XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Jij bedoelt zeker die kleine boefjes? De allergrootste misdadigers zijn in feite onze Nederlanders . De die-hard criminelen.

Henri van Aalen, (moordenaar van zijn vriendin Netje Breijnaerts, 19e eeuw)
Klaas Annink, (Bekend als Huttenkloas, moordenaar uit de 18e eeuw)
Frans van Anraat, (medeplichtige aan oorlogsmisdaden van Saddam Hoessein, 15 jaar, 2005)
Samir Azzouz, (voorbereiden van terroristische aanslag)
Jan Boellaard, (de Poes) (Heineken-ontvoerder)
Mohammed Bouyeri, (moordenaar van Theo van Gogh, levenslang in 2005)
Klaas Bruinsma, (de Dominee, de Lange) (vermoord in 1991)
Hendrikje Doelen, (in 1847 ter dood veroordeeld voor het plegen van gifmoorden, kreeg gratie)
Willem van Eijk, (seriemoordenaar, het Beest van Harkstede)
Ferdi Elsas, (ontvoerder-moordenaar van G.J. Heijn, overleden in 2009)
Martin Erkamps, (Remmetje) (Heineken-ontvoerder)
Stanley Esser
Jan Femer (de Snor), (vermoord in 2000)
Volkert van der Graaf, (moordenaar van Pim Fortuyn, 18 jaar, 2002)
Wik Haalmeijer, (Schiedammer parkmoord )
Jaap van der Heiden, (vermoord in 1993)
Koos Hertogs, (seriemoordenaar, levenslang, 1982)
Stanley Hillis (De Ouwe) (bankovervaller, vermoord in 2011)
Willem Holleeder, (de Neus) (Heineken-ontvoerder)
Martin Hoogland, (vermoord in 2004)
Eef Hoos, (de Haagse Al Capone)
Cor van Hout, (Heineken-ontvoerder) (vermoord in 2003)
Jotsa Jocić, (Kopstuk van de gevreesde Joegoslavische bende in de Nederlandse en Joegoslavische penose)
Hendrik Jut, (de kop van Jut)
Sam Klepper, (vermoord in 2000)
Richard Klinkhamer
Mink Kok (De Denker)
Frans Meijer, (Heineken-ontvoerder)
Aage Meinesz (de Meesterkraker)
John Mieremet, (vermoord in 2005)
Thea Moear (de Godmother)
Ari Olivier (Heer Olivier), oplichter)
Eric Jan Quakkelsteijn
René van Rijn, (dubbele doodslag)
Henk Rommy (de Zwarte Cobra), op 17 januari 2006 in New York veroordeeld tot 20 jaar voor het plannen van drugstransporten naar de VS)
Charlie da Silva
Michel Stokx, (kindermoordenaar)
Maria Swanenburg (Goeie Mie), (gifmengster in de 19e eeuw)
Etienne Urka
Johan Verhoek (de Hakkelaar)
Maurits de Vries (Zwarte Joop), (overleden in 1986)
Cevdet Yılmaz, (zesvoudige moord café 't Koetsiertje, Delft, 1983)
Hans van Zon, (vijfvoudig moordenaar in de jaren '60)
Charles Zwolsman, (drugshandelaar, overleden in 2011)

best wel grappig dat je denkt hiermee een punt te maken

de namen van gifmengsters en moordenaars uit de 18-19e eeuw doen hem vast van idee veranderen...

Van oudsher was het in Nederland gewoonte dat de vrouw de achternaam van haar echtgenoot aannam, of beide achternamen gebruikte. Tegenwoordig is het voor mannen echter ook mogelijk de naam van de vrouw aan te nemen, of een samengestelde achternaam te voeren. Natuurlijk kunnen beiden ook gewoon de eigen achternaam aan te houden. In officiële stukken wordt altijd de eigen achternaam gebruikt, zowel voor getrouwde vrouwen als mannen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/...-hoopt-dat-Estelle-en-Badr-snel-trouwen.dhtml

Badr Cruijff, zal die pa leuk vinden :roflol:

Die vader krijgt van mij gelijk.Ze is de familie naam ook niet waard als ze met zulke mensen in zee gaat.Ze haalt in 1x naar beneden wat de familie in jaren heeft opgebouwd.

Z'n andere dochter Tanya is anders ook een sl*t, gaat lekker zo in die famillie, arme Henny...

best wel grappig dat je denkt hiermee een punt te maken

de namen van gifmengsters en moordenaars uit de 18-19e eeuw doen hem vast van idee veranderen...

Dat niet alleen maar zo'n lijst zegt natuurlijk niks over het gehele plaatje.

http://www.ministrando.org/gedrags-...riminaliteit/criminaliteit_en_etnische_a.html

het zijn overigens de Anti's die de lijst aanvoeren maar dat verschilt elk jaar weer nipt want vorig jaar waren het de mocro's.

Zijn dochter zit in de problemen en hij maakt zich zorgen over de familienaam... Ik denk dat als hij een wat mindere kwal was geweest en een beter vader dat Estelle niet zo een badboy had hoeven hebben.
Je doet alsof zijn vader helemaal niks doet, zei vast dat ze niet met badr moest gaan maar vrouwen zijn allemaal sl*tten dus tsja

Dat niet alleen maar zo'n lijst zegt natuurlijk niks over het gehele plaatje.

http://www.ministrando.org/gedrags-...riminaliteit/criminaliteit_en_etnische_a.html

het zijn overigens de Anti's die de lijst aanvoeren maar dat verschilt elk jaar weer nipt want vorig jaar waren het de mocro's.

Twee op de drie Marokkaanse mannen zijn in hun jeugd verdacht geweest van
criminaliteit
:roflol:

Pech dat ik zwart haar heb. :o Gelukkig zijn merendeels van mijn landgenoten zo streng opgevoed, dat we nóóit op de lijsten terecht zullen komen. :)

Lezen Yasmine, hij vraagt een voorbeeld over problemen met onze Marokkaanse vrienden.

Valt me vaker op dat je leest als een goudvis zonder bril.

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziiet.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 13:35 ----------

Voet zit er weer aan maar mogelijk kan hij nooit meer normaal lopen.

Getuigen hadden verklaard dat Badr met zijn volle gewicht op het been van het slachtoffer sprong terwijl hij al op de grond lag.

---------- Post added 17 August 2012 at 10:44 ----------

Kijk eens naar criminaliteit cijfers onder verschillende groepen. In Nijmegen heeft een juwelier een deur met een slot er op geinstalleerd nadat hij voor de 4e! keer overvallen was door allochtonen. Allemaal gezeik over racisme? Nee dat is menselijk, wanneer iemand 4x naar de keel gegrepen wordt door een rottweiler dan zal hij ook wel een 2e x nadenken voor hij bij een rottweiler in de buurt komt.

Dergelijke criminaliteit is gelinkt aan de lage sociaal economische status, niet aan etniciteit, origine of religie.

Een crimineel is een crimineel..

Ik zie geen onderscheid tussen een marrokaan die een winkel overvalt of een 'grote boef' die iemand miljoenen afperst.

Tuurlijk moet je het onderscheid maken. Geweldsdelicten, met of zonder doel zich te verrijken, zijn veel zcihtbaarder voor jan met de pet dan enorme fiscale fraudes en de witteboordcriminaliteit. De laatste hebben echter ook een enorme impact op ons leven. Ze zijn dus misscien wel erger " in terms of" het ontwrichten van onze samenleving, maar we denken daar minder last van te hebben.
Criminaliteit gepleegd door de armen onder ons wordt vaker onderde loep genomen in het nieuws en het is ook makkelijker te begrijpen dan een complexe btw-carrousel. Dus natuurlijk moet je het onderscheid maken, en natuurlijk doe je dat ook in je dagelijkse leven. Hoe vaak duimen we niet voor een slechterik in een film die fiscaal fraudeert of iets dergelijks;

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 13:52 ----------

criminaliteit

Moet dit ernstig genomen worden?

criminaliteit

Pech dat ik zwart haar heb. :o Gelukkig zijn merendeels van mijn landgenoten zo streng opgevoed, dat we nóóit op de lijsten terecht zullen komen. :)

Je citeert een zinnetje uit de link die je post enje denkt dat niemand de link zal lezen, vermoedelijk?

een zeer interessant relevant stuk uit jouw link:

"Mogelijke verklaringen

De auteurs brengen geen echte verklaring. Ze overlopen wel alle mogelijke denkpistes. Ze stellen vast dat de culturen en de godsdiensten van al deze groepen enorm uiteen lopen. De verklarende factor kan daar dus niet zitten.

De lagere sociaal-economische positie van de allochtonen speelt volgens hen zeker mee. Om drie redenen.

(a) omdat er in de lagere kringen meer negatieve "rolmodellen" zijn dan in de hogere.

(b) omdat ontwikkeling naar volwassenheid er langer duurt, waardoor de overgangscriminaliteit in de puberteit ook langer aansleept en het risico dat die criminaliteit zich bestendigt groter wordt.

(c) omdat allerlei maatschappelijke factoren bij jonge kinderen negatieve neurologische effecten kunnen hebben, die agressie in de hand werken.

Toch is die lagere sociaal-economische positie niet doorslaggevend, want Nederlanders uit dezelfde lage sociale klassen komen minder voor misdrijven met de politie in contact dan allochtonen uit die klasse.

Goed of slecht geïntegreerd zijn in de Nederlandse samenleving speelt ook maar weinig rol. Men stelt bij Marokkaanse jongens zelfs vast dat de criminele groep beter geïntegreerd is dan de niet-criminele. Marokkanen die zich sterk op Nederland richten vinden het vaak meer frustrerend dat zij vanuit hun achtergestelde positie hun verlangens niet kunnen realiseren dan Marokkanen die zich niet op Nederland richten, zo menen de auteurs.

De sociale controle blijkt wel een belangrijke factor. Die sociale controle speelt zowel in het gezin als in de gemeenschap zelf. Sociale controle zou kunnen verklaren waarom de Turken zo beter scoren: Nederland heeft een hechte Turkse gemeenschap, maar dat geldt niet zo voor Marokkanen. Bovendien ervaren de Turken kleine criminaliteit als "gezichtsverlies" en dat geldt niet voor Marokkanen.

Toch kan ook de sociale controle niet alles verklaren, want Marokkaanse meisjes worden wél sterk gecontroleerd, allicht meer dan Nederlandse meisjes, zeker in hun gezin, en ook zij scoren veel hoger in de criminaliteitsstatistieken.

Speelt de registratie door de politie een rol? Onderzoek uit 1999 toonde aan dat er nauwelijks aanwijzingen zijn dat allochtonen door de Nederlandse politie anders worden behandeld dan autochtone Nederlanders. Het feit dat HALT-zaken (alternatieve straffen voor voornamelijk kleine criminaliteit van minderjarigen die de feiten bekennen) niét in de statistieken zijn opgenomen, omdat in zo'n geval geen proces-verbaal wordt opgemaakt, kan wél tot gevolg hebben dat het aantal autochtonen wordt onderschat omdat deze laatste groep oververtegenwoordigd is in HALT. En de politiek om zich op bepaalde achterstandswijken en op veelplegers te richten kan een oververtegenwoordiging van Marokkanen tot gevolg hebben.

De auteurs besluiten dat het leggen van verbanden leggen tussen etniciteit en risicofactoren voor criminaliteit op individueel, wijk- en samenlevingsniveau een ingewikkelde zaak is: "Het gevaar bestaat dat mensen etniciteit en cultuur zelf als een verklarende factor gaan zien, terwijl etniciteit alleen maar een sociale categorie is die op zijn best verwijst naar andere achterliggende oorzaken".

De sociale controle blijkt wel een belangrijke factor. Die sociale controle speelt zowel in het gezin als in de gemeenschap zelf. Sociale controle zou kunnen verklaren waarom de Turken zo beter scoren: Nederland heeft een hechte Turkse gemeenschap, maar dat geldt niet zo voor Marokkanen. Bovendien ervaren de Turken kleine criminaliteit als "gezichtsverlies" en dat geldt niet voor Marokkanen.

Kijk daar heb je het punt.

Het is een criminele cultuur zonder zelfregulering waardoor tuig gewoon zijn gang kan gaan.

Kijk daar heb je het punt.

Het is een criminele cultuur zonder zelfregulering waardoor tuig gewoon zijn gang kan gaan.

Oh my God, dit kan je niet menen. Ik denk dat je aan het trollen bent want niemand kan zo racistisch zijn dat hij dergelijke conclusies trekt uit een genuanceerd onderzoek. Zielig gewoon.

Oh my God, dit kan je niet menen. Ik denk dat je aan het trollen bent want niemand kan zo racistisch zijn dat hij dergelijke conclusies trekt uit een genuanceerd onderzoek. Zielig gewoon.

Nee ik ben niet aan het trollen maar bloed serieus. Marokkanen doen niets aan het probleem en erkennen het ook niet. Als ik een overval zou plegen zou ik gelijk uit huis getrapt worden en mijn familie zou me niet meer willen zien. Bij Marokkanen is dit niet zo, wanneer zij dit wel zouden doen zou het probleem veel minder groot zijn omdat niemand zijn familie kwijt wil raken.

Een vriend van mij is Marokkaans en hij is gewoon een normale hbo student.. misschien ietwat sneller geirriteerd dan nederlanders maar verder een toffe kerel. Hij baalt er van dat hij Marokkaan is omdat zoveel lui het voor de rest verzieken. Hij staat volledig achter wilders alleen vind dat wilders zijn uitspraken milder moet maken en niet moet generaliseren.

fl**ker op met die ''racisme'' onzin. Marokkanen zijn geen ras.

Je kan ook reageren zonder te schelden.

Nee ik ben niet aan het trollen maar bloed serieus. Marokkanen doen niets aan het probleem en erkennen het ook niet. Als ik een overval zou plegen zou ik gelijk uit huis getrapt worden en mijn familie zou me niet meer willen zien. Bij Marokkanen is dit niet zo, wanneer zij dit wel zouden doen zou het probleem veel minder groot zijn omdat niemand zijn familie kwijt wil raken.

Een vriend van mij is Marokkaans en hij is gewoon een normale hbo student.. misschien ietwat sneller geirriteerd dan nederlanders maar verder een toffe kerel. Hij baalt er van dat hij Marokkaan is omdat zoveel lui het voor de rest verzieken. Hij staat volledig achter wilders alleen vind dat wilders zijn uitspraken milder moet maken en niet moet generaliseren.

Je zegt tegenstrijdige zaken zonder het te beseffen. "Marokkanen doen niet aan het probleem..." Want jij kent de Marokkaanse gemeenschap heel goed, nietwaar. Jesus man, herlees je eigen link en open je ogen.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 16:51 ----------

fl**ker op met die ''racisme'' onzin. Marokkanen zijn geen ras.

Definitie van ras en racisme moet veel ruimer gezien worden . Dat wordt trouwens al meer dan honderd jaar gedaan in sociologisch onderzoek. Ik zou zeggen, lees eens een boek.

Een nu sinds meer dan 50 jaar gebruikte definitie, door de VN:

Wettelijke definities
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"

Laatst bewerkt:
Marrokanen = problemen

niks meer over te zegggen.

Je zegt tegenstrijdige zaken zonder het te beseffen. "Marokkanen doen niet aan het probleem..." Want jij kent de Marokkaanse gemeenschap heel goed, nietwaar. Jesus man, herlees je eigen link en open je ogen.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 16:51 ----------

Definitie van ras en racisme moet veel ruimer gezien worden . Dat wordt trouwens al meer dan honderd jaar gedaan in sociologisch onderzoek. Ik zou zeggen, lees eens een boek.

Een nu sinds meer dan 50 jaar gebruikte definitie, door de VN:

Wettelijke definities
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"

Ja ik ken wel Marokkanen ja en ik heb nog nooit gehoord dat iemand uit eerwraak vermoord is nadat hij een overval pleegde. Maar heb ik het verkeerd dan? Worden overvallertjes wel uit de gemeenschap getrapt?

En racisme is natuurlijk, dat verbieden slaat nergens op. Racisme verbieden is het zelfde als eisen van mensen dat ze niet bang zijn voor honden.

Dat wil niet zeggen dat mensen vrij zijn om op buitenlanders te schelden of wat dan ook maar iemand die de voorkeur heeft voor een blank persoon wanneer hij een nieuwe werknemer zoekt kun je het niet kwalijk nemen.

Terug
Naar boven