MuscleMeat

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Kan zijn, maar waarom is zijn lijstje dan zo lang? het ziet er ook niet direct het type uit dat veel nodig heeft om los te gaan...

Als hij Everink zonder aanleiding gewoon in elkaar ramt dan zou zijn lijstje dus vele malen groter moeten zijn, dan moet je elke week wel ruzie krijgen bij iedereen die je in de weg loopt.
Ik denk dat Everink misschien te close was met Estelle, of Estelle juist wat te weinig respect toonde of een verkeerde grap heeft gemaakt. Er moet iig wel iets zijn om zo uit te vallen.

Als hij Everink zonder aanleiding gewoon in elkaar ramt dan zou zijn lijstje dus vele malen groter moeten zijn, dan moet je elke week wel ruzie krijgen bij iedereen die je in de weg loopt.
Ik denk dat Everink misschien te close was met Estelle, of Estelle juist wat te weinig respect toonde of een verkeerde grap heeft gemaakt. Er moet iig wel iets zijn om zo uit te vallen.

Achter elke rat die je ziet zijn er 50 die je niet ziet.
We hebben er nu weet van 9 in totaal, maar er zijn er zeker meer van mensen die geen aangifte doen.

Kan nog wel wat voor reden zijn... als ik voor elke belediging die ik in mijn leven gehad heb moet gaan slaan was ik nu wereldberoemd geweest.

Badr vrij, dit had ik absoluut neit verwacht met alle risico's.
De rechter heeft wat uit te leggen als Badr Hari daadwerkelijk vlucht.

Badr is gewoon vrij man. Best bizar

Corrupt k*tland echt om te kotsen.

Voor vergelijkbare delicten worden mensen na een paar maanden voorarrest wel vaker vrij gelaten, het enige verschil met deze zaak is dat deze in de media speelt maar daar past het rechtssysteem zich uiteraard niet op aan.

Voor vergelijkbare delicten worden mensen na een paar maanden voorarrest wel vaker vrij gelaten, het enige verschil met deze zaak is dat deze in de media speelt maar daar past het rechtssysteem zich uiteraard niet op aan.

Eens. Dit is voor mishandeling/poging al bizar lang voorarrest.

Maar inderdaad wel vluchtgevaar; hij zal wel bepaalde regels opgelegd krijgen.

Waarom corrupt?

Als hij ervandoor zou gaan kan hij zijn carriere wel vergeten, maar aan de andere kant als hij schuldig bevonden wordt kan hij het ook vergeten.

Haha spijt. Zoals Peter r. altijd zegt, alleen huilebalken hebben spijt. Ofwel, spijt omdat hij daarvoor gestraft wordt.

"De gevolgen zijn groter dan de officier van justitie denkt. ik wil gewoon weer aan het werk."

Denk dat Koen dat ook wel wil.

Vrij man? Hij hoeft tot aan zn proces niet in de bajes te zitten. Zolang ie niet vlucht o.i.d. zit ie ergens rond februari gewoon achter de tralies

(hoop ik)
Daarom vind ik het z'n gelul dat ie vrij gelaten is (of schorsing iets etc..),
gaat hij in die korte tijd weet topfit worden ?!

Terug
Naar boven