XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Daarom vind ik het z'n gelul dat ie vrij gelaten is (of schorsing iets etc..),
gaat hij in die korte tijd weet topfit worden ?!
ja. paar gram test-e er in en trainen met die hap!

Maar ff serieus; nu ie uit zn voorarrest is, denk ik dat ie een veroordeling krijgt (mits ie al schuldig wordt bevonden) van een maandje of 8. trek er 5 maanden voorarrest vanaf, houd je 3 maanden over. FF "goed gedrag er tegen aan en na 2 maanden staat ie weer buiten.

Ik denk namelijk niet dat iemand dat rechters hem uit zn voorrarest laten als er kans is op een veroordeling van rond de 8 jaar. Dus het zal wel weer eens met een sisser aflopen voor hem

Ik denk dat hij niet meer vast komt te zitten voor de afgelopen aangiften.

Met zulke wereldvreemde en incompetente rechters zou dat best kunnen idd

de rechter kijkt ijskoud naar de feiten in het dossier,

en er zal niet al teveel direct bewijs in staan,

maar het is wel triest voor mensen die voor minder ernstige

feiten wel de hoofdprijs hebben gekregen :gek:

(gooi maar eens een waxinelichtje naar de gouden koets :D)

als hij echt maar een jaartje bromt ipv 10 ofzo zul je weer wel een verhoging gaan zien van groffe bijna dood mishandelingen......
gooi je het gewoon op een corrigerende tik. wie heeft die niet gehad van zijn of haar ouders

als hij echt maar een jaartje bromt ipv 10 ofzo zul je weer wel een verhoging gaan zien van groffe bijna dood mishandelingen......
gooi je het gewoon op een corrigerende tik. wie heeft die niet gehad van zijn of haar ouders
tsja er waren weer eens geen camera's, dus hij kan wel alles beweren

ik vond het ongelooflijk dat er 9 zaken lopen en nergens hing een camera. er hangen in Nederland op elke ****ing hoek van de straat, in elk gebouw, elke steen wordt gefilmd. en deze gozer ramt er op los en er staat niks op tape...

De Nederlandse (wannabe) scarface hij geeft geen fl**ker

'Badr Hari drie dagen na vrijlating al in overtreding'

Kickbokser gesignaleerd in horecagelegenheid
Estelle Cruijff en Badr Hari komen aan bij de woning van Estelle, nadat de rechter had bepaald dat Hari zijn proces in vrijheid mag afwachten. © ANP.
Badr Hari zou vanmiddag zijn gezien in een restaurant in de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam. Hari zou met zijn partner Estelle Cruijff in het restaurant aanwezig zijn geweest. Dat meldt AT5. Dat Hari zich vertoont in een restaurant is opvallend. De vechtsporter kwam namelijk vrijdag op vrije voeten, op voorwaarde dat hij zijn gezicht voorlopig niet in horecagelegenheden zou laten zien.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laat weten dat het OM op de hoogte is van de melding. 'De uitspraak van vrijdag betekent dat Hari zich niet in horecagelegendheden in Nederland mag begeven', stelt de woordvoerder. 'Wij gaan nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'

De 27-jarige vechtsporter zat tot afgelopen vrijdag in voorarrest omdat justitie hem verdenkt van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena zou Hari hem hebben mishandeld.

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterd...e-dagen-na-vrijlating-al-in-overtreding.dhtml

==================================================

:rolleyes:

Hij zal wel zich schermen met:

ik dacht dat ik alleen gen discotheken in mocht

http://www.at5.nl/artikelen/90017/onderzoek-naar-mogelijke-overtreding-hari

UPDATE: Het Powned-programma PowNews heeft Badr Hari onlangs al gesproken in Zuid.
UPDATE 2: Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent dat Hari in het restaurant is geweest.
UPDATE 3: Ficq laat bij nader inzien tóch weten dat Hari en Cruijff vandaag 'een kwartier een broodje hebben gegeten' ergens in de stad.

http://www.at5.nl/artikelen/90017/onderzoek-naar-mogelijke-overtreding-hari

UPDATE: Het Powned-programma PowNews heeft Badr Hari onlangs al gesproken in Zuid.
UPDATE 2: Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent dat Hari in het restaurant is geweest.
UPDATE 3: Ficq laat bij nader inzien tóch weten dat Hari en Cruijff vandaag 'een kwartier een broodje hebben gegeten' ergens in de stad.

DIe advocaat van hem is nog sneuer dan hij zelf :o

Terug
Naar boven