Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
gekke nederlander uitspraken altijd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Link niet meer beschikbaar]
ik geloof van 52sec-1 min na even gegoogled te hebben...iig volgens het fok.nl forum
@snoezepoes: geen idee, dat is de reden waarom ik het aan je vraag![]()

Daar zit je dan, in de bloei van je leven op een zaterdagnacht. Helemaal uit je dak te gaan van de lol om een flauwe verbastering van een naam. Achter je pc, in de bloei van je leven.
Daar zit je dan, als 34-jarige gefrustreerde kneus, anderen met bedenkelijke en weinig originele onzinpraatjes te irriteren om het chronisch tekort aan eigenwaarde en zelfontplooiing toch enigszins te verdoezelen, al is het maar voor je eigen zieltje.
Tja, tis dat ik niets anders van je lees. Beetje verbitterd ben je geworden met die 9000+ posts achter je naam... Ben je enkel op internet zo'n lulletje die iedereen een gratis karakterschets aanbiedt, of kom je nog wel eens buiten zo nu en dan om daar wat bitter te lopen janken?

Daar zit je dan, als 34-jarige gefrustreerde kneus, anderen met bedenkelijke en weinig originele onzinpraatjes te irriteren om het chronisch tekort aan eigenwaarde en zelfontplooiing toch enigszins te verdoezelen, al is het maar voor je eigen zieltje.
Tja, tis dat ik niets anders van je lees. Beetje verbitterd ben je geworden met die 9000+ posts achter je naam... Ben je enkel op internet zo'n lulletje die iedereen een gratis karakterschets aanbiedt, of kom je nog wel eens buiten zo nu en dan om daar wat bitter te lopen janken?
hall of fame materiaal.Daar zit je dan, als 34-jarige gefrustreerde kneus, anderen met bedenkelijke en weinig originele onzinpraatjes te irriteren om het chronisch tekort aan eigenwaarde en zelfontplooiing toch enigszins te verdoezelen, al is het maar voor je eigen zieltje.
Hoeft geen ban in my opinion. Dat ze hier niet thuis hoort is iig wel duidelijk.
Als voor eens en altijd voor iedereen duidelijk is dat "Snoezepoes" niet moeders mooiste is (check ellegirl-filmpje) verwacht ik dat ze uit zichzelf zal verdwijnen, omdat ze dan niet meer de aandacht zal krijgen die ze op dit moment nog wel krijgt.
Ik ben dus tegen een ban voor Snoezepoes, maar wel voor een massa PM naar iedereen met haar foto zodat ze uit zichzelf weggaat door aandachts tekort.
[Link niet meer beschikbaar]
ik geloof van 52sec-1 min na even gegoogled te hebben...iig volgens het fok.nl forum
@snoezepoes: geen idee, dat is de reden waarom ik het aan je vraag![]()

Toch is ze niet lelijk.
Ik zou dr doen, ik hou wel van vrouwen met een maatje meer.
Jewel hoor, ik ben heel leijk.
Uh, die twee foto's zijn van anderhalf jaar geleden.. ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen, dus ik zie er ook (duidelijk) anders uit nu.

Misschien kan je zelfs een logje bijhouden, dan zul je zien dat we behalve killer humor ook nog daadwerkelijk kennis hebben over Bodybuilding.
Typisch weer iets voor een vrouw om geen complimentje te aanvaarden.
Maar als je nu 10 kilo bent afgevallen waarom laat je ons dat niet zien dan?Misschien kan je zelfs een logje bijhouden, dan zul je zien dat we behalve killer humor ook nog daadwerkelijk kennis hebben over Bodybuilding.
![]()

Heb ik 31.93 MB gedownload met mijn t-mobile dongle (ja dat duurt lang)
Krijg ik zo'n filmpje op m'n scherm met een gedrocht waar ik mijn hond niet eens overheen laat gaan.
De 20 minuten die ik nodig had om dit te kunnen downloaden krijg ik nooit meer terug![]()

Haha..
Gewoon. Ik weet niet. Ik heb geen zin om het hier te laten zien.. niet stomd bedoeld, maar.. nja, gewoon.
![]()

Hoeft geen ban in my opinion. Dat ze hier niet thuis hoort is iig wel duidelijk.
Als voor eens en altijd voor iedereen duidelijk is dat "Snoezepoes" niet moeders mooiste is (check ellegirl-filmpje) verwacht ik dat ze uit zichzelf zal verdwijnen, omdat ze dan niet meer de aandacht zal krijgen die ze op dit moment nog wel krijgt.
Ik ben dus tegen een ban voor Snoezepoes, maar wel voor een massa PM naar iedereen met haar foto zodat ze uit zichzelf weggaat door aandachts tekort.

Wat heb jij gepaft.