XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Slachtoffer Badr Hari: zonder aanleiding afgeranseld

Miljonair Everink: ’Ik ben die avond afgeslacht als een beest’
'Ik was in de ArenA niet dronken of stoned en heb niemand uitgedaagd.' Dat zegt zakenman Koen Everink in De Telegraaf van zaterdag over de mishandeling in juli waarvan kickbokser Badr Hari wordt verdacht. Eenmalig doet Everink zijn verhaal, want hij wil geen bekende Nederlander worden, verklaart hij in het interview.

Everink stelt dat hij tijdens dancefeest Sensation White in een skybox de hand schudt van Estelle Cruijff, vriendin van Hari, en kort daarna naar het toilet gaat. Daar wordt hij in elkaar geslagen: 'Het moment dat ik me weer herinner, lag ik al op de grond en ik herkende toen Badr Hari. Ik zag en voelde dat de stoot van hem afkomstig was. Hij leek vooraf al geagiteerd en sloeg tijdens een gesprek met de huurder van de box met zijn vuist in zijn handpalm.'

Psychisch probleem
Selfmade miljonair Everink zegt te zijn afgeslacht als een beest, door onder anderen een van de beste vechters ter wereld. Van de breuken aan zijn gezicht en voet, is hij nog aan het revalideren maar zijn grote hobby's voetballen en tennissen denkt hij niet meer te kunnen beoefenen. Over Badr Hari zegt hij: 'Ik denk dat iemand die tot zoiets in staat is een groot psychisch probleem heeft. Daar moet hij aan worden behandeld.' Verder hoopt hij dat Estelle Cruijf, die geen verklaring wil afleggen omdat ze daar volgens haar advocaat mentaal niet toe in staat is, 'in een helder moment wil denken aan welke mentale schade andere mensen hebben opgelopen door de daden van haar vriend'.

Badr Hari moet volgende week vrijdag voor de rechter verschijnen, onder meer voor poging tot doodslag op Everink. Het slachtoffer zegt dan niet aanwezig te zijn omdat de zaak nog niet inhoudelijk wordt behandeld. In totaal staan er nu negen aanklachten op de dagvaarding tegen Hari. Wanneer die inhoudelijke behandeling van de rechtszaak plaatsvindt, is nog niet duidelijk.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...Badr-Hari-zonder-aanleiding-afgeranseld.dhtml

=================================================

Klinkt als een aansturing op TBS van Koen Everink. :P

Hmm, wel lelijk van die Estelle inderdaad. Volgens mij hoeft ze bij een rechtszaak ook niet te getuigen omdat t haar vriend is..

Straks krijg je nog mensen van groep 8 die hem aan gaan klagen omdat hij hun knikkers had gestolen.

btw Hij had volgens mij ook een keer iemand stoten gegeven omdat hij zijn auto op "zijn" parkeerplaats had gezet.

Zal best kunnen dat hij dat deed, blijft toch een marokkaan he :)

Badr Hari: van een koude kermis in Den Haag

Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink schrijft: Negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting. Wat niet in deze stukken voorkomt – en wat ook nooit tot een officiële aanklacht heeft geleid – is een uitstapje van Badr naar de Hofstad. De laatste tijd kom ik nogal veel in Haagse kringen en dan hoor je wel eens wat. Bijvoorbeeld dat Badr en zijn vriendjes geprobeerd hebben in Den Haag wat horeca af te persen. Dat is niet verstandig.Als mij de afgelopen tijd één ding duidelijk is geworden, is het dit: Hagenezen vechten zich liever dood dan zich over te geven, niks is erger dan ‘lafheid’.

Badr is te kennen gegeven dat hij dit nóóit meer moest proberen. Het was meteen afgelopen, de boodschap was luid en duidelijk overgekomen. Blijft het ‘probleem’ dat ‘iedereen’ zegt dat Badr in normale doen zo’n goeie vent is, en zo aardig, ‘niks mis mee’. Maar dat hij zijn momenten heeft. Dat hij zichzelf niet in de hand heeft en helemaal doordraait. Een psychisch probleem. Toen hij in de Arena Koen Everink in elkaar sloeg en schopte was hij misschien niet bij zinnen, maar op het moment dat hij met afpersingen en bedreigingen bezig is, is die knop nog niet om. Dan is hij bij zijn volle verstand. Daar zullen de rechters straks vast rekening mee houden.

http://www.camilleri.nl/2012/10/badr-hari-van-een-koude-kermis-in-den-haag/

===========================================

Nu ookal afpersing erbij, verbaast me niks.

Dat van die afpersingen is in opdracht van andere mensen.

Straks krijg je nog mensen van groep 8 die hem aan gaan klagen omdat hij hun knikkers had gestolen.

btw Hij had volgens mij ook een keer iemand stoten gegeven omdat hij zijn auto op "zijn" parkeerplaats had gezet.

eerder meer echte ellende

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 22:57 ----------

ik zie helemaal geen psysche problemen waar veel mensen het altijd maar op willen gooien
gewoon ****ed up mentaliteit. valt helemaal nix aan goed te praten en ken genoeg marokanen die het daar wel mee eens zijn.

Ik denk dat badr wel weet wie hij in elkaar durft te slaan. Als hij de verkeerde zou slaan, kan hij een kogel verwachten.

Met Koen heeft hij zich blijkbaar vergist. Hij was geen beruchte crimineel maar hij was de eerste die aangifte durfde te doen.
nu kan onze "alfa mannetje" zitten

Zo alfa is hij niet hoor.

OM: 'Badr heeft klap bekend'

Badr Hari heeft tegenover de politie bekend dat hij zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation heeft geslagen. Dat stelde het Openbaar Ministerie (OM) vanmorgen tijdens een zogeheten pro-formazitting bij de rechtbank in Amsterdam.

De 27-jarige kickbokser zou hebben verklaard dat het om een 'corrigerende tik' ging, zei de officier van justitie. Het OM ziet voldoende bewijs voor de mishandeling van Everink, onder meer aan de hand van getuigenverklaringen en een theedoek waar zowel bloed van Hari als van het slachtoffer zit.

Everink is volgens justitie door drie of vier mannen geslagen. Hari zou daar een van zijn. Een andere verdachte zit ook vast. De mannen zouden de zakenman tijdens het feest in de Amsterdam ArenA hebben opgewacht bij het toilet en hem hebben gezegd dat hij "moest opkankeren" uit de skybox waarin ze zich bevonden. Het OM wil nog deze maand een schouw in de betreffende skybox. De rechtbank en advocaten hebben hiermee ingestemd.

Hari was aanwezig bij de zitting, maar is nog niet aan het woord geweest. De zaak wordt pas later inhoudelijk behandeld.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/11/om_badr_heeft_klap_bekend.html

Niks nieuws, heeft allang bekend met de buitenkant van zijn kant geslagen te hebben, lulkoek waarschijnlijk.

Straks komt er dus een oordeel?

Jammer dat ie niet gefilmd wou worden , wil die zuurpruim wel zien :D
Is die trut er ook ???

Nee joh zijn hoofd kwam gewoon tegen zijn hand, Badr is een arme jongen die verkeerd begrepen word.

nee volgens mij is dit alleen dat ze vertellen van welke zaken ie allemaal verdacht wordt. toch?

pro forma he, dus om de zaak te starten/vorm te geven/basis te leggen
zo begrijp ik het althans

nog een heeeeele mooie tweet van die chick die daar live aanwezig is: ‏@SaskiaBelleman
Ficq: "Iedere dag dat hij vastzit smelten zijn spieren weg, kans groot als dat langer duurt dat zijn carrière voorbij is." #BadrHari

en

Psycholoog zsgt: #BadrHari had teveel succes op te jonge leeftijd. Heeft een onevenwichtig zelfbeeld, maar is gezonde persoonlijkheid.

super gezond ja..

Terug
Naar boven