XXL Nutrition

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Dat is toch te gek voor woorden, ik ken iemand die ook verdacht is van 1 mishandeling en 1 zware, moglijke poging tot doodslag, geen bekende Nederlander en zit nu in de laatste dagen van zijn 60 daags arrest na 3 maand voor arrest. we hebben ook voor zijn vrijlating gepleit en hou zou onder mijn toezicht komen, maar afgewezen, zonder verdere reden, vluchtgevaar naar Curagouw.

Kunnen vele factoren meespelen, goede advocaat kan ook het verschil maken.
Het recht is sowieso 1 grote grap, word nergens zoveel gelogen als daar.

media_xll_1566891.jpg

:roflol: does he even lift

Misschien niet zo veel maar de echte vraag is hoelang zou jij het in de ring volhouden tegen hem ik schat minder dan 20 seconden voor je plat ligt.

Misschien niet zo veel maar de echte vraag is hoelang zou jij het in de ring volhouden tegen hem ik schat minder dan 20 seconden voor je plat ligt.

Echte fan.:rolleyes: Kijk ff wat hij allemaal op zn kerfstok heeft. Mensen mishandelen. bedreigen en een clubje hufters om hem heen die ervoor zorgen dat niemand aangifte durft te doen.
Wake up man. Het is gewoon een misbaksel. En wat een lelijk lichaam voor een ASgebruiker.

Ik ben geen Badr fan, ik keur zijn gedrag ook helemaal niet goed maar iemand hier uitlachen achter je pc is wel heel makkelijk.

Ik ben geen Badr fan, ik keur zijn gedrag ook helemaal niet goed maar iemand hier uitlachen achter je pc is wel heel makkelijk.
iemand die al de benodigde geld heeft en paar kuurtjes achter de rug heeft en dan nog zon resultaat zet is triest ik draai er niet om heen

en jah een topsporter vergwelijken met een 21 jarige zonder enige vechttraining

Oh, ik lach hem niet uit. Ik kijk gewoon naar die foto en beoordeel die. Meer niet. Er staan genoeg foto's van mij hier op dbb en ik sta er ook niet altijd even goed op hoor.;):)

Ik had het ook tegen Little daddy

Zo meteen in de herhaling van Pauw en Witteman een schrijver en een dader(tje) over Hari.

Die gast aan tafel die ook nog een film gaat maken over Badr. "De audities zijn geopend"

Jeroen Pauw op 't einde, "zie ik daar een uuh...?"

Paul Witteman, "is die niet een beetje te klein vergeleken bij Badr Hari".

En zie dan die blik van die klote manlet die niet veel groter meer zal worden met z'n 17 jaar!

+1 voor Paul. :roflol:

Mensen zomaar in elkaar stampen is die knuppel goed in, wordt tijd dat hij tegen de verkeerde aan loopt.

Boeie of hij lift, hij stamt je met 1 klap tegen de grond.

Daar ligt little daddy in foetus houding met zijn spiermassa aan prut. :cool:

Mja het maakt idd geen **** uit hoe hij er uit ziet, als ie maar kan vechten.

Beter gaat hij mma doen ofzo, dan kan ie tenminste lekker doorgaan op de grond. Maarja daar zal hij wel geen zin in hebben want dan kunnen anderen dat ook bij hem terug doen.

Terug
Naar boven