AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Nee tis die van bovenaf. Volgens mij is dat een Haymaker, al.gaat deze niet helemaal verticaal maar het principe is hetzelfde. Ik zag hem een paar keer in de wedstrijd van Haye tegen chisora die jij bedoelt. Ik zou daar ff kijken, chisora deed hem drie x geloof ik

een overhand punch of swing

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen, maar dan iedereen heeft goeie en slechte kanten, dus Badr ook.

Estelle ook en Gullit ook en zelfs jij ook;)

Nobody is perfect!

Iedereen, maar dan iedereen heeft goeie en slechte kanten, dus Badr ook.

Estelle ook en Gullit ook en zelfs jij ook;)

Nobody is perfect!

True

En als mensen in elkaar trappen valt onder je slechte kanten dan hoor je niet thuis in deze maatschappij.

Jammer dat die kneus niet in Marokko is gebleven, nu krijgen we er over een tijd(je) weer last van.

Hoorde van iemand die Badr heeft bezocht in de gevangenis dat hij positief gestemd is door het feit dat de medeverdachte inmiddels vrij is. Deze man wist ook te vertellen dat Badr vanaf maandag de functie hoofdreiniger als dagvulling/baantje gaat uitvoeren. Door deze info denk ik dat Badr geen reden heeft om positief te zijn vanwege het feit dat de medeverdachte inmiddels vrij is en dat hij misschien verwacht dat dan ook binnenkort te zijn want het baantje dat hij gaat invullen is welliswaar een "mooi" baantje binnen de gevangenis maar word doorgaans ook toegewezen aan de langer gestraften.

Had het zo mooi voor elkaar die gast, zonde.

Hoorde van iemand die Badr heeft bezocht in de gevangenis dat hij positief gestemd is door het feit dat de medeverdachte inmiddels vrij is. Deze man wist ook te vertellen dat Badr vanaf maandag de functie hoofdreiniger als dagvulling/baantje gaat uitvoeren. Door deze info denk ik dat Badr geen reden heeft om positief te zijn vanwege het feit dat de medeverdachte inmiddels vrij is en dat hij misschien verwacht dat dan ook binnenkort te zijn want het baantje dat hij gaat invullen is welliswaar een "mooi" baantje binnen de gevangenis maar word doorgaans ook toegewezen aan de langer gestraften.

De functie hoofdreiniger is toch voor 3 maanden?

Ik zou dat wijf ook alleen doen als er een geweer op mijn kop stond. Bah.

Dat jouw standaard laag is wil niet zeggen dat mannen die een hogere standaard hebben per definitie homo zijn of geen test aanmaken :roflol:

Ik zou dat wijf ook alleen doen als er een geweer op mijn kop stond. Bah.

Heren het is een forum maar kunnen we proberen het een beetje bij de werkelijkheid te houden aub?:roflol: dat iedereen op dbb al buff is en 160kg+ bencht zijn we inmiddels aan gewend maar om nu te doen alsof iedereen een lekkerder wijf dan Estelle cruyff/gullit/Hari thuis heeft zitten...Het heet hier niet Dutchsprookjesforum.nl:D

Vind dr gewoon te oud en heb ook nog een hekel aan wijven die dom overkomen.
Dus nee, liever niet, dank je.

Is dit nou echt zo geweldig? (ja ik heb een mindere uitgezocht. De betere zijn waarschijnlijk met meer make-up, photoshop en professionele setting)?

Vind dr gewoon te oud en heb ook nog een hekel aan wijven die dom overkomen.
Dus nee, liever niet, dank je.

Is dit nou echt zo geweldig? (ja ik heb een mindere uitgezocht. De betere zijn waarschijnlijk met meer make-up, photoshop en professionele setting)?

epicboner.gif

:roflol:

nee.

Het is gewoon het geheel. Haar uiterlijk kan erger maar de manier waarop ze lacht, kijkt en hoe haar persoonlijkheid is.

Bah.

Ze is niet lelijk maar heeft wel een vervelend hoofd.

Terug
Naar boven