AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Hmm jammer zag je zo zitten namelijk...Zielig for ever alone éénpersoons appartementje dan?

:roflol: weer mis. Pls stop. 42 jaar, moderator en dan zo kinderachtig doen op een forum. Hoor al vaker geluiden van mensen dat ze jou de meest irritante en zielige mod vinden. Kan ze geen ongelijk geven.

Fijne dag opa

• Like
Waarderingen: fhoc
Ben trouwens benieuwd naar zijn kuurschema. In 2007/2008 woog ie 80 kilo ofzo. Opeens in 2009 was ie over de 100 kilo....

Oh nu is mij reactie zielig! :roflol: Wat een wereld, jij moet het iq van een goudvis hebben, kan niet anders..

Tuurlijk...lekker van achter je toetsenbordje, waarom niet.:D

Maakt verder ook niet uit zeg lekker wat je wilt. Doe ik ook namelijk, ik zeg dat zo'n ongefundeerde reactie vanachter je toetsenbord een beetje sneu en zielig is.

Even voor mijn beeldvorming...woon je nog thuis bij mama en heb je een zolderkamertje?

Dat beeld heb ik er namelijk bij. Misschien lullig maar ik zeg wat ik wil...

De pot verwijt de ketel?
Je vertoont precies hetzelfde gedrag wijsneus

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: weer mis. Pls stop. 42 jaar, moderator en dan zo kinderachtig doen op een forum. Hoor al vaker geluiden van mensen dat ze jou de meest irritante en zielige mod vinden. Kan ze geen ongelijk geven.

Fijne dag opa

"boehoehoe ik kan het niet winnen" blabla argument.

Ach was toch even leuk maar ik merk aan je geïrriteerde reactie dat ik het toch goed had..:D

Jij ook een fijne dag kiddo.

Nog even voor mijn beeldvorming sorry...je moeder komt toch wel dat for ever alone éénpersoons appartementje elke week schoonmaken en je was doen, toch?

Dacht dat mensen van jou leeftijd ondertussen wel een iets hoger niveau zouden hanteren, maar jij bent blijven steken tussen stoeptegel en Tokkie.

"boehoehoe ik kan het niet winnen" blabla argument. :roflol:

Ach was toch even leuk maar ik merk aan je geïrriteerde reactie dat ik het toch goed had..:D

Nog even voor mijn beeldvorming sorry...je moeder komt toch wel dat for ever alone éénpersoons appartementje elke week schoonmaken en je was doen, toch?

Het wordt nu wel een beetje beschamend.

srs.

"boehoehoe ik kan het niet winnen" blabla argument.

Haha kijk eens hoe iedereen je hier uitlacht :roflol: Ga door, maak jezelf onsterfelijk

Mensen rot nou maar op met die discussie. ga ontopic verder aub

De pot verwijt de ketel?
Je vertoont precies hetzelfde gedrag wijsneus

Zegt een 19 jarige haha lol..

Nah...deed gewoon even met jullie mee maar de ene raakt er een beetje gefrustreerd van en de ander gaat een beetje schelden.

Was leuk maar nu klaar en ontopic...

:D

Thanks! Had ik nog niet gezien, krijg je toch wel weer een wat genuanceerder beeld van. Tenminste het feit dat hij zelf ook wel inziet dat hij een agressie probleem heeft dan.
Misschien ook wel een logisch gevolg als je ziet dat hij gewoon eigenlijk dagelijks aangehouden en gefouilleerd word omdat hij een dikke auto heeft en Marokkaan is. Een belangrijk aandeel heeft ook misschien dat hij, toen zijn ouders eindelijk eens kwamen kijken bij een partij, uitgefloten werd door het publiek. Best schrijnend eigenlijk.

'Badr Hari sloeg ook in clubs om zich heen'

’Ik werd op mijn knieën wakker’

Kickbokser Badr Hari wordt er niet alleen van beschuldigd dat hij een week geleden zakenman Koen Everink zwaar heeft mishandeld in een skybox bij dancefeest Sensation in de Arena. Volgens betrokkenen en getuigen sloeg hij ook in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo wild om zich heen.

Medeoprichter Jeroen van den Berg van Air zegt dat Hari (27) hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren door de drukte een hand op Hari's schouder gelegd.

'Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker,' zegt Van den Berg. 'Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.'

Na de zware mishandeling, vorig jaar juli, spraken de uitbaters van Air met Hari af dat ze geen aangifte zouden doen als de kickbokser wegbleef.

'We waren als de dood dat nog ergere ongelukken zouden gebeuren en ik heb nu eenmaal weinig vertrouwen in justitie,' verklaart Van den Berg de keuze. 'Het laatste wat je wilt, is dat iemand uit woede over een aangifte een brandbom naar je club gooit of klanten te grazen neemt.' Nu zijn vriend Everink in elkaar is geslagen, vertelt Van den Berg zijn verhaal.

Vrijdag 18 mei dit jaar heeft Hari volgens ingewijden in het Amsterdamse nachtleven bovendien een bezoeker van club Jimmy Woo mishandeld, in de Korte Leidsedwarsstraat. Zijn broertje, dat in de club een reputatie als lastpak geniet, zou ruzie hebben gekregen met iemand uit 'een groepje n*gers'.

Lees vandaag meer in Het Parool.

http://www.parool.nl/parool/nl/984/...een.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS

=========================================

Lekker bezig

Achter de tralies pleuren aub.

Altijd een grote Hari fan geweest. Maar begin me steeds meer aan deze gast te irriteren (als het allemaal waar is). Je zal maar net in z'n buurt lopen als hij z'n dag niet heeft en je kunt een maand of langer revalideren. Iemand met zoveel talent, roem en rijkdom die zo met andere mensen omgaat moet gewoon een keer keihard aangepakt worden. Hij verdiend wat hij heeft ook helemaal niet. Klinkt misschien cliche maar het zit gewoon in het karakter van dat volk of iig die jonge marokkaanse jongens. Hij kan gewoon niet omgaan met het succes en de vrijheid. Hij staat op het punt naar Amerika te vertrekken om daar waarschijnlijk bedragen te gaan verdienen waar zijn huidige salaris niks bij is en dan doe je dit soort dingen. Dat getuigd wel van oerdomheid.

Hoop echt dat hij nu voor een paar jaar vast gaat.

Hari is gewoon een Marokkaan. Klaar. Hij bevestigd alle vooroordelen. Die instelling heeft hem groot gemaakt want dat maakt hem zo'n beest in de ring. Maar met Badr moet je gewoon omgaan net als met Danny the Dog. In een kooitje plaatsen en alleen los laten in de ring.

Badr Hari heeft een hoop jongens om zich heen dus denkt natuurlijk ook alles maar te kunnen maken.
Reken maar dat Hari flink onderzocht gaat worden met al deze nieuwe berichten zou het nog wel is heel vervelend voor zijn carriere kunnen aflopen.

Badr is een beetje dom bezig, zou met niets verbazen als hij binnenkort een kogelgaatje in z'n hoofd krijgt.

Gaat er allemaal wel heel belabberd uitzien zo...Zoveel talent en het zo verkloten, niks bijzonders gewonnen aan titels en later herinnerd worden als natrappende kickbokser met ook nog een probleem buiten de ring. Lijkt een realistisch scenario te worden. Triest..

Hopelijk laat die kerel die in elkaar geschopt is zich niet intimideren, zoals vele voor hem wel laten doen. Als miljonair zijnde zou ik maar een paar Joegoslaven laten overkomen en het maar meteen goed regelen, tegen wat lood zie ik hem niet terugvechten. Onsportieve dat hij is verdient niet beter..

Terug
Naar boven