AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Hoeft niet.. Kan zijn dat er vermoedens zijn dat er meer achter zit waardoor ze het door die afdeling laten onderzoeken maar voor t zelfde geld is t wel puur alleen mishandeling.

Het begint altijd bij vermoedens en dat bedoelde ik ook.
Ben er heilig van overtuigd dat er meer is en dat zie je ook terug in zijn onaantastbare houding.

Het begint altijd bij vermoedens en dat bedoelde ik ook.
Ben er heilig van overtuigd dat er meer is en dat zie je ook terug in zijn onaantastbare houding.

Weet ik, maar t hoeft er niet te zijn.. Politie houd er nogal van om dingen op te blazen en te verdraaien (eigen ervaring) dus zegt het niet zoveel als het door een bepaalde afdeling behandeld wordt.

Maar goed, ik hoop wel dat het terecht bij die afdeling ligt en dat we meneertje hari voorlopig niet meer hoeven zien. Met een beetje geluk trapt hij ook een medegevangene in elkaar en mag hij in isolatie zitten zodat hij niet meer criminele vriendjes kan maken.

hari wacht paar jaar cel’ amsterdam - badr hari kan zich opmaken voor een gevangenisstraf van “enkele jaren.” dat zegt advocaat peter plasman tegen at5. De raadsman legt uit dat op de zware mishandeling en poging tot doodslag waarvan hari wordt verdacht weliswaar maximumstraffen staan tot tien jaar cel, maar dat het vonnis in de praktijk meestal lager uitvalt.

Volgens plasman werkt het feit dat hari professioneel kickbokser is wel tegen hem. De rechter zal dat ongetwijfeld meewegen in zijn oordeel. Een celstraf van een paar jaar behoort daarom zeker tot de mogelijkheden.
Hari zit nu een maand in voorarrest op verdenking van zes gevallen van zware mishandeling. Naast drie al eerder bekende slachtoffers (everink, jeroen van der berg en olivier de fuyk) hebben ook een italiaanse man en twee vrouwen verklaringen of aangiften over geweld door de kickbokser afgelegd.

:d

K****mong**l, lekker laten wegrotten.
Zoveel talent en dan allemaal verpesten met iemand in elkaar trappen...?Voor wat?

High five

tumblr_m96youTEiS1rpeud8.gif

zoveel talent haha..iedereen heeft 1 of meer talenten

lol @ die high5

Veel afgunst in dit topic. Hadden jullie ook zo gereageerd als het een verschrikkelijk lelijke en kleine Peruviaan was geweest zonder centen? Deze man moet gewoon berecht worden zonder mediabetrokkenheid. Badr is en blijft één van de grootste vechters allertijden!

ja dus? dat geeft hem dan maar een vrijbrief om te doen wat die wil?

dat die een ''goede'' vechter is, is voor mij alleen maar een reden om hem zwaarder te berechten want hij zou juist dan beter moeten weten. En zo groot vind ik hem niet, tig jaar in het K1 en nog nooit de WGP weten te pakken. Denk dat jij het woord groot met spectaculair verwart.

Veel afgunst in dit topic. Hadden jullie ook zo gereageerd als het een verschrikkelijk lelijke en kleine Peruviaan was geweest zonder centen? Deze man moet gewoon berecht worden zonder mediabetrokkenheid. Badr is en blijft één van de grootste vechters allertijden!

als je groot bent dan gedraag je je anders in de ring

Ja en dat doet hij op de verkeerde plekken en laat hij nou net dezelfde afkomst hebben als ander tuig dus is dit een mooie kans om iedereen te laten zien dat tuig keihard aangepakt wordt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het merk Badr Hari is al gedeponeerd, en Badr is ook een slimme jongen dus zal hier ontgetwijfeld munt uit slaan dat hij nog meer bekendheid heeft verkregen.

[Link niet meer beschikbaar]

wat een wijf..damn..te zielig..

edit: ik zit nu wat langer te kijken maar **** wat is ze zielig, superslechte actrice

en ook zo dom komt ze over, man
die bekken die ze trekt
muziekjes erbij
kapsel
blikken
alles
...

Terug
Naar boven