AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Jezus wat is die gast dom!
Hij denkt echt dat alles kan.
Heeft ie ook wel reden toe want hij komt overal toch steeds mee weg.
Hopelijk trekken ze zn vrijlating nu weer in!

Badr zometeen aan de telefoon met RTL boulevard.

Jammer dat John van den Heuvel niet aan tafel zat :P

Inmiddels zit ie alweer vast :D

Dat duurde wel DRIE hele dagen

http://www.parool.nl/parool/nl/4024.../2012/11/12/Badr-Hari-weer-gearresteerd.dhtml

Badr Hari is maandagavond opnieuw gearresteerd. Dat meldt Pownews. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie kon het maandagavond niet direct bevestigen.

Hari zou de voorwaarden van zijn vrijlating hebben geschonden door maandag in een restaurant een broodje te gaan eten.

Inmiddels zit ie alweer vast :D

Dat duurde wel DRIE hele dagen

http://www.parool.nl/parool/nl/4024.../2012/11/12/Badr-Hari-weer-gearresteerd.dhtml

Badr Hari is maandagavond opnieuw gearresteerd. Dat meldt Pownews. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie kon het maandagavond niet direct bevestigen.

Hari zou de voorwaarden van zijn vrijlating hebben geschonden door maandag in een restaurant een broodje te gaan eten.

Las het ook net :P
Maarja is alleen een ondervraging dus zegt nog weinig.

De beelden komen in pownes(wat een trieste k*t naam) vanavond
A7heCx3CMAAmhql.png

Haha wat een kak lul!

Toch vreemd dat je niet weet wat horecagelegenheden inhoud als je op het atheneum hebt gezeten.

Is hij nu al aangehouden???
Wat een prutsert......
Schending van voorwaarden?

Laatst bewerkt:
hahahahaha

pffff

hahahahhahahahahahahhahahaha

:roflol: Hahahahaha

Ik kan me ook niet voorstellen dat het bij Badr en Estelle beide niet is opgekomen dat dit onder horeca valt.
En bij twijfel niet doen lijkt me zo!

Ik denk dat die twee eencellige wezens niet eens de term horeca begrijpen.

Kom op man, dit is mierenneukerij van de bovenste plank. Hij mag dus ook niet eens een snackbar in, hiervoor is de maatregel horeca gelegenheden vermijden natuurlijk niet voor bedoeld. Mag de macdrive nog wel?

Het komt nu op Pownes op Ned3

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 22:54 ----------

Nu!

Terug
Naar boven