AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Ik zie Badr Hari niet bij mma vechten hoor.

Telkens als dit topic weer gebumpt is denk ik dat Hari weer iets geflikt heeft. Dat lijkt mij in die fractie van een seconde meer voor de hand liggend dan dat dit topic gebumpt is. Het zal nog even duren alvorens ik dit afleer.

Wel typerend aan het filmpje is de populariteit van vechtsporten onder Marrokanen. Als je Nederlanders zou vragen of ze denken dat Overeem nog kampioen gaat worden zouden ze zeggen "Ook zonder Overeem wordt Ajax kampioen."

Laatst bewerkt:
Dat filmpje :roflol:

Ik zou er niet dood gevonden willen worden.

Laat alsjeblieft nog een paar bommen op dat Rotterdam vallen. Wat een kansloos volk loopt daar

Je kan in iedere stad wel wat mong*len vinden.

Dat filmpje is gewoon komisch, ' Badr hari kast man :roflol: '

Je kan in iedere stad wel wat mong*len vinden.

heb er bijna 14 jaar gewoond in die 'hood'
de dichtheid aan mongols is opvallend hoog hoor

'6 weken trainen is te kort man, snap je, beter maandje, anderhalve maand, is perfect, weetog'

als je serieus volwassen bent en je maakt zo'n opmerking of eigenlijk opsomming van woorden
ik ben dan zo enorm benieuwd he, hoe je beeld van de wereld is, hoe je het leven ervaart enzo
gewoon 1 dagje vanuit zijn hoofd kunnen leven moet toch wel een geweldig avontuur zijn

Dat filmpje, ik was stomverbaasd. Hoe dom kunnen mensen zijn?????
Maar wel grappig: "kast man".

"Zes weken is te kort, maar maandje, maand en een half, is perfect."
Echt te gek.

Rotterdam mooiste stad van Nederland, op wat idioten na.

Wat een volk zeg in dat filmpje... Maar goed, die wonen in den haag ook...

Word dus Hesdy of Badr

of londt

Nog nooit zo een corrupte K1 gezien als vandaag. Crocop die partijen op zijn naam krijgt die hij gewoon overduidelijk verliest en nu is Badr zogenaamd geblesseerd, **** this shit. Ik gunde het Crocop maar niet op deze vieze manier. Hoop dat Londt hem KO slaat anders kan die fluiten naar de overwinning.

geblesseerd huh wat?

Terug
Naar boven