Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Monster
Via een powerpointpresentatie gaf Ficq haar betoog voor Hari. De kickbokser is, sinds hij verdacht wordt van het zwaar mishandelen van zakenman Koen Everink, neergezet als 'een monster' en als 'een psychopaat die afgestopt moet worden'. Ficq: 'De pers manipuleert en versleutelt de zogenaamde werkelijkheid. Het is alle ballen op Badr, want Badrtje moet hangen'. Ook meent de advocaat dat de politie voortdurend heeft gelekt en zo een beeld heeft gecreëerd dat het onderzoek ernstig beïnvloedt.
Inderdaad, elk normaal persoon trapt wel eens een voet van iemands lichaam af, totaal normaal en geen enkele reden hem een monster te noemenOok foto van bebloede theedoek waarop sporen #BadrHari en Everink zitten, maar onduidelijk wanneer die erop zijn gekomen, zegt Ficq.
ja vast niet door op hem in te rossen.ja vast niet door op hem in te rossen.
Wat een complete aanfluiting en wat zet die Ficq zichzelf voor lul. Nu snap ik natuurlijk wel, als advocaat moet je flink kunnen liegen. Maar dit is van het kaliber 4+4=10 nee echt waar.

niet op de handigste manier dusDie advocaat doet gewoon haar werk hoor, haar client verdedigen.

Het is 1 van Nederlands beste advocaten. Ik verwacht dan ook dat ze wel een plan heeft. Of het succes zal hebben is een 2de.![]()

Moet je wel een definitie van winnen hebben, lastig vast te stellen bij strafrecht advocaten![]()

Die advocaat hoeft alleen maar een paar youtube filmpjes te laten zien om haar mediaproces verhaaltje te ontkrachtenHet is 1 van Nederlands beste advocaten. Ik verwacht dan ook dat ze wel een plan heeft. Of het succes zal hebben is een 2de.![]()

Die advocaat hoeft alleen maar een paar youtube filmpjes te laten zien om haar mediaproces verhaaltje te ontkrachten
maarja verder heb ik weinig wetenschap over recht en advocatuur dus laat mij er verder niet over uit
---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 23:55 ----------
Die tweets ook op twitter
Mohamed MV @MOVELLIE
Hele zaak van Badr Hari duurt kk lang :ssss
Immie @immiedtc
Hele carrière focktop van Badr Hari door. Die kk h**r estelle
Zegt wel weer genoeg over de gemiddelde Badr Hari aanhanger