AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ze moeten die gast gewoon een overdosis vergif geven, dan ben je r vanaf dat tuig

:')

'Slachtoffer Badr Hari bedreigd'

AMSTERDAM - Een van de slachtoffers van Badr Hari zegt ernstig te zijn bedreigd om geen aangifte te doen tegen de kickbokser.

Olivier de Fuyk kreeg eind 2011 in café de Kleine Cooldown aan het Amsterdamse Leidseplein naar eigen zeggen een kopstoot van Badr Hari. De zwaargewonde De Fuyk werd vervolgens door Hari het toilet in gesleurd en met klem gevraagd geen aangifte te doen.

De Fuyk stapte later echter toch naar de politie. ,,Via via heb ik al eens gehoord dat ik en mijn vrienden nog weleens gepakt zouden worden door de groep jongens rond Hari, nadat bekend was geworden dat ik mijn Cooldown-verhaal had gedaan bij de recherche”, zo vertelt hij deze week in Nieuwe Revu. ,,Nou, dat is ook gebeurd. Een goede vriend van mij is midden op straat tijdens het uitgaan geslagen, helemaal vanuit het niks. Hij heeft aangifte gedaan, maar geen verdere stappen ondernomen.” Volgens De Fuyk wordt Hari omringd door een groep jongens ,,met een zekere reputatie.”

De kickbokser is sinds ruim een week weer op vrije voeten. Hij zat in totaal drie maanden vast., maar mag zijn proces in vrijheid afwachten. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van een reeks mishandelingen en poging tot doodslag op zakenman Koen Everink.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21257055/___Slachtoffer_Badr_Hari_bedreigd___.html

Gaat weer lekker

batje hari is een beest

Badr Hari: 'Ik leef mee met mijn slachtoffers'

’Estelle heeft me op de grond laten slapen’

Badr Hari zegt vandaag in een persconferentie 'mee te leven met zijn slachtoffers.' 'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari. De kickbokser heeft het niet makkelijk gehad in de gevangenis. 'Het is een moeilijke plek om te overleven, het is geen pretje of zo', zegt hij. 'Alles wordt voor je bepaald, je eet waar je naar het toilet gaat, je hebt geen bewegingsvrijheid... het is een hel waar je in zit.'

Dat meldt De Telegraaf.

Hari traint voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale. 'Ik ben hier niet om hen minder goed te laten voelen', zegt hij over zijn slachtoffers die hem van mishandeling beschuldigen. 'Ik leef echt mee met wat ze hebben meegemaakt. Maar uiteindelijk willen we allemaal verder. Ik, en zij ook. Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet.'

De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. 'Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks.'

Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.' Gelukkig heeft de liefde zijn gevangenisstraf overleefd. Estelle heeft volgens hem zelfs geen seconde aan hem getwijfeld. 'Ik denk als je van elkaar houdt dat het zo hoort. Ze is voor me opgekomen en ze is achter me blijven staan.'

En nu Badr weer op vrije voeten is, heeft hij een hele nieuwe kant van Estelle leren kennen. 'Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst.' Badr Hari trainde maandag voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale.

http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sp...-Hari-Ik-leef-mee-met-mijn-slachtoffers.dhtml

==================================================

Ga hem straks wel missen als die een aantal jaar krijgt.
Zijn ook nog is zijn topjaren.

Die Badr is echt nog gekker als dat ik dacht.

zijn er trouwens fotos van zijn nieuwe 85 bonebag frame?

Hij schijnt volgens de volkskrant 111 kg te wegen, wel heel sick als het waar is!

media_xl_1562409.jpg

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...r-Hari-na-zes-weken-trainen-goed-genoeg.dhtml

Zal wel creatine ethyl ester ofzo zijn.

Zie je dat spiergeheugen wel bestaat ;):)

Blijkbaar maakt ze het toch smaakvol.
Badr heeft het goed voor elkaar hoor, lekker sporten, bergen met geld verdienen, af en toe een gevangenis verblijf tussendoor, Horeca gelegenheden bezoeken, rechtzaken, etc en je vrouwtje kookt ook nog voor je :D

klopt, top geregeld :thumbs:

Hoe kan het nu, hij was toch vrij in beperking, of heb ik wat gemist. en van 82 naar 111kg is wel lachwekkend hoor sorry.
Wanneer begin je rechtszaak, als passen en Pinksteren op 1 dag vallen ?

Zijn rechtszaak komt nog wel, morgen gaat hij gewoon vechten slaat natuurlijk nergens op dat hij dat niet zou mogen.

Hoe kan het nu, hij was toch vrij in beperking, of heb ik wat gemist. en van 82 naar 111kg is wel lachwekkend hoor sorry.
Wanneer begin je rechtszaak, als passen en Pinksteren op 1 dag vallen ?

Even uitgaande van zijn top voor het gemak.
Was op zijn top 117 en zou 23 kg zijn afgevallen.
Dus dan kom je uit op 94 kg.

In 6 weekies naar 111 = 17 kg spiermassa in 6 weken.
Laat het 10 kg zijn wat hij gewonnen heeft, het blijft toch wel knap :D

Terug
Naar boven