AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Inderdaad.. dat stukje van haar en badr en al die journalisten er omheen..

Deed me denken aan die kerel die 2 bodyguards en paar fotografen had ingehuurd om populair te lijken

:fa:

was nog niet verder dan het einde van deel 1
het is voor mij ook emotioneel, snap je

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

trouwens wat denken jullie, zo opgeblazen, roids of niet?

was nog niet verder dan het einde van deel 1
het is voor mij ook emotioneel, snap je

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

trouwens wat denken jullie, zo opgeblazen, roids of niet?

Ik denk dat ze gewoon lelijk en dom is en dat als Badr straks vrij is zij een flinke sm beurt krijgt :o

Botox heet zoiets.

Lekker is ze ook niet!

Look at those sharp knees, she is way below my standards

Ze is niet lelijk maar trekt wel bijna altijd dezelfde kop een foto. Zelfs met zonnebril lukt het niet om die pose te veranderen.

Dat doen alle chicks Eric

Ik heb laatst een paar chickies geanalyseerd op facebook, 20 foto's bekeken en ze lachtte op elke foto precies hetzelfde.

(no stalker)

Die lippen,zo opgespoten. Mooi is het zeker niet.

Filmpje is slecht geacteerd.

ze heeft een ouwe teringkop, dacht dat ze 10 jaar ouder was

Kom op mannen, waarom zo onrespectvol?!!!

Dat doen alle chicks Eric

Ik heb laatst een paar chickies geanalyseerd op facebook, 20 foto's bekeken en ze lachtte op elke foto precies hetzelfde.

(no stalker)

Whahaha echt he! ****ing epic. Je moet echt gewoon eens een collage maken van dat soort types en ze daar in taggen. Man man. Ik heb er ooit gewoon respect voor hoe ze het voor elkaar krijgen keer op keer dat gelaat in identieke plooi krijgen, zelfs op de meest onmogelijke momenten.

ff offtopic maar hoe heet zo'n klap dat als je op je tegenstander afkomt en iets duikt en vervolgens zo'n slingerende klap op zijn hoofd plant.

Heb ff gegoogeld maar volgens mij niet.

Je duikt zeg maar een beetje op je tegenstander af en tegelijker tijd slinger je bijv. je rechter gestrekte arm van achter je lichaam in een halve circel op het hoofd van je tegenstander. Je gestrekte arm legt dan een halve cirkel af. Het is best wel onverwachts.

Oja verticaal btw

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven