AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

'Derde slachtoffer Badr Hari overweegt aangifte'
AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen. Hij heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of dit zinvol is.

Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met de kickboxer had.

De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar zijn geslagen. In de eerste instantie heeft hij geen aangifte gedaan uit angst voor repressailles. De Nieuwe Revu meldt dat hij er alsnog over nadenkt.

Ondanks dat hij nog angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van Hari. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.

Sensation

Momenteel hebben twee personen aangifte gedaan tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.

Ook Jeroen van den Berg van club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden.

http://www.nu.nl/achterklap/2884507/derde-slachtoffer-badr-hari-overweegt-aangifte.html

we horen nu al weken dat ie het overweegt...

zou ie eens een beslissing gaan maken of gaat ie wekelijks de telegraaf belle om te vertellen dat ie het overweegt?

Blijkbaar haha.

‘Badr Hari stak flat zwangere vrouw in brand’

Er is weer een nieuwe rel rond kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou de flat van een zwangere vrouw in brand hebben gestoken. Dat meldt Nieuwe Revu.

Hari zou met de daad zijn vriend – crimineel Gwenette Martha- een dienst hebben bewezen. Martha had ruzie met de vrouw.

Hari zou voor het feit begin 2008 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten aldus de Nieuwe Revu. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: "Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst."

http://www.destentor.nl/nieuws/alge...-stak-flat-zwangere-vrouw-in-brand’.ece

‘Badr Hari stak flat zwangere vrouw in brand’

Er is weer een nieuwe rel rond kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou de flat van een zwangere vrouw in brand hebben gestoken. Dat meldt Nieuwe Revu.

Hari zou met de daad zijn vriend – crimineel Gwenette Martha- een dienst hebben bewezen. Martha had ruzie met de vrouw.

Hari zou voor het feit begin 2008 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten aldus de Nieuwe Revu. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: "Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst."

http://www.destentor.nl/nieuws/alge...-stak-flat-zwangere-vrouw-in-brand’.ece
Begin die gast echt te haten.

Ik heb nog zat 9mm kogels, wil er wel 1 doneren voor het goede doel..

Badr hari bewijst ieder geval wel dat het totaal niets met armoede te maken heeft dat de marrokaanse gemeenschap ons zoveel liefde brengt. Eer cultuur, bah.

Het houdt ook maar niet op :roflol:

Ik heb nog zat 9mm kogels, wil er wel 1 doneren voor het goede doel..

Badr hari bewijst ieder geval wel dat het totaal niets met armoede te maken heeft dat de marrokaanse gemeenschap ons zoveel liefde brengt. Eer cultuur, bah.

Je wilt toch niet beweren dat je vindt dat het feit dat er een opgefokte bokser is BEWIJS is voor het feit dat dat niks met armoede te maken heeft hé? Afgezien van of ik het met je eens ben of niet is dat wetenschappelijk gezien natuurlijk totale waanzin. Sowieso geloof ik niet dat er veel mensen zijn die beweren dat problemen met die cultuur in Nederland door armoede komen.

Aan de andere kant, hoe serieus moet ik iemand nemen die nog steeds Marokkaans niet goed kan spellen en die met het hebben van kogels op loopt te scheppen :rolleyes:.

De beerput gaat open :hamer:

Je wilt toch niet beweren dat je vindt dat het feit dat er een opgefokte bokser is BEWIJS is voor het feit dat dat niks met armoede te maken heeft hé? Afgezien van of ik het met je eens ben of niet is dat wetenschappelijk gezien natuurlijk totale waanzin. Sowieso geloof ik niet dat er veel mensen zijn die beweren dat problemen met die cultuur in Nederland door armoede komen.

Aan de andere kant, hoe serieus moet ik iemand nemen die nog steeds Marokkaans niet goed kan spellen en die met het hebben van kogels op loopt te scheppen :rolleyes:.

Dat het niet alleen met armoede te maken heeft.

De cultuur heeft er ook mee te maken + het feit dat een agressief karakter volgens mij erfelijk overdraagbaar is.

Zeg eens tegen 100 willekeurige blanke personen 'k*t autochtoon' en daarna tegen 100 willekeurige getinte 'k*t allochtoon'. Ben benieuwd waar je de meeste klappen zal krijgen..

Tuurlijk zitten er welwillende tussen die wel hard werken maar zelfs die zijn 10x sneller op de teentjes getrapt dan de gemiddelde autochtoon. Niets tegen de hardwerkende Marokkanen maar als ik de kans kreeg op een knop te drukken die ze allemaal terug zou sturen naar Marokko zal ik met passie er op drukken.

Niets mis met een multiculturele samenleving maar de eercultuur van Marokkanen (en enkele andere moslim landen) is niet een cultuur waar ik vrolijk van wordt.

Pfff, iets met appels en peren. Allochtoon zijn ligt toch net iets gevoeliger dan autochtoon zijn. Als je dan toch deze achterlijke vergelijking wilt maken, doe dat dan ook in een "getint" land.

Dus als je een blanke in afrika uitscheld voor k*t nederlander dan is de kans net zo groot dat je tikken krijgt als wanneer je in nederland een marokkaan uitscheld?

Moslims uitschelden in nederland en in marokko zou ik niet eens uit durven testen want waarschijnlijk wordt je daar openbaar gelyncht.

Zeg in een klooster jezus is een h**renzoon dan slaan ze een kruisje om zichzelf te zuiveren.. Zeg mohammed is een h**renzoon in een moskee en ze slaan jou aan een kruisje.

Mensen die ontkennen dat er veel meer rotte appels in de moslim (met name marokkaanse) gemeenschap zitten zijn gewoon hypocriet. De marokkanen die ik ken vinden dat Wilders te ver gaat met sommige uitspraken en het wat minder hard mag brengen maar wat betreft het het land uit fl*kkeren van het tuig juichen ze dat toe.

Maar goed..

Je zou dus twee situatie's moeten vergelijken waarin beide groepen even veel worden beledigd.

Jezus is een h**renzoon vs Mohammed is een h**renzoon.

Jezus en mohammed betekenen beide even veel voor het geloof, lijkt me een redelijk gelijkwaardige situatie.

Wie durft?

Laat dat nou precies een onmogelijke opgave zijn. Als je namelijk weet hoe je twee specifieke groepen gelijkwaardig kunt beledigen, hoef je ook geen vergelijking te trekken. Al weet ik zeker, dat als dit wel mogelijk zou zijn, jij de vergelijking toch zou maken...

En dat is een goede reactie wou je zeggen? :o

Als je beide groepen evenveel beledigd dan zullen ze het zelfde reageren.. Feit is alleen dat je bij sommige groepen veel verder kan gaan in uitspraken voordat je ze beledigd terwijl bij andere groepen alleen al het weigeren een sigaret te geven genoeg is voor een ontploffing.

Madonna aan het kruis -> christenen houden stille tocht
Stripje over mohammed -> bijna 3e wereldoorlog ontketend.

Dus als je een blanke in afrika uitscheld voor k*t nederlander dan is de kans net zo groot dat je tikken krijgt als wanneer je in nederland een marokkaan uitscheld?

Moslims uitschelden in nederland en in marokko zou ik niet eens uit durven testen want waarschijnlijk wordt je daar openbaar gelyncht.

Zeg in een klooster jezus is een h**renzoon dan slaan ze een kruisje om zichzelf te zuiveren.. Zeg mohammed is een h**renzoon in een moskee en ze slaan jou aan een kruisje.

Mensen die ontkennen dat er veel meer rotte appels in de moslim (met name marokkaanse) gemeenschap zitten zijn gewoon hypocriet. De marokkanen die ik ken vinden dat Wilders te ver gaat met sommige uitspraken en het wat minder hard mag brengen maar wat betreft het het land uit fl*kkeren van het tuig juichen ze dat toe.

Maar goed..

Jezus is een h**renzoon vs Mohammed is een h**renzoon.

Jezus en mohammed betekenen beide even veel voor het geloof, lijkt me een redelijk gelijkwaardige situatie.

Wie durft?

En dat is een goede reactie wou je zeggen? :o

Als je beide groepen evenveel beledigd dan zullen ze het zelfde reageren.. Feit is alleen dat je bij sommige groepen veel verder kan gaan in uitspraken voordat je ze beledigd terwijl bij andere groepen alleen al het weigeren een sigaret te geven genoeg is voor een ontploffing.

Madonna aan het kruis -> christenen houden stille tocht
Stripje over mohammed -> bijna 3e wereldoorlog ontketend.

Ik ben het grotendeels met je eens, marokkanen zijn vaak te snel op hun pik getrapt en beledigd. In plaats van dat ze zich aanpassen aan onze cultuur en sommige opmerkingen accepteren of wegwuiven, slaan ze er sneller op. Het erge vind ik dat mensen dat dan ontkennen en vooral van.Nederlanders vind ik het erg. Het lijkt wel alsof je tegenwoordig geen opmerkingen mag maken op basis van afkomst terwijl deze afkomst en cultuur juist oorzaken zijn van veel problemen. Alhoewel ik wel vind dat badr hari een klasse apart is wat betreft agressie etc

Ik ben het grotendeels met je eens, marokkanen zijn vaak te snel op hun pik getrapt en beledigd. In plaats van dat ze zich aanpassen aan onze cultuur en sommige opmerkingen accepteren of wegwuiven, slaan ze er sneller op. Het erge vind ik dat mensen dat dan ontkennen en vooral van.Nederlanders vind ik het erg. Het lijkt wel alsof je tegenwoordig geen opmerkingen mag maken op basis van afkomst terwijl deze afkomst en cultuur juist oorzaken zijn van veel problemen. Alhoewel ik wel vind dat badr hari een klasse apart is wat betreft agressie etc

Dat dus.

Erkennen van het probleem en het probleem aanpakken. Wanneer de rotte appels verwijdert worden uit de allochtone gemeenschap verdwijnt de slechte naam, worden ze sneller geaccepteerd door de rest van het volk en zullen ze zich makkelijker aan kunnen passen aan onze cultuur.

Helaas erkent bijna niemand het probleem, zowel allochtoon als autochtoon. Allochtonen moeten de criminelen gewoon verstoten uit hun cultuur en laten zien dat ze niet achter zulke dingen staan. Helaas gebeurt dat niet en wijten ze alles aan het feit dat wij ze discrimineren en ze daardoor geen kans krijgen.

Helaas is discriminatie niet gemeen maar totaal natuurlijk. Mensen maken heel snel inschattingen van gevaar en zullen achterdochtig zijn richting potentiele risico groepen wat geheel los staat van huidskleur.

Laat 1 kale bodybuilder onder de tatoo's en een normaal persoon solliciteren. Zonder enige kennis van de achtergrond zullen de meeste de normale eerder aannemen terwijl hij mogelijk een seriemoordenaar is terwijl de bodybuilder een liefhebbende vader is. Je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze zo denken, je kan het de mensen kwalijk nemen die veroorzaken dat ze zo denken en dat zijn mensen zoals Badr die de allochtone gemeenschap in een kwaad daglicht zetten.

Je zegt weer heel veel omdat je blijkbaar niet capabel genoeg bent om te begrijpen wat ik zeg. Jij trekt vergelijkingen op basis van een benaming (lees; Jezus is een h**renzoon vs Mohammed is een h**renzoon. En eerder: Allochtoon > autochtoon) Terwijl je juist met de vergelijking de reactie (=emotie) van de verschillende groepen wilt aantonen (lees; "Ben benieuwd waar je de meeste klappen zal krijgen..") Er wordt niet gelijkwaardig beledigd en dus ligt het in de lijn der verwachting dat de allochtoon heftiger zal reageren.

"Allochtoon" is mede door de media een erg negatief woord geworden en wordt ook door allochtonen als dusdanig ervaren. De gemiddelde autochtoon zal inderdaad mild reageren wanneer hij voor zodanig wordt uitgemaakt (het ligt immers totaal niet gevoelig).

Hoezo beledig je met 'jezus is een h**renzoon' christenen minder dan moslims met 'mohammed is een h**renzoon'?

Als je dat hier probeert denk ik dat je meer klappen krijgt van de moslims..

Als je het in een moslim land probeert dan denk ik dat je een paar bakstenen tegen je hoofd krijgt..

Maar goed..

Noem allochtonen en autochtonen kl***zak, welke groep zou sneller agressief worden?

Ik ben totaal geen racist en ik kijk naar iedereen als persoon zijnde, ik ben redelijk sociaal en ken ook aardig wat mensen van verschillende groepen. Ik kan prima opschieten met de Marokkanen die ik ken maar ik moet wel veel meer letten op wat ik zeg aangezien ik nogal een flapuit ben en zij een stuk sneller op hun tenen getrapt zijn.

Daarnaast als je objectief kijkt naar criminaliteitscijfers kun je moeilijk ontkennen dat de Marokkanen voor meer problemen zorgen dan de autochtone bevolking.. en meer dan de chinezen, turken, engelsen enz..

Ja dat is nu precies het punt. Uit de te verwachten reactie's ligt het klaarblijkelijk voor de moslims gevoeliger. Er zijn voor mensen in deze wereld zoveel redenen om op een bepaalde manier te reageren. Selectief een vergelijking trekken om je punt te maken is gewoon kortzichtig. Of moeten we hier nu gaan afvinken waaraan verschillende groepen zich ergeren.

Nouja dan zal het wel aan mij liggen he dat Marokkanen zich sneller aangevallen voelen..

Tegen mij en mijn autochtone vrienden kun je heel veel zeggen voordat er klappen vallen, sterker nog ik denk dat je alles wel tegen ze kan zeggen tegen ze zonder dat je klappen krijgt. Voordat je te ver gaat nemen ze je allang niet meer serieus.

Marokkanen hebben veel meer een eer cultuur, zullen zich veel sneller beledigd voelen enz..

Jongens toch iedere marokkaan weet dat hij 10000 andere marokanen achter zich heeft mocht het nodig zijn dus ze voelen zich oppermachtig en sterk terwijl iedere nederlander/belg er alleen voor staat.
Ze hebben dus macht en maken er graag gebruik van.

Dus omdat Marokkanen véél sneller beledigd zijn moeten wij maar op eieren lopen en elk woord dat we willen zeggen omdraaien? Terwijl zij vrijwel alles kunnen zeggen omdat wij niet snel beledigd zijn?
Beetje de wereld op zijn kop. Als je in dit land woont mag je ook best een beetje een schild hebben en dingen wegwuiven of erom lachen. Dat kunnen ze niet. Eercultuur idd.

Ben benieuwd wie van jullie dan ook echt daadwerkelijk serieuze problemen heeft gehad met Marokkanen of met een niet westerse allochtoon?

Ik heb gestudeerd en gewoond in de randstad en moet zeggen dat ik nog nooit echt een serieuze aanvaring heb gehad met een buitenlander/ marokkaan.

Zitten ongetwijfeld een hoop debielen tussen, maar er zijn ook genoeg Nederlandse tokkies.

Terug
Naar boven