Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas maar op dat ie jouw vriendinnetje niet naait waar je bij staatkijken wie kansloos is....ik gok.......you
![]()
Gebeurt hier wekelijks, wat maakt Hari een uitzondering dan? Omdat hij beroemd is moet hij een voorkeursbehandeling krijgen?
wat is dat nou weer voor domme uitspraak ..dan zijn er nog opties hoor..of je dat wilt is een ander verhaal
Kom, al die lui met drank op die denken dat ze de hulk zijn.

Maar dan nog moet het bewezen worden toch?Of gaan we al iemand veroordelen zonder enige vorm van een proces, dan gaan we behoorlijk terug in de tijd als dat gaat gebeuren.
Het is dus gewoon afwachten wat er daadwerkelijk is gebeurd, en tot die tijd is Badr in mijn ogen nog niet schuldig![]()
welke pic??
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 19:55 ----------
http://www.youtube.com/xl?user=watch
Mack is gewoon geil, maar dat terzijde.
Ik denk dat het niet zo simpel is als 1+1=2 dan laat je je leiden door de afgunst naar Badr Hari, Badr is een van de beste vechters ooit, maar staat ook gauw in de spotlights als er iets mis is, alles word bij hem natuurlijk meer uitvergroot dan een andere Marokkaan die niet zo bekend is.
Jij hebt wel wat met de krachtterm "permanent beschadigen", is je vocabulaire niet groter of vind je het gewoon leuke woorden?![]()

Beter zetten ze hem 3 jaar lang op 1500 kcal dan..
Ah nee joh. Dan is die Hari helemaal ingeteerd tot 75 kg. Dat soort straffen doen wij hier in Nederland niet.
En beter verstoot de boks gemeenschap die debiel, als vechtsport gemeenschap zou je niet geassocieerd willen worden met zulke figuren.
Ik mag die Badr weloke soms gaat ie te ver zoals in dit geval, maar die mannetjes die nu bijv een tik op de bek hebben gehad denken ook vaak dat ze alles kunnen en mogen met hun geld, Badr is toch meer een jong van de straat en heeft gewoon schijt aan die lui.
Hoop dat ie gewoon met een voorwaardelijk straf of geldboete ervan af komt en weer lekker gauw in de ring staat, dat is waar die hoort![]()
Deze man heeft paar miljoenen op zijn rekening, verdiend met zijn vuisten.
Er zijn mensen die kontenlikken en niet zoveel verdienen.
pfff beetje respect kan geen kwaad.
Het blijft een vechter en kan kennelijk zich niet in bedwang houden als hij geschoffeerd word. Denk dat de meeste mensen dat ook zullen hebben. Wie is anders de p*ssy man werkelijk?
Dat zou zomaar kunnen![]()
Heeft vele mensen parmanent beschadigd met blijvend letsel tot gevolg.
Zoals het er nu uit ziet met weinig tot geen reden.
Heeft totaal geen respect, schopt na, komt op met een shirt van "Gewenette for ever" en topcrimineel die ook een vrouw zwaar mishandeld heeft.
Liedjes als met Badr Hari is een badboy omdat hij er zo graag bij wilt horen, terwijl de grote jongens er niet te koop mee lopen.
Schijnt nu ook een ex en haar broer mishandelt te hebben.
Heb dan zelf ook nog het 1 en ander gehoord.
Badr is gewoon totaal doorgeslagen, denkt dat hij alles kan maken door zijn vriendjes uit het criminele milieu die hij achter zich heeft staan.
Dat is dan ook de reden dat het zo'n "held" is die weerloze mensen aftuigd.
Is gewoon een misselijk kereltje dat levens verwoest omdat hij dat wel stoer vind.
hahahaha, grappig al die haters die heel stoer lopen te roepen wat er allemaal wel niet met Hari moet gebeuren.
we zullen zien wat de rechter er van vindt. Ik denk niet dat we ooit horen wat de toedracht is en wie welk aandeel heeft gehad helaas.
Ik ken Hari wel persoonlijk en heb ook een aantal keren met hem staan sparren. Hij komt op mij over als een aardige gozer. Hari die (vooral in het begin) heel veel uitgedaagd en onterecht uitgescholden werd had wel degelijk een agressie probleem dus ik zou zelf ziet m'n hand voor hem in het vuur steken. ik heb van dichtbij gezien dat hij zich soms moeilijk kan beheersen tijdens het sparren. Heb nooit het idee gehad dat hij moedwillig mensen wilde beschadigen of extra pijn doen.
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten ipv allerlei loze uitspraken te doen over wat er wel niet moet gebeuren met deze jonge. Maar ja, dit is natuurlijk het internet hè.
hahahaha, grappig al die haters die heel stoer lopen te roepen wat er allemaal wel niet met Hari moet gebeuren.
we zullen zien wat de rechter er van vindt. Ik denk niet dat we ooit horen wat de toedracht is en wie welk aandeel heeft gehad helaas.
Ik ken Hari wel persoonlijk en heb ook een aantal keren met hem staan sparren. Hij komt op mij over als een aardige gozer. Hari die (vooral in het begin) heel veel uitgedaagd en onterecht uitgescholden werd had wel degelijk een agressie probleem dus ik zou zelf ziet m'n hand voor hem in het vuur steken. ik heb van dichtbij gezien dat hij zich soms moeilijk kan beheersen tijdens het sparren. Heb nooit het idee gehad dat hij moedwillig mensen wilde beschadigen of extra pijn doen.
Ik denk dat we gewoon moeten afwachten ipv allerlei loze uitspraken te doen over wat er wel niet moet gebeuren met deze jonge. Maar ja, dit is natuurlijk het internet hè.