AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

• Topic Starter Topic Starter
Die smeerlap zit gewoon in Marokko! ze hebben hem gewoon toestemming gegeven het land te verlaten! WTF is dit voor k*tland. Alles wijst erop dat die agressieve inteeltkop het gedaan heeft. ongelofelijk

Zozo..lekker hè? zo via internet onder een nickname achter je toetsenbord ongefundeerd je gal spuien. Tuurlijk zou je dat in real life ook doen mocht je 'm eens tegen het lijf lopen. Soms is een forum zo sneu en zielig. :roflol:

Zozo..lekker hè? zo via internet onder een nickname achter je toetsenbord ongefundeerd je gal spuien. Tuurlijk zou je dat in real life ook doen mocht je 'm eens tegen het lijf lopen. Soms is een forum zo sneu en zielig. :roflol:

Wat denk jij dan van deze situatie?

Je mag geen mening meer hebben?
IRL in zijn gezicht zeggen lijkt me niet goed voor de gezondheid, dat soort moet je met een boog omheen.., gevaarlijk spul, wegzetten in de gevangenis!

Je mag je mening hebben maar meteen woorden als "inteelt" en dergelijke zijn ongepast, en ja hij heeft gelijk lekker makkelijk achter je pc schelden he.

Laatst bewerkt:
Ik pak m met 2 handen op de rug en voeten vastgebonden. Wel bij hem dan :cool:

Wat denk jij dan van deze situatie?

Tja weet het niet..neig er naar dat Hari wel een aandeel in het verhaal heeft. Het slachtoffer geeft aan bang voor hem te zijn wat voor belang heeft hij erbij om Hari van iets te beschuldigen waar hij niet aan deelgenomen heeft?
Ik ben nooit een fan geweest van Hari puur om zijn gedrag in de ring en dat ik hem daardoor een slechte ambassadeur van de sport vind. Een sport die het in dit land toch al niet makkelijk heeft qua reputatie. Dus zijn gedrag in de ring neem ik hem niet in dank af.

Je mag geen mening meer hebben?
IRL in zijn gezicht zeggen lijkt me niet goed voor de gezondheid, dat soort moet je met een boog omheen.., gevaarlijk spul, wegzetten in de gevangenis!

Tuurlijk mag je een mening hebben daar is een forum voor maar moet dat zo ongefundeerd?
De mooiste en interessantste meningen vind ik de meningen die het dichts bij de persoon zijn echte mening staan. Meningen als die waar ik op reageerde is keyboardwarrior gedrag, in reallife zou die waarschijnlijk slijmen om een handtekening en zeggen dat ie 'm zo geweldig vind.
Maar dat hoef je niet met me eens te zijn, ik weet dat veel mensen graag anoniem op forums hun gal spuien. Ik zelf ben daar niet zo gek op.

Tja weet het niet..neig er naar dat Hari wel een aandeel in het verhaal heeft. Het slachtoffer geeft aan bang voor hem te zijn wat voor belang heeft hij erbij om Hari van iets te beschuldigen waar hij niet aan deelgenomen heeft?
Ik ben nooit een fan geweest van Hari puur om zijn gedrag in de ring en dat ik hem daardoor een slechte ambassadeur van de sport vind. Een sport die het in dit land toch al niet makkelijk heeft qua reputatie. Dus zijn gedrag in de ring neem ik hem niet in dank af.

Tuurlijk mag je een mening hebben daar is een forum voor maar moet dat zo ongefundeerd?
De mooiste en interessantste meningen vind ik de meningen die het dichts bij de persoon zijn echte mening staan. Meningen als die waar ik op reageerde is keyboardwarrior gedrag, in reallife zou die waarschijnlijk slijmen om een handtekening en zeggen dat ie 'm zo geweldig vind.
Maar dat hoef je niet met me eens te zijn, ik weet dat veel mensen graag anoniem op forums hun gal spuien. Ik zelf ben daar niet zo gek op.

zo, ongegronde meningen anoniem op internetfora, what are the odds?

heb hem op showtime in Antwerpen tegengekomen in achtergangen, air van het stereotype "k*tmarrokaan".

Daarnaast nog langer geleden in Borgerhout gezien met vrij beruchte companie.

Als uit het onderzoek blijkt dat hij schuldig is moet hij zwaar gestraft worden, want het is niet zn proefstuk.

Laatst bewerkt:
Die smeerlap zit gewoon in Marokko! ze hebben hem gewoon toestemming gegeven het land te verlaten! WTF is dit voor k*tland. Alles wijst erop dat die agressieve inteeltkop het gedaan heeft. ongelofelijk

Volgens een uitzending op tv van vanavond is ie MET toestemming op vakantie naar de USA met zijn nieuwe vriendin;) ... en het zou het onderzoek zelfs beter uitkomen zonder de extra aandacht

Ik ben daar normaliter ook niet gek op.., en nee, ik weet ook niet of hij schuldig is.. Maar blijkt dit waar te zijn, snap ik de woede en afkeer en dat zie je nu eenmaal terug in de reacties! En terecht!

http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/07/badr_hari_doet_aangifte_tegen.html

Kickbokser Badr Hari heeft aangifte gedaan tegen het team van de politie Amsterdam dat onderzoek doet naar een ernstige mishandeling tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Dat laat zijn advocaat Bénédicte Ficq weten.

Ficq vermoedt dat er 'een open communicatieve verbinding' bestaat tussen het onderzoeksteam en De Telegraaf. De krant berichtte de afgelopen dagen uitvoerig over de mishandeling en het onderzoek. De raadsvrouw vindt dat verdacht. "Het verstrekken van opsporingsinformatie door de politie aan journalisten is schending van het ambtsgeheim. Daarom is aangifte gedaan bij de hoofdofficier van justitie en is verzocht om een onderzoek van de Rijksrecherche".

Dat hoopte ik al ;)

Je weet het nooit he, er zijn genoeg linkse rakkers die er zo over denken.

Die vlieger gaat minder vaak op dan je denkt hoor, ik ben zo links als maar kan, maar Badr vertoont veel kenmerken van een k*tMocro, Badr's gedrag veroordelen staat los van je politieke geaardheid imho.

Het is juist zielig hoe die personen zoals jij reageren? Alsof jij wel een grote bek zou geven als Peter Aerts o.i.d. voor je neus zou staan.. :rolleyes:

"durf je dat ook z'n gezicht" blabla argument.

Ik zeg wat ik wil

Wanneer komt Badr's In Memorial gala?
kan niet wachten :)

Het is juist zielig hoe die personen zoals jij reageren? Alsof jij wel een grote bek zou geven als Peter Aerts o.i.d. voor je neus zou staan.. :rolleyes:

Oh nu is mij reactie zielig! :roflol: Wat een wereld, jij moet het iq van een goudvis hebben, kan niet anders..

"durf je dat ook z'n gezicht" blabla argument.

Ik zeg wat ik wil

Tuurlijk...lekker van achter je toetsenbordje, waarom niet.:D

Maakt verder ook niet uit zeg lekker wat je wilt. Doe ik ook namelijk, ik zeg dat zo'n ongefundeerde reactie vanachter je toetsenbord een beetje sneu en zielig is.

Even voor mijn beeldvorming...woon je nog thuis bij mama en heb je een zolderkamertje?

Dat beeld heb ik er namelijk bij. Misschien lullig maar ik zeg wat ik wil...

Oh nu is mij reactie zielig! :roflol: Wat een wereld, jij moet het iq van een goudvis hebben, kan niet anders..

Tuurlijk...lekker van achter je toetsenbordje, waarom niet.:D

Maakt verder ook niet uit zeg lekker wat je wilt. Doe ik ook namelijk, ik zeg dat zo'n ongefundeerde reactie vanachter je toetsenbord een beetje sneu en zielig is.

Even voor mijn beeldvorming...woon je nog thuis bij mama en heb je een zolderkamertje?

Dat beeld heb ik er namelijk bij. Misschien lullig maar ik zeg wat ik wil...

t was niet eens mijn opmerking ;p kopieerde em rechtstreeks van de commentboards van Nu of Spits.. weet niet meer welke. Anyway, je hapt wel leuk.

Bovendien kon je aanname er niet verder naast zitten. Ik woon niet thuis en ik heb geen zolder. JOKES ON YOU BRO

t was niet eens mijn opmerking ;p kopieerde em rechtstreeks van de commentboards van Nu of Spits.. weet niet meer welke. Anyway, je hapt wel leuk.

Bovendien kon je aanname er niet verder naast zitten. Ik woon niet thuis en ik heb geen zolder. JOKES ON YOU BRO

Hmm jammer zag je zo zitten namelijk...Zielig for ever alone éénpersoons appartementje dan?

Terug
Naar boven