XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ik mag die Badr wel :) oke soms gaat ie te ver zoals in dit geval, maar die mannetjes die nu bijv een tik op de bek hebben gehad denken ook vaak dat ze alles kunnen en mogen met hun geld, Badr is toch meer een jong van de straat en heeft gewoon schijt aan die lui.
Hoop dat ie gewoon met een voorwaardelijk straf of geldboete ervan af komt en weer lekker gauw in de ring staat, dat is waar die hoort :)

Zijn poot lag er half af :rolleyes: Als het nou gewoon een tikkie was a la.

Mocht ie weer de ring in stappen, gaat ie dik vangen met al deze publiciteit. Nu kent echt IEDEREEN hem.

Zou het wel leuk vinden te horen hoe je er over zou denken als je teveel in zijn 'zone' komt en er een paar van jouw tanden uit je bek worden geslagen om niets.

Kijk naar die man en kijk naar Badr, dat is toch in en in triest dat ze die man met zijn 3-en pakken.

Hij hoort maar op 1 plek thuis en dat is het gesticht.

Dan doet ie niks.
Dat ze met 3 man pakken is idd tever, ik heb dat niet allemaal meegekregen, ik dacht dat hij hem een mep had gegeven, aan de ene kant is het niet heel slim, maar die vechters worden keer op keer uitgedaagd door gewone mensen die totaal niks te verliezen hebben, een vriend van me is ook een K1 vechter geweest en als ik dan al hoor hoevaak die vechters worden uitgedaagd?De een kan zich wel beheersen en de ander niet, Badr is daarin teveel een jongen van de straat die het dan even zat is.

Dan doet ie niks.
Dat ze met 3 man pakken is idd tever, ik heb dat niet allemaal meegekregen, ik dacht dat hij hem een mep had gegeven, aan de ene kant is het niet heel slim, maar die vechters worden keer op keer uitgedaagd door gewone mensen die totaal niks te verliezen hebben, een vriend van me is ook een K1 vechter geweest en als ik dan al hoor hoevaak die vechters worden uitgedaagd?De een kan zich wel beheersen en de ander niet, Badr is daarin teveel een jongen van de straat die het dan even zat is.
Jah dan mag die meppen :roflol:

Dan doet ie niks.

Blablabla, ken je hem persoonlijk? Of heb je teveel van zn wankster filmpjes gekeken?
Ik vind badr een beetje overkomen als rick ross, ook zo'n kansloos figuur

Blablabla, ken je hem persoonlijk? Of heb je teveel van zn wankster filmpjes gekeken?
Ik vind badr een beetje overkomen als rick ross, ook zo'n kansloos figuur

Pas maar op dat ie jouw vriendinnetje niet naait waar je bij staat :) kijken wie kansloos is....ik gok.......you :)

Dan doet ie niks.

hoe oud ben jij?

Pas maar op dat ie jouw vriendinnetje niet naait waar je bij staat :) kijken wie kansloos is....ik gok.......you :)

Oh lawd, gangster doen over iemand anders, dat is nog wel het zieligst van alles.

En zouden we n die situatie komen heeft ie een mes tussen zn ribben hangen, no problem :rolleyes:

Omdat je klinkt als je 13 jarige wokro met een vuilniszak om en een kat in de nek..

Kende t woord ook niet, maar 2 seconde denken doet mij vermoeden dat het white mocro is. Kun je zelf ook wel verzinnen toch? Wigger = white n*gger. wocro = ..???

30v0t1i.jpg

Welke ben jij Robbie?

Oh oke, ik ken eigenlijk alleen maar witte marokkanen, misschien zijn ze er wel in het bruin, maar nooit gezien hier in het dorp :) dus dat kon ik er even niet uithalen.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 16:25 ----------

Die met schild natuurlijk, de meest stoere :)

goede vechter die hari maar heb het idee dat ie nog keer kogel gaat vangen :roflol:

Als ik een zoveel geld had en een marokaan zorgt ervoor dat ik niet meer kan lopen zou die 100 procent dood zijn :roflol:

Al zou die ervoor zorgen dat ik last had van m'n wimpers, mocro's must die! :o

Terug
Naar boven