XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Knappe prestatie om iemand een open botbreuk te trappen, dat kan Badr niet geweest zijn want volgens miij moet je daar een getrainde vechtsporter voor zijn.......ohh wacht :rolleyes:

Als iemand mij aanklaagt word ik volgens mij gelijk opgepakt, hij had bebloede handen, dat is de volgende dag toch nog steeds zichtbaar.

klaar meer heb je niet nodig

In het onderzoek naar de mishandeling van reisondernemer Koen Everink in de Amsterdam Arena is onder meer een theedoek gevonden, die volgens sommige getuigen na het incident om de hand van Badr Hari werd gezien. Daarover bericht De Telegraaf. De vechtsporter zou glazen hebben afgedroogd met de theedoek. Maar volgens de krant trekt de politie die verklaring in twijfel. De mishandelde man zegt zelf dat Badr Hari een van zijn aanvallers was.

http://www.destentor.nl/nieuws/alge...eedoek-Badr-Hari-gevonden-in-skybox-Arena.ece

3 gebruiker(s) (1 leden en 2 gasten)

Estelle en Badr kijken mee ;)

is er al meer bekend? de politie heeft toch kleding van hem in beslag genomen?

Die smeerlap zit gewoon in Marokko! ze hebben hem gewoon toestemming gegeven het land te verlaten! WTF is dit voor k*tland. Alles wijst erop dat die agressieve inteeltkop het gedaan heeft. ongelofelijk

hahaha grappig dat die gelijk naar zn kameelresort is gegaan na dit

zie het helemaal voor me dat die kerel uit die vip box word geslagen.
hahahah te gek hoor open bot breuk:D

Badr "de glazenwasser" Hari. Mooie nickname. Enfin, is dit niet al de 2e keer dat hij vlucht naar Marokko als het hem te heet onder de voeten wordt? Hij heeft toch ook die portier mishandeld tijdje geleden? En ook toen vluchtte hij naar Marokko.

http://www.youtube.com/watch?v=a1TDXHlD56s

grappigste is als je een waxinelichthouder gooit je 2 jaar zit en als je iemand in elkaar hardcore trapt gaan ze niet eens moeilijk doen weet het zeker dat hij onschuldig eruit komt

Die smeerlap zit gewoon in Marokko! ze hebben hem gewoon toestemming gegeven het land te verlaten! WTF is dit voor k*tland. Alles wijst erop dat die agressieve inteeltkop het gedaan heeft. ongelofelijk

Marokko levert zeker geen Marokkanen uit? Ideaal toch, dan komt ie ook niet meer terug.

Arme Badr. Hij wilt zo graag goed doen, maar onze maatschappij plaatst hem iedere keer weer in het verdom hoekje. Waarschijnlijk vanwege zijn Marokkaanse paspoort. Sowieso, die arme knul komt uit de ghetto en wordt in een wereld van geld en roem gesmeten. Vind je het gek dat hij daar moeite mee heeft? Ja, dan kan het wel eens gebeuren dat je in een opwelling iemands been door midden trapt. Er zal vast wel het 1 en ander aan vooraf gegaan zijn, en sowieso; waar er twee vechten...

Meen je dit serieus?

sarcasme heet zoiets...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven