Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Dat kan ik me voorstellen, maar hier spelen net iets te veel belangen.

In haren ook en dan komen ze aan met 250 euro per persoon.. Kom op zeg, je kan nog beter rellen in haren dan te hard rijden op de snelweg. :o

Zelfs parkeren op een invalideparkeerplaats is duurder dan 250 euro.. Nouja, dat is wel terecht. Zware criminelen die mensen die auto daar neerzetten, vergeleken met die lui zijn relschoppers lievertjes :roflol:

Schadevergoedingen in t Nederlandse rechtssysteem slaan nergens op, bedragen zijn te laag in vergelijking met t leed en de verhoudingen zijn zo krom als de pest.

http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/71354-smartengeld-na-mishandeling-been-en-voetletsel.html

Schadevergoeding tot €30.000
Tijdens een vechtpartij is meneer met een mes in zijn linker bovenbeen gestoken, waarbij een slagader geraakt werd. Meneer werd na een eerste behandeling van vijf dagen overgebracht naar een ziekenhuis waar hij 5,5 maanden opgenomen is geweest, waarvan zes weken op de IC. Aan de linkervoet is een teen afgezet, van twee tenen het laatste kootje en de overige tenen zijn ingekort door necrose. In het been is een kunstof ader als bypass aangelegd. Meneer heeft geen gevoel meer in het onderbeen en de enkel is scheef gaan steen. Hierdoor moet meneer met krukken lopen, waarna zich rugklachten ontwikkeld hebben waaraan hij geopereerd is. Meneer heeft inmiddels 45 operaties ondergaan en is 80-100% arbeidsongeschikt. Meneer kan niet meer sporten en de kunstofader moet om de acht jaar vervangen worden. Mogelijk is amputatie van het been alsnog noodzakelijk. De rechtbank van Den Haag heeft op 1 april 1998 een geïndexeerde schadevergoeding van €29.950 toegekend.

Dat zeg ik dus :roflol:

Beter hadden ze gewoon dat been afgezet en was hij gaan bodybuilden.

Inb4pinda.

OM: Badr Hari jaren opsluiten door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Justitie klaagt kickbokskampioen Badr Hari onder meer aan voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Dat betekent dat het openbaar ministerie hem voor een hele lange tijd uit de maatschappij wil hebben. Op het delict staat namelijk maximaal tien jaar gevangenisstraf. Dat valt op te maken uit de officiële dagvaarding, die hem deze week in zijn cel is overhandigd.

Daarnaast wordt Badr nog beschuldigd van acht andere zaken, die alles bij elkaar ook goed zijn voor een jarenlange gevangenisstraf. Volgende week vrijdag is de eerste pro-formazitting. Het OM wil dat de twee hoofdverdachten langer vast blijven.

Het OM verwijt Badr Hari dat hij op 8 juli in de Amsterdam ArenA heeft geprobeerd ’samen en in vereniging met anderen opzettelijk K.F. Everink van het leven te beroven,’ aldus de letterlijke tekst van de dagvaarding.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/13119773/__OM__Badr_Hari_jaren_opsluiten__.html

---------------------------------------------------------

9 zaken in totaal

Nou dat word - aftrek van wat hij al gezeten heeft waarschijnlijk 80 uur schoffelen :roflol:

Nee srs, 8 zaken denk ik wel dat hij wel 1 of 2 jaartjes mag zitten minstens..

Nou dat word - aftrek van wat hij al gezeten heeft waarschijnlijk 80 uur schoffelen :roflol:

Nee srs, 8 zaken denk ik wel dat hij wel 1 of 2 jaartjes mag zitten minstens..

Poging tot doodslag in vereniging kan al max 10 jaar op staan, dit zijn 9 zaken man.
Justitie zal een voorbeeld met hem willen stellen als professionele vechter.

Kan wel op 5 daadwerkelijk zitten rekenen als het bewezen word.

Allemaal onzin in Nederland hebben we alleen maximalen straffen geen minimalen dus het is geheel aan de rechter om te beslissen hoe veel straf er voor een feit word opgelegt. Ik hoop dat ze hem langer opsluiten en inderdaad als voorbeeld stellen.

Goed gedrag 1/3 er af. Zeg maar 6 of 7 jaar brommen.

Goed gedrag bestaat niet meer in die vorm toch ?

Ik dacht een zaak of 3 a 4 maar 9 zaken staat nog duidelijker voor de koning die hij zich waande in het uitgaans circuit.

Poging tot doodslag in vereniging kan al max 10 jaar op staan, dit zijn 9 zaken man.
Justitie zal een voorbeeld met hem willen stellen als professionele vechter.

Kan wel op 5 daadwerkelijk zitten rekenen als het bewezen word.

Poging tot doodslag lijkt me vrij moeilijk te bewijzen maar goed.. We zullen zien, zei ook minimaal 1 a 2 jaar.. Als alles bewezen wordt dan zal t wel richting de 10 jaar gaan zeker omdat t allemaal bij elkaar optelt en niet 1 incident was.

----------------------- Weetje van de dag 3445 -----------------------

Verdachten die er buitenlands uitzien hebben in Nederland 5 keer
zoveel kans om gevangenisstraf te krijgen (in plaats van een boete of
een werkstraf).
Mensen die er buitenlands uitzien en ook de Nederlandse taal niet
machtig zijn, lopen maar liefst 20 keer zoveel risico.

Arme Badr ... (not)

En hoeveel meer kans is het voor lelijke arrogante buitenlanders met een overgroot ego? :roflol:

----------------------- Weetje van de dag 3445 -----------------------

Verdachten die er buitenlands uitzien hebben in Nederland 5 keer
zoveel kans om gevangenisstraf te krijgen (in plaats van een boete of
een werkstraf).
Mensen die er buitenlands uitzien en ook de Nederlandse taal niet
machtig zijn, lopen maar liefst 20 keer zoveel risico.

Arme Badr ... (not)

En hoeveel kans is er voor bekende Nederlanders die een dure advocaat kunnen betalen?

Hari verdacht van poging doodslag
Nieuws - Rechtszaak
vrijdag 26 oktober 2012 08:26

De officier van justitie in Amsterdam vervolgt Badr Hari voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink, die ernstig werd mishandeld in de Amsterdam Arena, 8 juli jongstleden. Dat staat in de dagvaarding die het Openbaar Ministerie heeft uitgebracht. Ook medeverdachte Ferhat Y. wordt verdacht van poging tot doodslag. De twee zouden de poging samen in vereniging hebben gepleegd.

Het OM vervolgt Badr Hari daarnaast voor acht andere geweldsdelicten. Advocaat Bénédicte Ficq wil verder geen commentaar geven. 'Dat doe ik op de zitting volgende week vrijdag', zegt ze.

De twee verdachten zitten vast en het Openbaar Ministerie wil dat hun voorlopige hechtenis opnieuw wordt verlengd.

Als Badr Hari veroordeeld wordt kan hij een straf van zeker acht jaar cel tegemoet zien.

Badr Hari heeft volgens de officier van justitie Everink één of meer kopstoten toegediend. Verder zou hij het slachtoffer hebben gestompt en hebben gesprongen op of tegen het lichaam van Everink. Daarmee nam hij volgens de officier van justitie willens en wetens het risico dat Everink zou komen te overlijden.

In 2010 zou Hari op de Amsterdamse Albert Cuypstraat toen hij achter het stuur van een auto zat opzettelijk een voetganger hebben aangereden. Hij zou ook een ex-vriendin hebben mishandeld en haar huisraad hebben vernield. Verder is hij verdacht van mishandelingen in de Amsterdamse gelegenheden Air, Cooldown en Blinq.

http://www.crimesite.nl/component/c.../24745-hari-verdacht-van-poging-doodslag.html

----------------------------------------------------------------------

Ook nog eens iemand aanrijden omdat hij niet snel genoeg doorliep waarschijnlijk...wie zal het zeggen...

het is allemaal speculatie wat die wel of niet heeft gedaan. maar echt als dit allemaal bewezen word. En als die dit daadwerklijk allemaal heeft geflikt. Vind ik dit de meest misselijke persoon die ik in de vechtsport heb gezien ooit. ik heb veel vechters met sterallures en lelijke acties gezien. Maar een vechter op z'n hoog niveau en zulke acties. Kan gewoon echt niet geloven dat een persoon zo dom kan zijn.

8 jaar lang nou nou, daar geloof ik dus niks van.

Terug
Naar boven