Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Gaat lekker hier boyz.

Topvechters worden constant uitgedaagd helemaal tijdens uitgaan

En het topic neemt een stormfront wending.

3p3m40.jpg

Ieder zijn ding toch, ga daar echt geen grappen mee maken. :)

Komt omdat we toen in een tijdcapsule zaten, ik denk dat er bij jou heel veel is gewist :)

Maar nu weer Ontopic :)

Dat zou zomaar kunnen :)

Wat Badr Hari betreft snap ik niet zo goed dat je het bij voorbaat al voor hem opneemt en speculeert dat hij waarschijnlijk flink uitgedaagd zou zijn.

Heeft vele mensen parmanent beschadigd met blijvend letsel tot gevolg.
Zoals het er nu uit ziet met weinig tot geen reden.

Heeft totaal geen respect, schopt na, komt op met een shirt van "Gewenette for ever" en topcrimineel die ook een vrouw zwaar mishandeld heeft.
Liedjes als met Badr Hari is een badboy omdat hij er zo graag bij wilt horen, terwijl de grote jongens er niet te koop mee lopen.
Schijnt nu ook een ex en haar broer mishandelt te hebben.
Heb dan zelf ook nog het 1 en ander gehoord.

Badr is gewoon totaal doorgeslagen, denkt dat hij alles kan maken door zijn vriendjes uit het criminele milieu die hij achter zich heeft staan.
Dat is dan ook de reden dat het zo'n "held" is die weerloze mensen aftuigd.

Is gewoon een misselijk kereltje dat levens verwoest omdat hij dat wel stoer vind.

Deze man heeft paar miljoenen op zijn rekening, verdiend met zijn vuisten.
Er zijn mensen die kontenlikken en niet zoveel verdienen.
pfff beetje respect kan geen kwaad.

Het blijft een vechter en kan kennelijk zich niet in bedwang houden als hij geschoffeerd word. Denk dat de meeste mensen dat ook zullen hebben. Wie is anders de p*ssy man werkelijk?

Met zo'n ghetto houding kom je er wel :rolleyes:

PatrickvH, laten we gewoon het onderzoek afwachten want op dit moment ben jij degene die bij voorbaat all een oordeel heeft.
Hari is geen ideale burger niemand ontkent dit maar hij is ook een beroemdheid en de geschiedenis leert ons dat er zat zielige mensen bestaan die het leuk vinden in de schijnwerpers te komen en daarvoor rustig een valse aangifte doen.
Hari zit nu in beperkingen in detentie dus tot er een duidelijke verklaring wordt afgelegd over alle omstandigheden is een partij kiezen als buitenstaander ook niet netjes.

Ja ik speculeer een beetje dat is waar, maar zolang we niks weten over de toedracht etc speculeren we beiden, toch? ;)

Dat zou zomaar kunnen :)

Wat Badr Hari betreft snap ik niet zo goed dat je het bij voorbaat al voor hem opneemt en speculeert dat hij waarschijnlijk flink uitgedaagd zou zijn.

Heeft vele mensen parmanent beschadigd met blijvend letsel tot gevolg.
Zoals het er nu uit ziet met weinig tot geen reden.

Heeft totaal geen respect, schopt na, komt op met een shirt van "Gewenette for ever" en topcrimineel die ook een vrouw zwaar mishandeld heeft.
Liedjes als met Badr Hari is een badboy omdat hij er zo graag bij wilt horen, terwijl de grote jongens er niet te koop mee lopen.
Schijnt nu ook een ex en haar broer mishandelt te hebben.
Heb dan zelf ook nog het 1 en ander gehoord.

Badr is gewoon totaal doorgeslagen, denkt dat hij alles kan maken door zijn vriendjes uit het criminele milieu die hij achter zich heeft staan.
Dat is dan ook de reden dat het zo'n "held" is die weerloze mensen aftuigd.

Is gewoon een misselijk kereltje dat levens verwoest omdat hij dat wel stoer vind.

Ja ik speculeer een beetje dat is waar, maar zolang we niks weten over de toedracht etc speculeren we beiden, toch? ;)

De verklaringen van meerdere slachtoffers zijn nu dat ze door Badr zwaar zijn toegetakeld nadat ze in zijn zone kwamen.
Badr daarentegen komt met wisselende verklaringen en lijkt dus uiterst onbetrouwbaar.

Je ziet zijn uiterst onsportieve gedrag in de ring, hoe hij zich als badboy profileerd en dan ken ik zelf ook nog een verhaal.

Het moet raar lopen wil het allemaal niet zo blijken te zijn, maar natuurlijk kan ik er gruwelijk naast zitten :)
Voorlopig vind ik de foto van Koen Everink behoorlijk schokkend.

Iedere andere Marokkaan was al figuurlijk aan de hoogste boom opgeknoopt. Hari met zijn voorgeschiedenis verdient niet veel beter. Hij zit niet voor niks en hechtenis en een bekentenis zal hij niet doen als hij er niks mee te maken heeft. Dat een klapje of schopje zal wel iets meer zijn geweest, zichzelf in de hand houden lukt Hari niet echt.

De verklaringen van meerdere slachtoffers zijn nu dat ze door Badr zwaar zijn toegetakeld nadat ze in zijn zone kwamen.
Badr daarentegen komt met wisselende verklaringen en lijkt dus uiterst onbetrouwbaar.

Je ziet zijn uiterst onsportieve gedrag in de ring, hoe hij zich als badboy profileerd en dan ken ik zelf ook nog een verhaal.

Het moet raar lopen wil het allemaal niet zo blijken te zijn, maar natuurlijk kan ik er gruwelijk naast zitten :)
Voorlopig vind ik de foto van Koen Everink behoorlijk schokkend.

Maar dan nog moet het bewezen worden toch?Of gaan we al iemand veroordelen zonder enige vorm van een proces, dan gaan we behoorlijk terug in de tijd als dat gaat gebeuren.
Het is dus gewoon afwachten wat er daadwerkelijk is gebeurd, en tot die tijd is Badr in mijn ogen nog niet schuldig :)

:)

Laatst bewerkt:
Maar dan nog moet het bewezen worden toch?Of gaan we al iemand veroordelen zonder enige vorm van een proces, dan gaan we behoorlijk terug in de tijd als dat gaat gebeuren.
Het is dus gewoon afwachten wat er daadwerkelijk is gebeurd, en tot die tijd is Badr in mijn ogen nog niet schuldig :)

maak nie uit..was al paar x flink fout in de ring voor het oog van 10duizenden mensen en waar hij geen berouw toont maar gewoon de grootste ass**** is

Gebeurt hier wekelijks, wat maakt Hari een uitzondering dan? Omdat hij beroemd is moet hij een voorkeursbehandeling krijgen?

Terug
Naar boven