PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Als t zoveel is krijg je van mij een 50 euro giftcard van b&f
Ik denk dat Koen in zijn handjes mag wrijven als hij 20.000 euro krijgt.
Haha is goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als t zoveel is krijg je van mij een 50 euro giftcard van b&f
Ik denk dat Koen in zijn handjes mag wrijven als hij 20.000 euro krijgt.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat het rechtssysteem zal falen![]()
Dat kan ik me voorstellen, maar hier spelen net iets te veel belangen.

Schadevergoeding tot €30.000
Tijdens een vechtpartij is meneer met een mes in zijn linker bovenbeen gestoken, waarbij een slagader geraakt werd. Meneer werd na een eerste behandeling van vijf dagen overgebracht naar een ziekenhuis waar hij 5,5 maanden opgenomen is geweest, waarvan zes weken op de IC. Aan de linkervoet is een teen afgezet, van twee tenen het laatste kootje en de overige tenen zijn ingekort door necrose. In het been is een kunstof ader als bypass aangelegd. Meneer heeft geen gevoel meer in het onderbeen en de enkel is scheef gaan steen. Hierdoor moet meneer met krukken lopen, waarna zich rugklachten ontwikkeld hebben waaraan hij geopereerd is. Meneer heeft inmiddels 45 operaties ondergaan en is 80-100% arbeidsongeschikt. Meneer kan niet meer sporten en de kunstofader moet om de acht jaar vervangen worden. Mogelijk is amputatie van het been alsnog noodzakelijk. De rechtbank van Den Haag heeft op 1 april 1998 een geïndexeerde schadevergoeding van €29.950 toegekend.
Notsureifsrs.jpgAlleen als het bewezen word, want dat moeten we nog zien, maar dan denk ik aan tonnen tot miljoenen.
Nou dat word - aftrek van wat hij al gezeten heeft waarschijnlijk 80 uur schoffelen
Nee srs, 8 zaken denk ik wel dat hij wel 1 of 2 jaartjes mag zitten minstens..
Poging tot doodslag in vereniging kan al max 10 jaar op staan, dit zijn 9 zaken man.
Justitie zal een voorbeeld met hem willen stellen als professionele vechter.
Kan wel op 5 daadwerkelijk zitten rekenen als het bewezen word.
----------------------- Weetje van de dag 3445 -----------------------
Verdachten die er buitenlands uitzien hebben in Nederland 5 keer
zoveel kans om gevangenisstraf te krijgen (in plaats van een boete of
een werkstraf).
Mensen die er buitenlands uitzien en ook de Nederlandse taal niet
machtig zijn, lopen maar liefst 20 keer zoveel risico.
Arme Badr ... (not)