AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

1 Meisje dat ik ken is verkracht door een marokkaan en een ander is slachtoffer geworden van marokkaanse loverboys.

---------- Post added 15 August 2012 at 23:34 ----------

Beiden hebben nooit aangifte durven doen vanwege bedreigingen.. Helaas.

Ik ken een meisje die verkracht is door 2 autochtone Belgen. HEt bewijs dat Belgen erger zijn dan Marokkanen; Please, wat een onzin toch allemaal.

Dan nog is dat geen reden om ledematen van iemands lichaam af te rukken.

Als dat gebeurd was geweest dan had hij hem ook gewoon een douw kunnen geven of desnoods een gebroken neus kunnen slaan als Badr achtervolgd werd door het slachtoffer.

Zoals ik al zei NIETS geeft iemand het recht om een ander zo toe te takelen wanneer het geen noodweer is.

---------- Post added 17 August 2012 at 00:28 ----------

Dus t zou jou een worst wezen als je voet half onder je lichaam vandaan gerukt is? (lees: nog aan een paar stukjes vlees/pezen aan je lichaam hang)

Tja als het bij mezelf gebeurt is alles k*t. Dus Badr heeft iemand bijna van zn voet ontdaan? Of is dat nog niet bewezen...

Ik ken een meisje die verkracht is door 2 autochtone Belgen. HEt bewijs dat Belgen erger zijn dan Marokkanen; Please, wat een onzin toch allemaal.

Lezen Yasmine, hij vraagt een voorbeeld over problemen met onze Marokkaanse vrienden.

Valt me vaker op dat je leest als een goudvis zonder bril.

ik vind dat je die vent gewoon kapot moet schieten.

Psychopaat is het en let maar op en komen straks nog meer zaken naar buiten. Zo wordt hij ook verdacht van het in brand steken van huis van een zwangere vrouw...(in opdracht/ als favour voor vriendje Gwenette)... Sick ****

Tja als het bij mezelf gebeurt is alles k*t. Dus Badr heeft iemand bijna van zn voet ontdaan? Of is dat nog niet bewezen...

Voet zit er weer aan maar mogelijk kan hij nooit meer normaal lopen.

Getuigen hadden verklaard dat Badr met zijn volle gewicht op het been van het slachtoffer sprong terwijl hij al op de grond lag.

---------- Post added 17 August 2012 at 10:44 ----------

Kijk eens naar criminaliteit cijfers onder verschillende groepen. In Nijmegen heeft een juwelier een deur met een slot er op geinstalleerd nadat hij voor de 4e! keer overvallen was door allochtonen. Allemaal gezeik over racisme? Nee dat is menselijk, wanneer iemand 4x naar de keel gegrepen wordt door een rottweiler dan zal hij ook wel een 2e x nadenken voor hij bij een rottweiler in de buurt komt.

Badr Hari wil schoon schip maken
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari wil schoon schip maken met justitie en met de mensen die hij iets heeft misdaan.

Hij wil in de toekomst niet meer met justitie in aanraking komen en heeft daarom bekentenissen afgelegd over wat hij heeft gedaan.
Dat zei zijn advocate Bénédicte Ficq donderdag. Volgens haar wil Hari in het vervolg een normaal leven gaan leiden.
Behalve een klap in het gezicht van zakenman Koen Everink tijdens Sensation op 9 juli heeft Hari volgens zijn advocaat toegegeven een kopstoot te hebben uitgedeeld in de uitgaanswereld. De mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air ontkent hij ten stelligste. De politie arresteerde Hari eind vorige maand.
Zes mishandelingen
Het Openbaar Ministerie (OM) maakte eerder donderdag bekend dat het de kickbokser inmiddels verdenkt van zes mishandelingen. De twee oorspronkelijke verdenkingen zijn de incidenten bij Sensation in de Amsterdam Arena en eentje vorig jaar in Club Air.
Daar zijn bij gekomen: een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.
Aangifte
In de eerste twee zaken hebben de slachtoffers aangifte gedaan tegen Hari. Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen. Het OM verzwaarde de verdenkingen tegen Hari al een tijdje geleden. Omdat hij in beperkingen zat, mocht dat echter niet bekend worden gemaakt.
Advocate Ficq zegt dat haar cliënt geen poging tot doodslag heeft gepleegd op Koen Everink, zoals de officiële verdenking luidt. Ook heeft hij niet samen met anderen gehandeld. ''Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.''
Voorarrest
De rechtbank besloot het voorarrest van Hari op 6 augustus met 90 dagen te verlengen. In verband met de mishandeling van Everink zit ook nog een 34-jarige man uit Eindhoven vast.
Hari staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring.
Zo werd hij twee keer tijdens een belangrijke wedstrijd gediskwalificeerd omdat hij een tegenstander schopte terwijl die al op de grond lag. Hij werd al eerder veroordeeld voor mishandeling.
Door: ANP
:roflol:

Daarnaast als je objectief kijkt naar criminaliteitscijfers kun je moeilijk ontkennen dat de Marokkanen voor meer problemen zorgen dan de autochtone bevolking.. en meer dan de chinezen, turken, engelsen enz..

Jij bedoelt zeker die kleine boefjes? De allergrootste misdadigers zijn in feite onze Nederlanders . De die-hard criminelen.

Henri van Aalen, (moordenaar van zijn vriendin Netje Breijnaerts, 19e eeuw)
Klaas Annink, (Bekend als Huttenkloas, moordenaar uit de 18e eeuw)
Frans van Anraat, (medeplichtige aan oorlogsmisdaden van Saddam Hoessein, 15 jaar, 2005)
Samir Azzouz, (voorbereiden van terroristische aanslag)
Jan Boellaard, (de Poes) (Heineken-ontvoerder)
Mohammed Bouyeri, (moordenaar van Theo van Gogh, levenslang in 2005)
Klaas Bruinsma, (de Dominee, de Lange) (vermoord in 1991)
Hendrikje Doelen, (in 1847 ter dood veroordeeld voor het plegen van gifmoorden, kreeg gratie)
Willem van Eijk, (seriemoordenaar, het Beest van Harkstede)
Ferdi Elsas, (ontvoerder-moordenaar van G.J. Heijn, overleden in 2009)
Martin Erkamps, (Remmetje) (Heineken-ontvoerder)
Stanley Esser
Jan Femer (de Snor), (vermoord in 2000)
Volkert van der Graaf, (moordenaar van Pim Fortuyn, 18 jaar, 2002)
Wik Haalmeijer, (Schiedammer parkmoord )
Jaap van der Heiden, (vermoord in 1993)
Koos Hertogs, (seriemoordenaar, levenslang, 1982)
Stanley Hillis (De Ouwe) (bankovervaller, vermoord in 2011)
Willem Holleeder, (de Neus) (Heineken-ontvoerder)
Martin Hoogland, (vermoord in 2004)
Eef Hoos, (de Haagse Al Capone)
Cor van Hout, (Heineken-ontvoerder) (vermoord in 2003)
Jotsa Jocić, (Kopstuk van de gevreesde Joegoslavische bende in de Nederlandse en Joegoslavische penose)
Hendrik Jut, (de kop van Jut)
Sam Klepper, (vermoord in 2000)
Richard Klinkhamer
Mink Kok (De Denker)
Frans Meijer, (Heineken-ontvoerder)
Aage Meinesz (de Meesterkraker)
John Mieremet, (vermoord in 2005)
Thea Moear (de Godmother)
Ari Olivier (Heer Olivier), oplichter)
Eric Jan Quakkelsteijn
René van Rijn, (dubbele doodslag)
Henk Rommy (de Zwarte Cobra), op 17 januari 2006 in New York veroordeeld tot 20 jaar voor het plannen van drugstransporten naar de VS)
Charlie da Silva
Michel Stokx, (kindermoordenaar)
Maria Swanenburg (Goeie Mie), (gifmengster in de 19e eeuw)
Etienne Urka
Johan Verhoek (de Hakkelaar)
Maurits de Vries (Zwarte Joop), (overleden in 1986)
Cevdet Yılmaz, (zesvoudige moord café 't Koetsiertje, Delft, 1983)
Hans van Zon, (vijfvoudig moordenaar in de jaren '60)
Charles Zwolsman, (drugshandelaar, overleden in 2011)

Laatst bewerkt:
Jij bedoelt zeker die kleine boefjes? De allergrootste misdadigers zijn in feite onze Nederlanders . De die-hard criminelen.

Een crimineel is een crimineel..

Ik zie geen onderscheid tussen een marrokaan die een winkel overvalt of een 'grote boef' die iemand miljoenen afperst.

Ik zie geen onderscheid tussen een marrokaan die een winkel overvalt of een 'grote boef' die iemand miljoenen afperst.

Idd, en ik denk dat we ons ook niet moeten verkijken op de 'verdwenen' huisslaafjes van onze gelovige medemens. Die aantallen kunnen wel eens groter zijn dan gedacht.

Een crimineel is een crimineel...zonder onderscheid...:rolleyes:
In Nederland ben je al snel een crimineel, dus erg kortzichtig van je om zo te denken.

Laatst bewerkt:
Een crimineel is een crimineel...zonder onderscheid...:rolleyes:
In Nederland ben je al snel een crimineel, dus erg kortzichtig van je om zo te denken.

Ok, dan neem je alleen de criminelen mee die mensen lichamelijk of geestelijk erg kwetsen.. dus laat je 'kwajongensstreken' zoals simpele winkeldiefstal en vernielingen buiten schot.. Denk je dan serieus dat Marokkanen beter uit de bus komen?

Een autochtoon die een pinpas wil bemachtigen:

Regelt een uniform van de t&t, pin automaat die de pincode registreert en de pas skimmed, gaat naar oud vrouwtje toe met een pakketje en probeert haar te overtuigen dat ze dat pakketje besteld heeft of dat het voor de buren is en of zij het kan betalen.

Een allochtoon die een pinpas wil bemachtigen:

Bellen aan, als de deur open gaat rennen ze snel naar binnen, slaan het oude vrouwtje half in elkaar en onder bedreiging laten ze haar haar pincode en pinpas geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het niet over Marokkanen gehad en denk idd dat er veel rotte appels zitten door cultuur.

Wat vind jij van dit nieuws? "Hartverwarmend 61%"
AD.nl met hun nieuws beoordelingen :roflol:

'Estelle is achternaam niet waard'

AMSTERDAM - Henny Cruijff, vader van Estelle, gunt zijn dochter niet de achternaam 'Cruijff'. Hij is nog steeds ontsteld hoe zijn dochter Estelle verzeild is geraakt in de situatie met haar nieuwe liefde, Badr Hari.

"Dat ze maar snel gaan trouwen, zodat ze een andere achternaam draagt," vertelt de vader van Estelle vandaag aan RTL Boulevard.

Henny Cruijff snapt niet wat zijn dochter bezielt. De broer van Johan Cruijff heeft Estelle van tevoren al gewaarschuwd. Ook vindt hij het vervelend dat Estelle niet ingaat op zijn aanbod om een goede, onafhankelijke advocaat in de arm te nemen.

Henny baalt ervan dat zijn dochter in eerste instantie geen juiste verklaring heeft afgelegd aan de politie. Zij heeft immers gezien wat er gebeurd is met Koen Everink in een skybox van de Amsterdam ArenA tijdens Sensation White. "Dit is natuurlijk niet hoe ik haar heb opgevoed", zegt Henny tegen het showbizprogramma.

“Als familie hopen we dat ze snel gaan trouwen, zodat ze een andere achternaam krijgt", zegt Henny. "We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we niet zomaar laten verpesten."

Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."

http://www.telegraaf.nl/prive/12778870/___Estelle_niet_Cruijff-waardig___.html

================================

Wat een soap is het ook he :roflol:

Die Henny Cruijff is een kwal. Wat een verschrikkelijk figuur. Ook in het verleden heeft hij zich over bepaalde personen uitgelaten. Mister Ego.

Zijn dochter zit in de problemen en hij maakt zich zorgen over de familienaam... Ik denk dat als hij een wat mindere kwal was geweest en een beter vader dat Estelle niet zo een badboy had hoeven hebben.

Terug
Naar boven