MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Iedereen heeft een mening maar als je beide personen niet in het echt ontmoet hebt weet ik niet of je wel een objectief oordeel kunt hebben.

Zit me al een tijd te ergeren aan de mensen die hatelijke dingen zeggen over deze twee mensen en hun haat en woede projecteren op beide terwijl ze deze twee niet IRL ontmoet hebben of kennen.

Het is gewoon het geheel. Haar uiterlijk kan erger maar de manier waarop ze lacht, kijkt en hoe haar persoonlijkheid is.

Bah.

Jij spant de kroon!!!
Hoe haar persoonlijkheid is??
Ken je haar in het echt?

En ken je hem in het echt?

Ze passen totaal niet bij elkaar ze komen allebei uit 2 hele verschillende werelden, maar we leven natuurlijk in een vrij land dus whatever makes you happy.

Ze passen totaal niet bij elkaar ze komen allebei uit 2 hele verschillende werelden, maar we leven natuurlijk in een vrij land dus whatever makes you happy.

Hmm, allebei Mokummers, allebei rijk, komen vast in dezelfde clubs. Ik vind het niet zo vreemd.

Enige wat ik me af vraag of er ooit nog een vent is die wat met haar wil beginnen met in het achterhoofd een mogelijk jaloerse Baddertje.

Iedereen heeft een mening maar als je beide personen niet in het echt ontmoet hebt weet ik niet of je wel een objectief oordeel kunt hebben.

Ook een beetje vreemde statement.

Met dat in het achterhoofd zou je ook prima een biertje kunnen drinken met Marc Dutroux of andere monsters.

Ook een beetje vreemde statement.

Met dat in het achterhoofd zou je ook prima een biertje kunnen drinken met Marc Dutroux of andere monsters.

Hoe kun je nu deze vergelijking maken?

Dutroux vergelijken met Estelle en Badr ???

Wow jij bent gestoord!

Hoe kun je nu deze vergelijking maken?

Dutroux vergelijken met Estelle en Badr ???

Wow jij bent gestoord!

Wie zegt dat Badr geen kindjes in zijn kelder heeft?

Ik hoorde zelfs dat hij kinderen at voor ontbijt :eek:

Die Marokkanen toch.. :roflol:

Maar idd.. Dutroux was echt een zieke smeerlap. Badr is gewoon een kansloos figuur die zich niet weet in te houden

Wie zegt dat Badr geen kindjes in zijn kelder heeft?

Ik hoorde zelfs dat hij kinderen at voor ontbijt :eek:

Die Marokkanen toch.. :roflol:

Maar idd.. Dutroux was echt een zieke smeerlap. Badr is gewoon een kansloos figuur die zich niet weet in te houden
pas maar op dat hij jou niet zal opeten voor ontbijt

pas maar op dat hij jou niet zal opeten voor ontbijt

no.gif

Hij zit toch in de gevangenis.

Weet niet of deze link al voorbij is gekomen. Maar interview met mike passenier(oud-kickbokstrainer van badr hari) van drie daagies geleden:
[Link niet meer beschikbaar]

Verhoor Estelle Cruijff uitgesteld

HILVERSUM - Het verhoor van Estelle Cruijff is uitgesteld. Dat meldt RTL Boulevard. Ze moest dinsdag een getuigenis afleggen in de zaak Badr Hari, maar zou daar psychisch niet toe in staat zijn geweest.

Foto: NU.nl/Erik Blokland
Cruijff verscheen dinsdag samen met haar advocaat Bram Moszkowicz bij het gerechtsgebouw in Amsterdam. Ook de advocate van Badr Hari, Bénédicte Ficq, was in het gerechtsgebouw aanwezig. De ex van Ruud Gullit kwam echter na 20 minuten alweer naar buiten.
Bij het verhoor was ook een psycholoog. Die zou hebben beargumenteerd dat Estelle Crijff psychisch niet in staat is om verhoord te worden.
Cruijff heeft al een keer eerder een getuigenis afgelegd in de zaak, maar daar bleken later onjuistheden in te zitten. Daarom moest ze een nieuwe afleggen bij de rechter-commissaris.

http://www.nu.nl/achterklap/2918721/verhoor-estelle-cruijff-uitgesteld.html

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the syndrom is strong in this one

Weet niet of deze link al voorbij is gekomen. Maar interview met mike passenier(oud-kickbokstrainer van badr hari) van drie daagies geleden:
[Link niet meer beschikbaar]

Zijn coach zegt dus samengevat (over het Hari gebeuren): "ik weet het allemaal niet en bemoei me er niet mee, ik ken hem als een beste jongen".

Goede taal voor de buitenwereld en de de media maar ik hoop dat hij hem als coach persoonlijk toch wel een wat realistischere preek geeft.

het mooie van die interviews en media is dat ze denken dat Badr meervoudig K1 WGP kampioen is, maar in realiteit nog niet éen keer gewonnen heeft.

Pieter Baan voor Estelle!

Terug
Naar boven