AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ik heb ook dingen van hem gelezen en gezien waarin hij heel welbespraakt, duidelijk en relaxed overkomt....

Maar dat heb je nou eenmaal bij psychopaten. Voorbeelden te over in de geschiedenis. Hoe vaak hoor je niet "dat had ik nou nooit achter hem gezocht"....

Ben het met je eens dat wij idd moeten afwachten, maar voor mij staat bijna wel vast dat er iets serieus mis is met die jongen.

Om hem nu al als een psychopaat te bestempelen is simpelweg absurd.

Hij heeft bekend, maar hij was niet de enige zei hij. Hij zou maar 1 klap hebben uitgedeeld. Dus hij heeft niet alleen iemand geslagen, maar hij heeft met een groepje een man helemaal de t*ring in geslagen.

Laatst bewerkt:
Dat mag jij vinden... ik vind dat hij mij met al zijn stunts zowel binnen als buiten de ring mij voldoende voer heeft gegeven om tot die conclusie te komen
Dan hoop ik dat jij geen psycholoog bent want die conclusie is totaal idioot.

Dat mag jij vinden... ik vind dat hij mij met al zijn stunts zowel binnen als buiten de ring mij voldoende voer heeft gegeven om tot die conclusie te komen
Een psychopaat acteert dmv gladde praatjes, gebruikt veel leugens en doet zich voor als een wolf in schaapskleding...ik zie geen gelijkenis daarin met Badr.

1.68m en sparren met Hari? Hij sloeg je zeker met enkele klappen helemaal verrot.
:roflol: wat een gasten posten er af en toe hier.

Wat mij dus serieus mogelijk lijkt is het volgende.
Iedereen weet dat dit soort jongens als Hari een groepje aanhangers/volgers heeft dat zich graag wilt bewijzen tegenover Hari en de onderwereld.
Het Zou heel goed kunnen dat Hari iemand een knal verkoopt (wat natuurlijk niet hoort als broodvechter) en dat dit soort figuren er vervolgens opduiken om de persoon waar Hari ruzie mee heeft af te tuigen. Zogenaamd om Hari te helpen maar vooral om zich te bewijzen tegenover zichzelf, Hari en de zogenaamde onderwereld. Op deze manier denken dit soort gasten soms naam voor zichzelf te maken. Veel van die beroepscriminelen hebben ook een verstandelijke beperking of een erg laag IQ en denken gewoon heel anders. Hari moet natuurlijk niet met dit soort gasten omgaan maar dat is dan weer een andere discussie.

Defenitie: psychopaat

psychopaat
persoon die niet in staat is tot het hebben van een liefdesrelatie en die absoluut geen rekening houdt met de gevoelens van anderen.. synoniem: antisociale persoonlijkheid
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/psychopaat

psychopaat
geesteszieke, krankzinnige, waanzinnige
Gevonden op [Link niet meer beschikbaar]

PSYCHOPAAT
1) Geesteszieke 2) Gestoord persoon 3) Iem. met een zodanige geestesziekte dat hij niet in de maatschappij gehandhaafd kan worden 4) Immoreel en antisociaal persoon 5) Psychisch gestoorde 6) Soort amokmaker
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/PSYCHOPAAT/1

psychopaat
geestelijk en sociaal abnormaal mens;lijder aan psychopathie

Tja, vul zelf maar in....De beste man kwalificeert zich zeker imo

Tegenwoordig heeft men het meer over "de anti-sociale gedragsstoornis". Een psychopaat is een extreme uiting daarvan. Bepaal zelf maar of je hem als een psychopaat beschouwd. Hangt ook af van de definitie die je hanteert.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 00:00 ----------

Iedereen weet dat dit soort jongens als Hari een groepje aanhangers/volgers heeft dat zich graag wilt bewijzen tegenover Hari en de onderwereld.
Het Zou heel goed kunnen dat Hari iemand een knal verkoopt (wat natuurlijk niet hoort als broodvechter) en dat dit soort figuren er vervolgens opduiken om de persoon waar Hari ruzie mee heeft af te tuigen. Zogenaamd om Hari te helpen maar vooral om zich te bewijzen tegenover zichzelf, Hari en de zogenaamde onderwereld. Op deze manier denken dit soort gasten soms naam voor zichzelf te maken. Veel van die beroepscriminelen hebben ook een verstandelijke beperking of een erg laag IQ en denken gewoon heel anders. Hari moet natuurlijk niet met dit soort gasten omgaan maar dat is dan weer een andere discussie.

Dat is mooi weergegeven.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 00:04 ----------

Hari is geen psychopaat maar heeft psychopatische/anti-sociale eigenschappen. (Bijna) ieder mens is bovendien in staat tot het anti-sociale.

Het gaat er niet zozeer om of men anti-sociaal is maar tot in welke mate.

Laatst bewerkt:

Heel goed mogelijk, waarschijnlijk bijna helemaal het geval. Maar wil je er mee zeggen dat het hierdoor verzachtende omstandigheden zijn?

Defenitie: psychopaat

psychopaat
persoon die niet in staat is tot het hebben van een liefdesrelatie en die absoluut geen rekening houdt met de gevoelens van anderen.. synoniem: antisociale persoonlijkheid
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/psychopaat

psychopaat
geesteszieke, krankzinnige, waanzinnige

PSYCHOPAAT
1) Geesteszieke 2) Gestoord persoon 3) Iem. met een zodanige geestesziekte dat hij niet in de maatschappij gehandhaafd kan worden 4) Immoreel en antisociaal persoon 5) Psychisch gestoorde 6) Soort amokmaker
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/PSYCHOPAAT/1

psychopaat
geestelijk en sociaal abnormaal mens;lijder aan psychopathie

Tja, vul zelf maar in....De beste man kwalificeert zich zeker imo

Jij begrijpt hopelijk wel dat een psycholoog meer dan een woordenboek gebruikt om een diagnose te stellen.. :roflol:

Wat een gezwets allemaal hij is schuldig dat staat vast hij is een prof boxer dat staat vast het slachtoffer heeft verwonding zijn die allemaal aan Hari te wijden ? nee dat moet nog blijken.Hij heeft geslagen ja is bewezen is hij volgens de wet een getraind persoon die beter zou moeten weten ? Ja had hij zich om kunnen draaien om de ruzie te vermijden ? Ja.Dus hij kan met 8 advocaten komen het is vrij simpel hier komt een dikke schadevergoeding slachtoffer blijkt steenrijke zakenman te zijn die loopt nu inkomsten mis dat mag hij gaan betalen.De kosten van het letsel cq ziekenhuis kosten mag hij gaan betalen en dan nog een passende straf en hij mag ook gaan vrezen voor zijn statts als pro boxer gezien dit nu dus blijkt dat hij gewoon zijn handen niet thuis kan houden.Hij zou ook uit de Box gemeenschap geroyeerd moeten worden.En een degelijk psychologische onderzoek lijkt mij in deze ook zeer op zijn plaats.

Terug
Naar boven