Badr Hari: 'Ik leef mee met mijn slachtoffers'
’Estelle heeft me op de grond laten slapen’
Badr Hari zegt vandaag in een persconferentie 'mee te leven met zijn slachtoffers.' 'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari. De kickbokser heeft het niet makkelijk gehad in de gevangenis. 'Het is een moeilijke plek om te overleven, het is geen pretje of zo', zegt hij. 'Alles wordt voor je bepaald, je eet waar je naar het toilet gaat, je hebt geen bewegingsvrijheid... het is een hel waar je in zit.'
Dat meldt De Telegraaf.
Hari traint voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale. 'Ik ben hier niet om hen minder goed te laten voelen', zegt hij over zijn slachtoffers die hem van mishandeling beschuldigen. 'Ik leef echt mee met wat ze hebben meegemaakt. Maar uiteindelijk willen we allemaal verder. Ik, en zij ook. Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet.'
De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. 'Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks.'
Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.' Gelukkig heeft de liefde zijn gevangenisstraf overleefd. Estelle heeft volgens hem zelfs geen seconde aan hem getwijfeld. 'Ik denk als je van elkaar houdt dat het zo hoort. Ze is voor me opgekomen en ze is achter me blijven staan.'
En nu Badr weer op vrije voeten is, heeft hij een hele nieuwe kant van Estelle leren kennen. 'Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst.' Badr Hari trainde maandag voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale.
http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sp...-Hari-Ik-leef-mee-met-mijn-slachtoffers.dhtml
==================================================
Ga hem straks wel missen als die een aantal jaar krijgt.
Zijn ook nog is zijn topjaren.