Badr Hari & Estelle Crijff spelen in een toneelstuk, geregisseerd door Evert Santegoeds
Vanochtend noemden wij het hier bij relatie.blog al spottend een nationale soap. Maar in werkelijkheid schijnt dat ook het geval te zijn. Hoofdrolspelers zijn Badr Hari en Estelle Cruijff.
Na de mishandeling van zakenman Koen Everink zou showbizzreporter Evert Santegoeds aan Adrianus Theeuwes, een bevriende marketingstrateeg, hebben gevraagd om mee te denken over een manier die de schade voor vechtsporter Hari en zijn nieuwe vriendin Estelle kon beperken…………
Zo meldt Quote op z’n site. Van wie het zakenblad de documenten kreeg, wordt niet vermeld. De redactie ‘vond’ de stukken naar eigen zeggen woensdagochtend op een bureau.
Theeuwes zou tijdens een politieverhoor gezegd hebben dat het document op verzoek van Santegoeds is opgesteld. “Evert zat er midden in, hij was er heilig van overtuigd dat Badr niets had gedaan”, zo citeert het tijdschrift uit het proces verbaal.
Santegoeds stelt in zijn eigen proces verbaal dat hij het document alleen heeft doorgestuurd aan Hari.
Theeuwes had 2 scenario’s geschreven. Het eerste plan kreeg de naam ‘Onvoorwaardelijke liefde’. Hierin wordt beschreven hoe Estelle haar vriend kan presenteren als de man die zij zo lang miste, als een family man die leuk met kinderen is, en hoe ze in de relatie een hele andere kant van Badr heeft leren kennen.
Er worden zelfs kant en klare teksten aangeleverd. “Natuurlijk had Estelle verhalen over Badr Hari gehoord, maar zij gaat af op hoe zij hem heeft leren kennen en ervaart. Dat is een hele andere Badr.” Tevens wordt de vechtersbaas aangeraden in ‘anger managementtherapie’ te gaan. Estelle zou dan kunnen zeggen: “Maar wij gaan samen verder. De liefde is het ons waard. Ik zal alles doen in het belang van onze relatie.”
Plan 2, ‘Tegenaanval’, wil slachtoffer Koen Everink in een kwaad daglicht stellen. Hij zou tijdens Sensation White dronken en high mensen hebben beledigd en gestompt. Dit plan heeft niet de voorkeur van de strateeg omdat het voor onrust, onduidelijkheid en twijfel zorgt en het Badrs imago niet verbeterd.
Ook in dit scenario worden weer kant en klare teksten aangeleverd, deze keer voor Badr: “Ze moeten mij en mijn vrienden en mijn gezin met rust laten. Niet fysiek aan me komen. Dan heb ik wel eens gebromd of iemand met iets te veel kracht weggeduwd. Als signaal, als bescherming. Ik weet dat ik zelfs dat eigenlijk niet moet doen, omdat het meteen verkeerd uitgelegd wordt.”
Ook kan hij zeggen: “Ik heb mijn geluk gevonden met Estelle, maar het lijkt wel alsof dat niet gegund is. Denk je echt dat ik de liefde op het spel zou zetten door een man invalide te slaan? En daar waar zij bij is? Denk je dat ik ondertussen niet weet hoe je meteen schuldig wordt verklaard als je kunt boksen?”
De scenario’s zijn geschreven voordat Hari de bak in moest. Plan 1 ‘Onvoorwaardelijke liefde’ is wel in werking gezet. Santegoeds werkt daar “vrolijk aan mee”, aldus Quote. Dat zou volgens het zakenblad blijken uit artikelen van zijn hand in De Telegraaf.
http://relatie.blog.nl/celebs-plebs...toneelstuk-geregisseerd-door-evert-santegoeds
----------------------------------------------------------------
Zoals ik al dacht, er zit wat achter dat huwelijk, het is gewoon keiharde PR
Misschien begrijpt Nosje het nu ook.