Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij inkomsten mist omdat hij zijn bedijf niet kan runnen loopt dit echt wel hogerop. Plus smartegeld kan ook flink oplopen. En er is geld te halen (geen kale kip verhaal).
Zal wel redelijk bedrag zijn wat geëist wordt. Helaas is t geen Amerika anders had hij flink door t stof gemoeten. Nu zal t wel enkele duizenden zijn met een max van tienduizenden maar zeker niet meer.
Dat zou je inderdaad wel zeggen ja, in de praktijk is dit helaas niet het geval.

Als hij inkomsten mist omdat hij zijn bedijf niet kan runnen loopt dit echt wel hogerop. Plus smartegeld kan ook flink oplopen. En er is geld te halen (geen kale kip verhaal).
Bij die rellen van haren moesten ze allemaal 250 euro betalen aan een schadefonds..
Gaat toch helemaal nergens over?
Vriend van mij is ook in elkaar geslagen, kaak gebroken, neus gebroken. Nooit meer wat van gehoord van politie/om.. Dader moest uiteindelijk boete betalen en 40 uur schoffelen ofzo.. Niks geen smartegeld of wat dan ook.
Wat te denken van alleen al de operaties en revalidatie kosten? Ik neem aan dat die voor Hari zijn rekening zijn.
Ik weet niet wat er in NL mogelijk is maar herinner mij een voorval van 2 onterecht ontslagen agenten die kregen een vergoeding van enkele tonnen als smartengeld.
Het gaat erom dat Koen Everink, een miljonair met een miljoenbedrijf zijn bedrijf nu niet kan runnen door mogelijk toedoen van Badr Hari.
De inkomsten die Koen Everink dan misloopt door toedoen van Badr Hari (indien bewezen) kunnen dan op hem herhaalt worden.
Dus dat gaat wel degelijk ergens over.
Dan nog is het geen garantie dat het toegewezen wordt ook al zou je er van uit gaan van wel.
Ik durf mijn handen er voor in t vuur te steken dat Everink een bedrag zal krijgen wat vele malen kleiner is dan de totale schade die hij geleden heeft.
Garanties heb je nooit in het leven, maar jij komt met achterlijke vergelijkingen als 250 euro in een schadefonds en een vriend die inelkaar gebeukt is.
Als je die vergelijking maakt weet je dus totaal niet waar je over lult.
De totale schade die Koen Everink geleden heeft zal niet meetbaar zijn dus lekker makkelijk daar je handen voor in het vuur steken.
Zijn er dan wel gevallen in Nederland waar slachtoffers krijgen waar ze recht op krijgen?
ik weet niet hoe het met schadeclaims zit. Maar heb zelf een keer een neus gebroken. Die operatie koste al 3000,-. En werd op de dader verhaald. Denk dat die everdink wel wat meer nodig heeft dan een neusoperatie. Dus dat gaat badr wel flink kosten. fysio en revalidatie kost per uur al gauw meer dan 35euro per uur. En dan 5 u per dag. Laten we zeggen voor half jaar lang. Schade claim niet mee gerekend. Dat gaat hem denk wel veel kosten.

Zijn er dan wel gevallen in Nederland waar slachtoffers krijgen waar ze recht op krijgen?
Ok, beter gezegd dan: Ik durf mijn handen in t vuur te steken dat de schadevergoeding een lachertje zal zijn in verhouding tot t voorval/schade die geleden is. Als hij überhaupt een schadevergoeding zal krijgen.
Zal wel weer een kwestie worden van het is niet bewezen dat hij op de voet sprong en voor de klappen die wel bewezen zijn was geen revalidatie nodig.
Maar goed, dit is een zinloze discussie want het zijn gewoon feitelijke constateringen. Mijn constateringen zijn dat schadevergoedingen in Nederland lachertjes zijn en jij constateert dat mensen wel een rechtvaardige schadevergoeding krijgen.Ik blijf er bij dat ik verwacht dat de schadevergoeding een lachertje zal zijn en totaal niet in de buurt zal komen van wat geeist wordt. Nu hier over gaan discussiëren of hij dat zal krijgen en wat rechtvaardig zal zijn is zinloos.![]()

Dat is gewoon verzekeringswerk en ik verwacht niet dat de verzekering moeite zal doen om dit te verhalen bij Badr. Waarom zouden ze ook, zij gooien toch wel de premie omhoog en de burger betaald wel.
Hoogstens dat Badr de eigen risico mag ophoesten..

Dit maak je er zelf van en daarom is de discussie ook inderdaad zinloos, omdat je gewoon dingen zit te verzinnen.
Ik heb werkelijk waar zelden mensen zoveel onzin in 1 post zien posten
Het punt is dat Koen Everink vermogend is en Badr Hari mogelijk Koen zo beschaidgd heeft dat hij hier enorme inkomsten door misloopt.
Het is dan realistisch dat bij een veroordeling de schuldige dit (deels) zal moeten compenseren.
Rechtvaardig ja.
In de praktijk komt hier helaas nauwelijks wat van terecht is mijn ervaring.
Maar goed, wat voor bedrag zou jij redelijk vinden in deze zaak? Wat Badr minimaal moet betalen?

Zelfs dan is de kans vrij klein dat hij dat krijgt. Zeker omdat hij een eigen bedrijf heeft dus is het niet meetbaar hoeveel schade hij daadwerkelijk geleden heeft.
Die vriend van mij heeft ook een tijd niet kunnen werken, bewijsbaar geld daardoor misgelopen, dader veroordeeld en hij had ook toegegeven. Schadevergoeding: 0 euro.
Het rechtssysteem mag van mij wel op de schop. Bij rellen en gevallen zoals haren moeten ze gewoon alle schade die bewijsbaar is verhalen op de daders en de rest van het bedrag collectief verhalen op alle mensen die gepakt zijn omdat ze zaten te rellen, of dit nu een flesje gooien was of een gebouw in de fik steken.
T zou mij serieus verbazen moesten ze met een vergoeding komen die meer is dan enkele tienduizenden euro's.
Terug kijken naar wat hij de afgelopen 3 jaar heeft verdient, daar een gemiddelde van nemen bijv.
Zijn zat methodes en formules voor.
Ik denk dat de schadevergoeding veel hoger zal uitvallen dan enkele tienduizenden euro's.

Alleen als het bewezen word, want dat moeten we nog zien, maar dan denk ik aan tonnen tot miljoenen.