MuscleMeat

Stelling Ban of niet?

Peiling Peiling Snoezepoes bannen?

• Totaal stemmers
    116
Waarom komen er steeds van die onzekere vrouwen op dbb die zichzelf afkraken of op een of andere manier zichzelf in een slachtofferrol plaatsen om zo als een parasiet complimentjes te vissen. Ga ergens anders je eigenwaarde opkrikken.

Heb ik 31.93 MB gedownload met mijn t-mobile dongle (ja dat duurt lang)

Krijg ik zo'n filmpje op m'n scherm met een gedrocht waar ik mijn hond niet eens overheen laat gaan.

De 20 minuten die ik nodig had om dit te kunnen downloaden krijg ik nooit meer terug :(

Whahaha t**fus. Ik ga der nu even downe. ben wel benieuwd. Miss neuk ik der wel.

Ik snap geen **** van het filmpje. Zie allemaal verschillende wijfe.

snoezepoes ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
25uk12x.jpg
hahahahahahahahahahahahha

Waarom komen er steeds van die onzekere vrouwen op dbb die zichzelf afkraken of op een of andere manier zichzelf in een slachtofferrol plaatsen om zo als een parasiet complimentjes te vissen. Ga ergens anders je eigenwaarde opkrikken.

oww is dat daarvoor..???

Ik ken Snoezepoes niet, dus weet ook niet waarom ze een ban behoeft.
Loopt ze te schelden/zuigen/beledigen?
Dan moet ze aangepakt worden, zo niet, dan niet.

Even kappen gasten, als ik zo naar der foto kijk ziet ze er wel mooi uit en als ze is afgevallen nog beter.

Overweight en lijkt op een clown. Maar heb liever toch angelanus weg dan snoezepoes.

Daar zit je dan, in de bloei van je leven op een zaterdagnacht. Helemaal uit je dak te gaan van de lol om een flauwe verbastering van een naam. Achter je pc, in de bloei van je leven.

:roflol: hard man als je dat tegen mij had gezegt zou ik gaan janken.

no joke...

Vies gaar dik wijf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Smerig, mensen die dik zijn of hier aanleg voor hebben....

jongens om haar nu zo af tekraken???
ag **** het ze heeft de h**ren topic verdoet!:mad:
(hoe werken spoilers -.-?)

Forumpoes erin, forummocro eruit.

Terug
Naar boven