Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Hoe zit het eigenlijk met eten in de gevangenis aan de hand van het bericht dat zijn spieren zouden wegsmelten?

Wat ik gelezen heb is dat je er 6 boterhammen krijgt, 2 stuks fruit en een warme maaltijd wat op zo'n 2000 kcal zou uitkomen.
Kan je bijv ook zelf eten kopen of mag je het aannemen van bezoekers zodat je bijv nog een eiwitshake kan drinken?
Begreep altijd dat er een klein winkeltje in de gevangenis zit, maar ben heel benieuwd naar de mogelijkheden.

hij kan de plaats innemen van zijn lookalike Sekkaki

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe zit het eigenlijk met eten in de gevangenis aan de hand van het bericht dat zijn spieren zouden wegsmelten?

Wat ik gelezen heb is dat je er 6 boterhammen krijgt, 2 stuks fruit en een warme maaltijd wat op zo'n 2000 kcal zou uitkomen.
Kan je bijv ook zelf eten kopen of mag je het aannemen van bezoekers zodat je bijv nog een eiwitshake kan drinken?
Begreep altijd dat er een klein winkeltje in de gevangenis zit, maar ben heel benieuwd naar de mogelijkheden.

gevangeniswinkel is vrij groot, je kan er ook sups bestellen.

Voeding die wordt meegebracht mag niet.

Hè kan behoorlijk wat kopen maar dat hangt allemaal samen met waar je zit. Als je pech hebt blijf je heel lang in het cellencomplex en heb je dus niks. Huis van bewaring is een stuk beter en in de gevangenis kan je echt bijna alles krijgen en vaak ook zelf koken.

Hè kan behoorlijk wat kopen maar dat hangt allemaal samen met waar je zit. Als je pech hebt blijf je heel lang in het cellencomplex en heb je dus niks. Huis van bewaring is een stuk beter en in de gevangenis kan je echt bijna alles krijgen en vaak ook zelf koken.

ervaring?

Ja natuurlijk lol anders schrijft hij het niet he, ik zag op tv dat Hari al heel veel afgevallen is en dat hij het huis van bewaring een werkelijke hel vind, en dat hij graag vrij wil zijn.

:p

Ja natuurlijk lol anders schrijft hij het niet he, ik zag op tv dat Hari al heel veel afgevallen is en dat hij het huis van bewaring een werkelijke hel vind, en dat hij graag vrij wil zijn.

:p

Ik denk dat koen ook wel weer normaal wilt lopen.

schiet hari gewoon lek. scheelt ons een hoop geld

Als ik Buch in de bajes zag, kun je ongeveer alles kopen wat de Albert Heijn ook verkoopt

lekker voor hem, ik vind de 'vrije' wereld vol met mensen als badr een hel.
dat 'ie door (jeugdige) bekendheid en status wat tureluurs raakt kan ik me wel wat bij voorstellen.
die oneerlijkheid en agressie niet, die haat ik, zou hij ook moeten doen.

+1

lekker voor hem, ik vind de 'vrije' wereld vol met mensen als badr een hel.
dat 'ie door (jeugdige) bekendheid en status wat tureluurs raakt kan ik me wel wat bij voorstellen.
die oneerlijkheid en agressie niet, die haat ik, zou hij ook moeten doen.

+1

ik vind de vrije wereld met mensen als badr een hel +1

Badr staat open voor een sportpsycholoog

De pro-formazitting rond de zaak van vechtsporter Badr Hari (27) is aangehouden tot vrijdag 9 november. Dat besloot de rechtbank vrijdag 2 november.

Badr Hari was bij de pro-formazitting aanwezig en had niet verwacht dat er een vervolg zou komen, dat laat zijn advocate Mr. Bénédicte Ficq aan Shownieuws weten.

De vechtsporter is bereid om in therapie te gaan. “Hij zou dan gebruik willen maken van een sportpsycholoog. De therapie zou dan een sportieve insteek krijgen”, vertelt zijn advocate.

Uit psychologisch onderzoek bij Badr Hari is naar voren gekomen dat de vechtsporter teveel succes had op te jonge leeftijd. Zijn zelfbeeld zou onevenwichtig zijn, maar zijn persoonlijkheid is gezond.

In de gevangenis blijkt Badr Hari behoorlijk wat gewicht te zijn verloren. Trainen gaat daar ook niet. Mr. Ficq legt uit: “Het is een combinatie van training en voeding. Deze mist hij nu beide en daardoor is hij twintig kilo afgevallen.”

Vrijdag 9 november zal Badr Hari zelf ook het woord nemen.

[Link niet meer beschikbaar]

==============================================

Nu meneer gepakt is en jaren cel boven het hoofd hangt is hij bereid in therapie te gaan.
Wel veel die 20 kg.

Gaat hard hoor, als je weet wat voor voer je krijgt in jail.
Zelf als je geld hebt en gebruik kan maken (inslaan bij) van de winkel is het pauper voer.

Supermarkt bovenste plank/merk shit.

Zelf als je geld hebt en gebruik kan maken (inslaan bij) van de winkel is het pauper voer.

Zet er me vraagtekens bij of hij echt 20 kg is afgevallen, is erg veel.
Is natuurlijk ook tactisch hem een beetje zielig te maken.

Zullen we geld inzamelen voor iemand die het lef heeft om te roepen dat badr zijn maatjes in de gevangenis kan aftrekken?:p

Ik denk dat hij zelf ook wel weet dat hij het kan doen. Zo dom zal die knurft niet zijn toch?

Edit : Sorry, was heel even vergeten dat het om die prutser gaat. Achterlijk zat.

Badr zn vriendje Gwenette Martha zit ook weer vast sinds vandaag.

kunne zich lekker samen aftrekken in de bajes :heart:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/570764/1/1/50/drugscrimineel-gwenette-m-weer-aangehouden.html

Ik denk eerder dat Badr Gwenetje trekt ja, hij was toch al boodschappen jongen van hem.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 22:24 ----------

Hij zit waarschijnlijk in het huis van bewaring nog, is lang niet zo lux als een gevangenis.

Terug
Naar boven