Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ben benieuwd wie van jullie dan ook echt daadwerkelijk serieuze problemen heeft gehad met Marokkanen of met een niet westerse allochtoon?

Ik heb gestudeerd en gewoond in de randstad en moet zeggen dat ik nog nooit echt een serieuze aanvaring heb gehad met een buitenlander/ marokkaan.

Zitten ongetwijfeld een hoop debielen tussen, maar er zijn ook genoeg Nederlandse tokkies.

Kom naar bergen op zoom/roosendaal, daar maak je t hele dagen mee. Voordeel is wel dat we hier niet zoon last hebben van schietende antillianen haha

Had ik niet verwacht.

In Haarlem lopen ze ook zat, maar op wat geschreeuw in de bus/ op straat na heb ik er weinig van gemerkt.

Ben benieuwd wie van jullie dan ook echt daadwerkelijk serieuze problemen heeft gehad met Marokkanen of met een niet westerse allochtoon?

1 Meisje dat ik ken is verkracht door een marokkaan en een ander is slachtoffer geworden van marokkaanse loverboys.

---------- Post added 15 August 2012 at 23:34 ----------

Beiden hebben nooit aangifte durven doen vanwege bedreigingen.. Helaas.

Kickbokser Badr Hari verdacht van zes mishandelingen
donderdag 16 augustus 2012 16:02

De beruchte kickbokser Badr Hari wordt verdacht van zes mishandelingen. Aanvankelijk werd uitgegaan van twee mishandelingszaken waarbij de 27-jarige Hari zou zijn betrokken.

Het OM maakt donderdag bekend dat de beperkingen van Hari vanaf vandaag zijn opgeheven. Dat betekent dat hij weer contact mag hebben met de buitenwereld.

Mishandeling
Hari wordt verdacht van een 'poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling van en openlijke geweldpleging' tegen de 39-jarige Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de ArenA.

Voor de mishandeling van Everink is op 23 juli een 34-jarige verdachte uit Eindhoven aangehouden. Zijn voorarrest is verlengd met dertig dagen. Hij wordt van dezelfde feiten verdacht als Badr Hari.

Praten
Ook zou Hari, die een relatie heeft met Estelle Cruijff, vorig jaar in de Amsterdamse club Air een van de eigenaren van de club zwaar hebben mishandeld. Daarnaast verdenkt het OM de kickbokser nog van vier andere geweldsdelicten.

Het gaat om een tweede mishandeling in club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, de mishandeling van een vrouw vorig jaar en een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december.

Vanwege het onderzoek had het OM Hari beperkingen opgelegd. Hij mocht daardoor alleen praten met zijn advocaat.

[Link niet meer beschikbaar]

------------------------------------------------------

Loopt al weer aardig op.

Wat een ongelooflijke k*tmongool. Stiekem geniet ik er ook wel van dat Estelle haar domheid zo etaleert door met zo'n aap te gaan.

Afkomst maakt trouwens niets uit. Of het nou een Nederlander is of een Marokkaan. Domme mensen die denken die ze alles kunnen maken en mensen daarom half doodslaan verdienen een lange gevangenisstraf.

Wat een ongelooflijke k*tmongool. Stiekem geniet ik er ook wel van dat Estelle haar domheid zo etaleert door met zo'n aap te gaan.

Afkomst maakt trouwens niets uit. Of het nou een Nederlander is of een Marokkaan. Domme mensen die denken die ze alles kunnen maken en mensen daarom half doodslaan verdienen een lange gevangenisstraf.

Rustig aan man, god weet met wie/wat en hoe hij geprovoceerd is geweest!

Heb je daar al aan gedacht?:rolleyes:

Laatst bewerkt:

Heb je daar al aan gechat?:rolleyes:

Donder op zeg, hij trapt een voet half van iemands lichaam. Geen enkele provocatie, waarbij het slachtoffer niet ook als dader wordt aangehouden, geeft recht tot zulke acties.

Hoogstens dat je iemand 1 tik geeft om duidelijk te maken dat hij te ver gaat maar je gaat niet iemand half dood slaan.

Ben wel benieuwt of Hari gaat reageren vanuit de PI.

Donder op zeg, hij trapt een voet half van iemands lichaam. Geen enkele provocatie, waarbij het slachtoffer niet ook als dader wordt aangehouden, geeft recht tot zulke acties.

Hoogstens dat je iemand 1 tik geeft om duidelijk te maken dat hij te ver gaat maar je gaat niet iemand half dood slaan.

Amen! En dan ook nog eens meerdere gevallen. Dit is geen incident, maar t betreft hier n psychopaat die met dwangbuis de isoleer in moet.

Dan bewaar ik de sleutel wel. Ik raak namelijk nogal eens wat kwijt..... ;)

schorriemorrie 20 jaar opsluiten...nooit meer boksen ...mijn mening

Heb je daar al aan gechat?:rolleyes:

haha, ja ik zie het volgende scenario al voor me. Hari loopt langs die Koen en die zegt, "Hey Badr, je staat in mijn zone! Als je niet heel snel oprot breek ik al je botten, en neuk ik die sl*t van je."

Het zou kunnen...

Ik zag die advocaat van Badr Hari vandaag op het RTL nieuws, ik ging helemaal stuk. Wat een waus is dat wijf zeg.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 00:20 ----------

Dit

"Het is een mishandeling geweest, met de platte buitenkant van de hand"

En dat hij eerst ontkende, waar heeft dat dan mee te maken?

"Dat is de paniek van het verlies van alles wat hij heeft"

"Hij is in een intuïtieve kramp geschoten, daarom heeft hij ontkend"

seems legit

Laatst bewerkt:
Ik zag die advocaat van Badr Hari vandaag op het RTL nieuws, ik ging helemaal stuk. Wat een waus is dat wijf zeg.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 00:20 ----------

Dit

"Het is een mishandeling geweest, met de platte buitenkant van de hand"

En dat hij eerst ontkende, waar heeft dat dan mee te maken?

"Dat is de paniek van het verlies van alles wat hij heeft"

"Hij is in een intuïtieve kramp geschoten, daarom heeft hij ontkend"

seems legit

Wil ik best geloven hoor.. met een gebalde vuist sla je ook geen voet half onder iemands lichaam weg... dat doe je met je benen :roflol:

Het kan me echt werkelijk geen **** schelen, iedereen slaat wel eens iemand een blauw oog.

haha, ja ik zie het volgende scenario al voor me. Hari loopt langs die Koen en die zegt, "Hey Badr, je staat in mijn zone! Als je niet heel snel oprot breek ik al je botten, en neuk ik die sl*t van je."

Het zou kunnen...

Dan nog is dat geen reden om ledematen van iemands lichaam af te rukken.

Als dat gebeurd was geweest dan had hij hem ook gewoon een douw kunnen geven of desnoods een gebroken neus kunnen slaan als Badr achtervolgd werd door het slachtoffer.

Zoals ik al zei NIETS geeft iemand het recht om een ander zo toe te takelen wanneer het geen noodweer is.

---------- Post added 17 August 2012 at 00:28 ----------

Het kan me echt werkelijk geen **** schelen, iedereen slaat wel eens iemand een blauw oog.

Dus t zou jou een worst wezen als je voet half onder je lichaam vandaan gerukt is? (lees: nog aan een paar stukjes vlees/pezen aan je lichaam hang)

Terug
Naar boven