AndroidHealthClinic

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Zijn rechtszaak komt nog wel, morgen gaat hij gewoon vechten slaat natuurlijk nergens op dat hij dat niet zou mogen.

Waarom, je bent wel achter de tralies weg, maar er zijn nog wel beperkingen. belachelijk dat dat kan in Nederland, gewoon verder gaan, denk je dar en mensen mee gaan naar Zagreb om hem dat te controleren ?
Vanaf daar gaat ie met wat centen naar Marokko en klaar is kees.

Even uitgaande van zijn top voor het gemak.
Was op zijn top 117 en zou 23 kg zijn afgevallen.
Dus dan kom je uit op 94 kg.

In 6 weekies naar 111 = 17 kg spiermassa in 6 weken.
Laat het 10 kg zijn wat hij gewonnen heeft, het blijft toch wel knap :D

Er werd vertelt in meerdere media dat ie van 93/95 kg afgevallen zou zijn naar 80g, en nu 111kg, zo zwaar is ie nog nooit geweest, man.

Jawel dat is zijn "normale" gewicht 111, hij is denk ik 25+ kg aangekomen in 6 weken.

Er werd vertelt in meerdere media dat ie van 93/95 kg afgevallen zou zijn naar 80g, en nu 111kg, zo zwaar is ie nog nooit geweest, man.

Volgens Mike Tecandan 117 kg als ik dit artikel mag geloven.

[Link niet meer beschikbaar]

Moeten meerdere bronnen zijn, want heb het vaker gehoord dat hij in zijn top 117 was.

Ik hoop dat ie helemaal in elkaar gerost wordt en dat als hij op de grond ligt nog flink nagetrapt wordt zoals hij zelf vaak doet. Vindt het een schande dat hij gewoon in de ring mag staan.

Controleer je hartslag even.

Waarom, je bent wel achter de tralies weg, maar er zijn nog wel beperkingen. belachelijk dat dat kan in Nederland, gewoon verder gaan, denk je dar en mensen mee gaan naar Zagreb om hem dat te controleren ?
Vanaf daar gaat ie met wat centen naar Marokko en klaar is kees.

gozer iedereen in Nederland zou allang zijn vrijgelaten in een vergelijkbare zaak.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 17:19 ----------

95kg was zijn wedstrijd gewicht, wel eens opgelopen tot 103 en val je 20/25kg af blijft er weinig over, waar nu ineens 111kg staat.

95kg al jaren niet meer hoor, misschien toen hij jonger was en nog niet kuurde.

Vindt hem gewoon onsportief zowel binnen als buiten de ring.:rolleyes:

Voor verschillenden van die vergrijpen zit je zo 3 maand vast, en is er grotere kans op 60 dagen verlenging. ( mede beoordeeld uit o.a vluchtgevaar. maar kom je tussentijds vrij zit je vaak in beperking met voetenbandje of je moet je dagelijks melden.

Maar ja we zullen hem wel onder Bnr schouwen en dan heb je meer privileges, hij word toch gepakt, dan zul je zien dat de straf uit de media en voorarrest zijn straf word. in jail komt ie hiervoor niet meer.

Ja duh is toch logisch.

95kg was zijn wedstrijd gewicht, wel eens opgelopen tot 103 en val je 20/25kg af blijft er weinig over, waar nu ineens 111kg staat.

Denk dat je toch eerder van die 117 kg uit moet gaan.
Oogt nu kleiner als toen tegen Overeem en dan zou hij nu groter zijn, lijkt me niet.

Voor verschillenden van die vergrijpen zit je zo 3 maand vast, en is er grotere kans op 60 dagen verlenging. ( mede beoordeeld uit o.a vluchtgevaar. maar kom je tussentijds vrij zit je vaak in beperking met voetenbandje of je moet je dagelijks melden.

Maar ja we zullen hem wel onder Bnr schouwen en dan heb je meer privileges, hij word toch gepakt, dan zul je zien dat de straf uit de media en voorarrest zijn straf word. in jail komt ie hiervoor niet meer.

Die komt niet weg met die 6 maandjes hoor.
Poging tot doodslag en nog 8 zware mishandelingszaken ofzo.

Het OM zal in ieder geval hoog inzetten.

Daarom laten ze hem ook nu in alle vrijheid weet zijn ding doen, denk je echt dat er politie mee is naar Zagreb.
En builen Almere of aar ze vandaan komen kunnen ze ook alles doen, alleen niet DIRECT met slachtoffers en en getuigen leggen, maar dat kan ook via anderen :D

Daarom laten ze hem ook nu in alle vrijheid weet zijn ding doen, denk je echt dat er politie mee is naar Zagreb.
En builen Almere of aar ze vandaan komen kunnen ze ook alles doen, alleen niet DIRECT met slachtoffers en en getuigen leggen, maar dat kan ook via anderen :D

Ze laten hem nu zijn ding doen omdat het proces nog niet begonnen is en de persoonlijke belangen voor Hari zwaar wegen.
Dat staat compleet los van de mogelijke veroordeling of strafmaat.

Ze laten hem nu zijn ding doen omdat het proces nog niet begonnen is en de persoonlijke belangen voor Hari zwaar wegen.
Dat staat compleet los van de mogelijke veroordeling of strafmaat.

Dat is toch te gek voor woorden, ik ken iemand die ook verdacht is van 1 mishandeling en 1 zware, moglijke poging tot doodslag, geen bekende Nederlander en zit nu in de laatste dagen van zijn 60 daags arrest na 3 maand voor arrest. we hebben ook voor zijn vrijlating gepleit en hou zou onder mijn toezicht komen, maar afgewezen, zonder verdere reden, vluchtgevaar naar Curagouw.

Moet je eens zien wat een hype er ontstaat wanneer die morgen het toernooi weet te winnen.

Ik hoop echt dat Hesdy Gerges z'n dag heeft, ik gun het hem 100x meer dan Badr.

Terug
Naar boven