- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Voor snoezepoes...ons kleine grote meisje dat geen coïtus voor het huwelijk wilt omdat ze nog in de prehistorie leeft qua gedachten gang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeft geen ban in my opinion. Dat ze hier niet thuis hoort is iig wel duidelijk.
Als voor eens en altijd voor iedereen duidelijk is dat "Snoezepoes" niet moeders mooiste is (check ellegirl-filmpje) verwacht ik dat ze uit zichzelf zal verdwijnen, omdat ze dan niet meer de aandacht zal krijgen die ze op dit moment nog wel krijgt.
Ik ben dus tegen een ban voor Snoezepoes, maar wel voor een massa PM naar iedereen met haar foto zodat ze uit zichzelf weggaat door aandachts tekort.

Daar zit je dan, in de bloei van je leven op een zaterdagnacht. Helemaal uit je dak te gaan van de lol om een flauwe verbastering van een naam. Achter je pc, in de bloei van je leven.

Daar zit je dan, in de bloei van je leven op een zaterdagnacht. Helemaal uit je dak te gaan van de lol om een flauwe verbastering van een naam. Achter je pc, in de bloei van je leven.

Oeh, je zou me nu eens moeten zien joh! Ik ben echt een lelijk eendje.
![]()