AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Helemaal niks smelt, als hij straks vrij is kan hij weer rustig kuren.

Je zou bijna medelijden krijgen met Badr Hari als je Ficq zo hoort :roflol:

Free Badr Hari!

Die advocaat van hari is zwaar de weg kwijt

Die advocaat van hari is zwaar de weg kwijt

dat zie ik net ook ja. ok die doet haar werk maar die onzin/leugens...!!!!
als ze het niet goed doet ligt ze er strax net zo als alle anderen die BH een keer tegenkwamen

hij wist niet wat hij deed???
hij wordt neergezet als een monster???

maar dat is in elke strafzaak tegenwoordig: mijn client wordt weggezet als een crimineel ..als een monster

JA EN?!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Badr Hari heeft zakenman Koen Everink in de skybox van de Amsterdam ArenA een klap uitgedeeld omdat hij een beledigende opmerking zou hebben gemaakt over Estelle Cruijff, de vriendin van de 27-jarige vechtsporter. Dat zei advocate Bénédicte Ficq vrijdag tijdens de zogeheten pro-formazitting op de rechtbank in Amsterdam. Estelle was zelf niet aanwezig bij de zitting. 'Zij is totaal overspannen over deze zaak en wil dit nooit meer meemaken', aldus Ficq. De moeder van Estelle woonde de rechtszaak wel bij.
Hari heeft tijdens een politieverhoor verklaard dat hij een 'corrigerende tik' uitdeelde tijdens het dancefeest Sensation White op 8 juli. Ficq: 'Mijn cliënt heeft met de buitenkant van zijn hand een ferme klap in het gezicht van Everink gegeven. Hij ontkent de betrokkenheid bij ernstig letsel.'

De advocate vroeg de rechter om een schorsing van de voorlopige hechtenis van Hari, die de zitting onbewogen bijwoonde. Hij wil verder met zijn carrière als kickbokser en is bereid uitgaansgelegenheden te mijden en in therapie te gaan om eventueel toekomstig geweld te bedwingen.

Spektakel
Volgens Het Parool was de zitting een mediaspektakel, waarbij Hari's advocaat Bénédicte Ficq betoogde dat er 'onwaarschijnlijk veel over Hari is heen gekomen'. Op de eerste rij in de zaal zaten zakenman Yves Gijrath, schrijver Leon de Winter en roddelkoning Evert Santegoeds. Op de tribune waren plaatsen gereserveerd voor Hari's broer, trainer en neef.

Monster
Via een powerpointpresentatie gaf Ficq haar betoog voor Hari. De kickbokser is, sinds hij verdacht wordt van het zwaar mishandelen van zakenman Koen Everink, neergezet als 'een monster' en als 'een psychopaat die afgestopt moet worden'. Ficq: 'De pers manipuleert en versleutelt de zogenaamde werkelijkheid. Het is alle ballen op Badr, want Badrtje moet hangen'. Ook meent de advocaat dat de politie voortdurend heeft gelekt en zo een beeld heeft gecreëerd dat het onderzoek ernstig beïnvloedt.

Monster
Via een powerpointpresentatie gaf Ficq haar betoog voor Hari. De kickbokser is, sinds hij verdacht wordt van het zwaar mishandelen van zakenman Koen Everink, neergezet als 'een monster' en als 'een psychopaat die afgestopt moet worden'. Ficq: 'De pers manipuleert en versleutelt de zogenaamde werkelijkheid. Het is alle ballen op Badr, want Badrtje moet hangen'. Ook meent de advocaat dat de politie voortdurend heeft gelekt en zo een beeld heeft gecreëerd dat het onderzoek ernstig beïnvloedt.

:roflol: Inderdaad, elk normaal persoon trapt wel eens een voet van iemands lichaam af, totaal normaal en geen enkele reden hem een monster te noemen

corrigerende tik :roflol:

Ook foto van bebloede theedoek waarop sporen #BadrHari en Everink zitten, maar onduidelijk wanneer die erop zijn gekomen, zegt Ficq.

:roflol: ja vast niet door op hem in te rossen.

Wat een complete aanfluiting en wat zet die Ficq zichzelf voor lul. Nu snap ik natuurlijk wel, als advocaat moet je flink kunnen liegen. Maar dit is van het kaliber 4+4=10 nee echt waar.

:roflol: ja vast niet door op hem in te rossen.

Wat een complete aanfluiting en wat zet die Ficq zichzelf voor lul. Nu snap ik natuurlijk wel, als advocaat moet je flink kunnen liegen. Maar dit is van het kaliber 4+4=10 nee echt waar.

Technisch gezien heeft hij wel een punt...

Maar goed, als advocaat moet je je client zo goed mogelijk verdedigen ook al is het zo'n mong**l als Badr.

Die advocaat is ook lekker geinformeerd :o
Volgens haar is Badr het slacht offer van een mediaproces;
"Hij is neergezet als monster, psychopaat en butcher."

Badr Hari heeft de volgende filmpjes toch echt ZELF gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=RlIUlbW5X2A

http://www.youtube.com/watch?v=nc4pvJDKYcU

Om nog maar te zwijgen over je vriendje Gwenett Martha
http://www.youtube.com/watch?v=o67lnxoFvqU

Om helemaal te zwijgen over bewezen strafzaken tegen de Marokaanse Bakker Harrie.

Is die advocaat zo wereldvreemd? of gokt die advocaat er op dat de rechter zn huiswerk niet gedaan heeft?

Die advocaat doet gewoon haar werk hoor, haar client verdedigen.

Verwarring zaaien om te beginnen doet ze goed.

Het is 1 van Nederlands beste advocaten. Ik verwacht dan ook dat ze wel een plan heeft. Of het succes zal hebben is een 2de. ;)
Die advocaat hoeft alleen maar een paar youtube filmpjes te laten zien om haar mediaproces verhaaltje te ontkrachten

maarja verder heb ik weinig wetenschap over recht en advocatuur dus laat mij er verder niet over uit

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 23:55 ----------

Die tweets ook op twitter :o

Mohamed MV ‏@MOVELLIE
Hele zaak van Badr Hari duurt kk lang :ssss

Immie ‏@immiedtc
Hele carrière focktop van Badr Hari door. Die kk h**r estelle

Zegt wel weer genoeg over de gemiddelde Badr Hari aanhanger

Ik vond het al een kwal toen hij de op de grond liggende Bonjarski tot pulp sloeg en schopte. Onsportief ventje zowel binnen als buiten de ring blijkt wel...

Die advocaat hoeft alleen maar een paar youtube filmpjes te laten zien om haar mediaproces verhaaltje te ontkrachten

maarja verder heb ik weinig wetenschap over recht en advocatuur dus laat mij er verder niet over uit

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 23:55 ----------

Die tweets ook op twitter :o

Mohamed MV ‏@MOVELLIE
Hele zaak van Badr Hari duurt kk lang :ssss

Immie ‏@immiedtc
Hele carrière focktop van Badr Hari door. Die kk h**r estelle

Zegt wel weer genoeg over de gemiddelde Badr Hari aanhanger

Daarom moet hij ook keihard terecht gezet worden en zo lang mogelijk achter de tralies verdwijnen. Weten die lui ook gelijk dat zulke dingen niet de bedoeling zijn.

Al zullen ze waarschijnlijk te dom zijn om te realiseren dat hij echt fout bezig geweest is.

Terug
Naar boven