*ssy man' moeten zijn ja. Als professioneel vechter mag je nooit buiten de ring ff je gang gaan. Badr had het grootste respect gekregen als hij koel was gebleven. Helaas

Staat maximaal 6 jaar op voor het afleggen van een valse verklaring.
Zal voor Estelle wel met een sisser aflopen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12671810/__Badr_Hari_bekent__.html

En hier nog een foto van een bebloede Koen Everdink in het AMC na het incident.
everink_1__1027270i.jpg

Hij naait zijn maten er dus ook bij.

Jammer dat ze geen foto van zijn voet hadden, die hing er namelijk nog maar half aan (omdat hari met zijn volle gewicht er op trapte schijnt):o

• Topic Starter Topic Starter
Hhahaha hij heeft bekend. Waar ben je nou, Tremendes? toch wel ff slikken dit hè.

Wat lul jij nou weer?:rolleyes: als iemand Hari nooit verdedigd heeft ben ik het wel, totaal geen fan van namelijk.

Ik wist al niet meer wie je was moest even terug zoeken haha. Relax kerel is maar internet.

Ozgur wat ben jij een kansloos figuur zeg. Nuff said.

Deze man heeft paar miljoenen op zijn rekening, verdiend met zijn vuisten.
Er zijn mensen die kontenlikken en niet zoveel verdienen.
pfff beetje respect kan geen kwaad.

Het blijft een vechter en kan kennelijk zich niet in bedwang houden als hij geschoffeerd word. Denk dat de meeste mensen dat ook zullen hebben. Wie is anders de p*ssy man werkelijk?

Als je nou Jan had geheten dacht ik serieus dat je aan het trollen bent, maar ik geloof dat je het echt meent.

John van den Heuvel :o

vd Heuvel mag nog niet eens de reet van Peter R. afvegen.

Nee, bij een gala in Japan had ie een shirt aan met "Gwenette Forever"...

Gaat om Gwenette Matha. Schijnt Gwenette uiteindelijk ook niet zo blij mee te zijn geweest by the way

Is ook te dom voor woorden he :D Hele team had zo'n shirt wat over de hele wereld werd uitgezonden.

En die Sletstelle mag mee het gevang in. Zoals ik eerder al voorspelde. Nou dikke vette BURN voor de mensen die hem verdedigden hierboven. En Ozgur, je bent een idoot om zo'n iemand te gaan verdedigen. Hij had inderdaad de 'p*ssy man' moeten zijn ja. Als professioneel vechter mag je nooit buiten de ring ff je gang gaan. Badr had het grootste respect gekregen als hij koel was gebleven. Helaas

Wat moet hij slikken? Je hoeft niet elk idiote nieuwtje voor waar aan te nemen? Al zal ik elke speculatie van Hari tegenwoordig meteen als geloofwaardig beschouwen.

Nogal raar inderdaad dat ze zelf niet mogen reageren, maar heel Nederland wel weet wat Badr en Estelle gezegd hebben tijdens verhoor.

Deze man heeft paar miljoenen op zijn rekening, verdiend met zijn vuisten.
Er zijn mensen die kontenlikken en niet zoveel verdienen.
pfff beetje respect kan geen kwaad.

Het blijft een vechter en kan kennelijk zich niet in bedwang houden als hij geschoffeerd word. Denk dat de meeste mensen dat ook zullen hebben. Wie is anders de p*ssy man werkelijk?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik mag die Badr wel :) oke soms gaat ie te ver zoals in dit geval, maar die mannetjes die nu bijv een tik op de bek hebben gehad denken ook vaak dat ze alles kunnen en mogen met hun geld, Badr is toch meer een jong van de straat en heeft gewoon schijt aan die lui.
Hoop dat ie gewoon met een voorwaardelijk straf of geldboete ervan af komt en weer lekker gauw in de ring staat, dat is waar die hoort :)

Ik mag die Badr wel :) oke soms gaat ie te ver zoals in dit geval, maar die mannetjes die nu bijv een tik op de bek hebben gehad denken ook vaak dat ze alles kunnen en mogen met hun geld, Badr is toch meer een jong van de straat en heeft gewoon schijt aan die lui.
Hoop dat ie gewoon met een voorwaardelijk straf of geldboete ervan af komt en weer lekker gauw in de ring staat, dat is waar die hoort :)

Zou het wel leuk vinden te horen hoe je er over zou denken als je teveel in zijn 'zone' komt en er een paar van jouw tanden uit je bek worden geslagen om niets.

Kijk naar die man en kijk naar Badr, dat is toch in en in triest dat ze die man met zijn 3-en pakken.

Hij hoort maar op 1 plek thuis en dat is het gesticht.

Los van het feit dat Badr als hij verantwoordelijk is altijd fout zit is het wel belangrijk voordat iedereen gaat oordelen dat aan het licht komt waarom Badr dit heeft gedaan.
Omdat Badr bekent heeft verwacht ik dat er ook wel een aanleiding genoemd gaat worden en dat zou de situatie wel iets kunnen veranderen.

Terug
Naar boven