AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

in b4:

- Estelle schrijft een boek
- Badr schrijft een boek
- Badr Hari, de film
- Badr wordt supergelovig
- Estelle wordt nóg lelijker dan ze al is

8 jaar dan is zn carriere sowieso bye bye! Wat een r*tard!

Gaat nog geen dag moeten zitten.

laten we hopen dat dit soort tuig zo lang mogelijk word opgesloten. Liefst levenslang want dit soort gasten leren er tog niets van omdat ze geen geweten hebben.
Je merkt gewoon aan die hele uitstraling en houding dat het echt een nare vent is gewoon.

Daar hebben ze tbs voor.

Nieuwe schuldeiser Badr Hari
De problemen voor Badr Hari stapelen zich ook. Nu is bekend geworden dat het slachtoffer in de zaak The Cooldown Café ook geld van de bokser wil zien... Dat heeft zijn advocaat aan RTL Boulevard laten weten.

Badr Hari mag volgende week voor de rechter verschijnen om zich te verantwoorden voor maar liefst negen verschillende zaken. Daaronder is één zaak rond de mishandelde miljonair Koen Everink, en vrijdagmiddag maakte advocaat Ruben Kellermann bekend dat ook zijn client, het slachtoffer in de zaak The Cooldown café, ook een schadevergoeding zal gaan eisen.

Daarmee wordt de lijst schuldeisers alleen maar langer, en de problemen voor Badr Hari alleen maar groter.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboul...nieuw_slachtoffer_eist_geld_van_badr_hari.xml

Ik kan me nog wel de member jeronimow herinneren van 4 of 5 jaar terug. Die hem kon. Die postte al nare dingen over hem. Niemand mocht die gast en was tegen hem omdat Badr de Golden Boy was. Heeft hij toch gelijk gekregen

Straks krijg je nog mensen van groep 8 die hem aan gaan klagen omdat hij hun knikkers had gestolen.

btw Hij had volgens mij ook een keer iemand stoten gegeven omdat hij zijn auto op "zijn" parkeerplaats had gezet.

Als hun allemaal gelijk krijgen zit badr 7 jaar vast? 9 delicten, poging tot doodslag etc is niet niks

10 jaar willen ze hem geven zegt de media, maar ik geloof zeker niet dat hij die ook gaat zitten.

Straks krijg je nog mensen van groep 8 die hem aan gaan klagen omdat hij hun knikkers had gestolen.

btw Hij had volgens mij ook een keer iemand stoten gegeven omdat hij zijn auto op "zijn" parkeerplaats had gezet.

Hee geen gein, we hadden afgesproken 'zonder houwes' en je mocht niet schuiven, alleen met duimpje schieten. Hij lapte gewoon de regels aan z'n laars en nu ben ik m'n mooiste Opa kwijt :(

Badr Hari loog over schoenen die hij droeg bij mishandeling

Kickbokser heeft op opnamen totaal ander schoeisel aan

Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel heeft de van mishandeling, van miljonair Koen Everink, verdachte kickbokser Badr Hari gelogen over de schoenen die hij aanhad tijdens het dansevenement Sensation White.

Volgens de verklaring van Everink zou Hari hem hebben getrapt, en zwaar letsel hebben toegebracht, terwijl hij op de grond lag. Na de mishandeling vroeg de politie Hari de schoenen in te leveren voor sporenonderzoek. De vechtsporter leverde hierop een paar witte schoenen met blauwe veters in, zegt Van den Heuvel tegen RTL Boulevard.

Bebloede theedoek
Een nader onderzoek van de beelden van het feest toont aan dat Hari de bewuste schoenen die avond helemaal niet aanhad. Hij is op de opnamen te zien in een restaurant, en draagt op dat moment totaal andere schoenen.

Vorige week kreeg de politie al nieuw bewijs tegen Hari in handen, toen bleek dat een theedoek, waarvan Hari zei er alleen glazen mee te hebben afgedroogd, bloedsporen van Everink bevat.

Poging tot doodslag
DNA-onderzoek wees uit dat de kans dat de bloedsporen van iemand anders dan Everink zijn kleiner is dan één op een miljard. Naast de mishandeling van Everink in juli, die wordt aangeduid als poging tot doodslag, heeft Justitie Hari nog acht andere zaken ten laste gelegd.

Een van de aanklachten betreft een verkeersdelict, de overige zaken gaan om geweld. Hari die, nadat hij zichzelf meldde bij de politie, vastzit sinds 24 juli staat volgende week voor de rechter.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...schoenen-die-hij-droeg-bij-mishandeling.dhtml

===============================================

Dat is niet zo mooi :)

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboul...ktober/crime/badr_hari_loog_over_schoenen.xml

Hier spreekt John van den Heuvel nog over de zaak in een filmpje.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 22:46 ----------

Cadeautje voor Ruud

Net deze week werd bekend dat bokser Badr Hari aangeklaagd wordt voor poging tot doodslag. De vriend van Estelle kan daarvoor 10 jaar gevangenisstraf krijgen. Terwijl Estelle de treurige balans van haar relatie moet opmaken, zet Ruud Gullit juist de bloemetjes buiten. Maar liefst 7 pagina’s lang showt hij zijn nieuwe Amerikaanse geliefde in Story.

Die Teri Hatcher-look a like komt zo weglopen uit Desperate Housewives: begin 40, strakgetrokken, afgetraind, neptanden en waarschijnlijk alleen maar sla knabbelend. Ruud is helemaal happy met Maggie.

Toch kan hij het niet nalaten Estelle een sneer te geven. Maggie zag een leuke trui voor Ruud. ''Die koopt ze dan gewoon voor mij - van haar eigen geld. Dat ben ik niet gewend. In het verleden was het toch echt mijn eigen creditcard waarmee cadeautjes voor mij werden afgerekend''.

http://www.nu.nl/achterklap/2943523/roddelbladen-barbie-schijtziek-en-ruud-kat-estelle.html

================================================

:roflol:

Toch beter dan estelle, niet zo'n dom hoofd waarbij je twijfelt of ze nu niet een half extra chromsoompje heeft meegekregen

Terug
Naar boven