AndroidHealthClinic

Stelling Ban of niet?

Peiling Peiling Snoezepoes bannen?

• Totaal stemmers
    116

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
463
Lengte
1m78
Vetpercentage
14%
Voor snoezepoes...ons kleine grote meisje dat geen coïtus voor het huwelijk wilt omdat ze nog in de prehistorie leeft qua gedachten gang.

Moeilijk, je hebt Anus er ook tussen staan.

Hahha ban angelanus:roflol:

Hoeft geen ban in my opinion. Dat ze hier niet thuis hoort is iig wel duidelijk.

Als voor eens en altijd voor iedereen duidelijk is dat "Snoezepoes" niet moeders mooiste is (check ellegirl-filmpje) verwacht ik dat ze uit zichzelf zal verdwijnen, omdat ze dan niet meer de aandacht zal krijgen die ze op dit moment nog wel krijgt.

Ik ben dus tegen een ban voor Snoezepoes, maar wel voor een massa PM naar iedereen met haar foto zodat ze uit zichzelf weggaat door aandachts tekort.

Laatst bewerkt:
Ik ben er ff uitgeweest. Korte samenvatting?
Ik kan de DBB-soap niet meer volgen :treuren:

een van de beste topics is gewoon vernaggeld :(

Hoeft geen ban in my opinion. Dat ze hier niet thuis hoort is iig wel duidelijk.

Als voor eens en altijd voor iedereen duidelijk is dat "Snoezepoes" niet moeders mooiste is (check ellegirl-filmpje) verwacht ik dat ze uit zichzelf zal verdwijnen, omdat ze dan niet meer de aandacht zal krijgen die ze op dit moment nog wel krijgt.

Ik ben dus tegen een ban voor Snoezepoes, maar wel voor een massa PM naar iedereen met haar foto zodat ze uit zichzelf weggaat door aandachts tekort.

Oeh, je zou me nu eens moeten zien joh! Ik ben echt een lelijk eendje.
:(

Ben je lelijk of dik, dan verdien je een ban.

Daar zit je dan, in de bloei van je leven op een zaterdagnacht. Helemaal uit je dak te gaan van de lol om een flauwe verbastering van een naam. Achter je pc, in de bloei van je leven.

Klopt ben gister avond/nacht al weggeweest, vandaag grotendeels en morgen ook, moet het niet te gek maken.

Heeft iemand foto's van snoezepoes?

Ik ben namelijk nogal visueel ingesteld voor ik met de ban hamer ga zwaaien.

Wel geliefd maar virtueel reeds ook geborgen.

Je weet wel, met zo'n kist.

Terug
Naar boven