AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Een maat van mij stond voor die skybox, zat helemaal onder het bloed ook van die Everink.

En er gaat inderdaad lijkt wel geen weekend voorbij dat ie geen ruzie zoekt.

Ook 1 keer in The Sand, had 'volgens mij z'n neefje ruzie met een paar donkere jongens.
Is het sluitingstijd, en staat Badr daar te wachten met nog 2 MMA reuzen die ik ook ken van Mike's Gym. Gelukig bleef het daar bij een gigantische flat-hand-bitchslap.

Wel jammer allemaal, ben altijd fan van hem geweest.
Vechtsport gaat om sensatie, die bracht hij altijd wel met zijn uitspraken en na-trappen.

Nekschot voor Badr, als alle beweringen waar zijn zie ik geen andere oplossing.

Hari is gewoon een Marokkaan. Klaar. Hij bevestigd alle vooroordelen. Die instelling heeft hem groot gemaakt want dat maakt hem zo'n beest in de ring. Maar met Badr moet je gewoon omgaan net als met Danny the Dog. In een kooitje plaatsen en alleen los laten in de ring.

Hahaha get them Danny! Woef woef.
groter is beter

Combinatie van verkeerd karakter, roem en uiteraard nergens bang voor hoeven zijn met zo'n fysiek en vechttalent. Maar zeker ook ergens in zijn leven in contact gekomen met de crimineeltjes uit de stad. Dan krijg je een zieke mix van elkaar kennen en elkaar langzaam aan gek maken dat je werkelijk boven iedereen staat.

Zullen vast meer mensen zijn geintimideerd en belaagd die niks melden uit angst voor represailles. Natuurlijk zijn er genoeg gekke Marokkanen die mocht het nodig zijn wel een klusje voor hem opknappen...

Laatst bewerkt:
Wat stond er nou afgelopen week in de krant...?

60% van de marrokanen is in aanraking gekomen met Justitie of politie...

Combinatie van verkeerd karakter, roem en uiteraard nergens bang voor hoeven zijn met zo'n fysiek en vechttalent. Maar zeker ook ergens in zijn leven in contact gekomen met de crimineeltjes uit de stad. Dan krijg je een zieke mix van elkaar kennen en elkaar langzaam aan gek maken dat je werkelijk boven iedereen staat.

Zullen vast meer mensen zijn geintimideerd en belaagd die niks melden uit angst voor represailles. Natuurlijk zijn er genoeg gekke Marokkanen die mocht het nodig zijn wel een klusje voor hem opknappen...

hehe mocros zijn ook met een ecto fysiek niet bang hoor, daar ligt t niet aan.
althans een aantal die ik ken hebben echt schijt (als t nodig is)

Het mooiste van alles is dat Badr H. dit zelf wil allemaal.

Ik ben Badr, ik ben een BAD BOY. Ik ben een goon van de straten. Ik heb scheit aan alles. Ik stomp jullie allemaal in elkaar en ik ben onoverwinnelijk.

Hij geniet van zn status en reputatie. Wie maakt hem wat? Bevriend met de onderwereld en de Koning van Marokko.
En als de media aandacht te veel wordt, geeft ie weer een emotioneel interviewtje en waaruit blijkt dat het eigenlijk allemaal niet zijn schuld is, en hij eigenlijk heel zielig is. Wij horen eigenlijk medelijden met hem te hebben.

yeah veel plezier in de penitentiaire inrichting Over-Amstel vriend.
Bezoekuur; na 16.00 uur gesloten.

Estelle Cruijff :roflol: Maar soort zoekt soort, domme mokkel past wel bij zo'n malloot als Hari.

Doodzonde van zoveel talent, maar hij verpest t echt zelf.

Volgensmij heeft ie totaal geen realiteitszin meer. Logisch ook als je er steeds mee weg komt; heel snel oppakken dus.

Keihard aanpakken, zeker gezien hij een prof is zou hij beter moeten weten

Laatst bewerkt:
Snap niet dat Badr Hari niet lid is van DBBforum. Hij heeft meer kuren gepakt dan de gemiddelde member hier.

Het lijkt mij er op na alle info van deze week, dat hij er echt wel mee te maken heeft, en denk ook dat hij de enige dader is.

Is er een vergelijking(contact) van de Miljonair met contacten van Holledeer, of te wel wie is het slachtoffer..?

Zo'n actie lijkt me meer op een afrekening, iemand angst aanjagen door een portie klappen is wel wat anders als een open beenbreuk.

Terug
Naar boven