- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
geen landmijn nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eerst goed naar jezelf, voordat je anderen gaat afkraken.Die beschrijving past niet bij mij, sorry. Enne als ik al lelijk ben, dan ben ik wel benieuwd naar hoe "mooi" jullie gezichten zijn, aghum.Kijk eerst goed naar jezelf, voordat je anderen gaat afkraken.
Die beschrijving past niet bij mij, sorry. Enne als ik al lelijk ben, dan ben ik wel benieuwd naar hoe "mooi" jullie gezichten zijn, aghum.Kijk eerst goed naar jezelf, voordat je anderen gaat afkraken.
Die beschrijving past niet bij mij, sorry. Enne als ik al lelijk ben, dan ben ik wel benieuwd naar hoe "mooi" jullie gezichten zijn, aghum.Kijk eerst goed naar jezelf, voordat je anderen gaat afkraken.
En als je die happy ending garandeerd stijgt het percentage gegadigden tot ongeveer 142%Waarom jij jezelf lelijk noemt ontgaat me compleet. Volgens mij heb jij een enorme boost nodig in je zelfvertrouwen. 90 percent van het forum zou je zo mee uitvragen en wie weet met een happy ending...
60 percent zou een serieuze relatie met je aangaan en alles voor je doen.
Overigens wil ik liever geenéén van de twee geband zien, jammer dat ik nu toch lees dat angelus toch gebanned, mag ik vragen waarom ?
Wij als mannen hoeven niet aantrekkelijk te zijn. Geld en status will do the trick.
Waarom jij jezelf lelijk noemt ontgaat me compleet. Volgens mij heb jij een enorme boost nodig in je zelfvertrouwen. 90 percent van het forum zou je zo mee uitvragen en wie weet met een happy ending...
Overigens wil ik liever geenéén van de twee geband zien, jammer dat ik nu toch lees dat angelus toch gebanned, mag ik vragen waarom ?
Waarom jij jezelf lelijk noemt ontgaat me compleet. Volgens mij heb jij een enorme boost nodig in je zelfvertrouwen. 90 percent van het forum zou je zo mee uitvragen en wie weet met een happy ending...

, maar waarom is hij geband, ben ik ook wel benieuwd naar?Dat denk jij ja. Geld en status is niet alles.
Geloof me, een man die weet hoe hij moet "bewegen", praten, zich gedragen, een hele leuke uitstraling heeft, humor, intelligentie ofwel: aantrekkelijk is, scoort bij mij (en bij de meerderheid van de vrouwen) meer punten dan iemand met geld.
Spade.. ik typte; "ALS" ik lelijk ben, dat betekent niet dat ik zeg DAT ik lelijk ben schat.. dat zijn twee verschillende dingen. En uh, nee, ik vind mezelf zeker niet lelijk. Ben zelfs heel erg tevreden met mezelf.
Valt mee, ik heb dat alles, behalve geld dan en toch hoef ik de vrouwen nog niet van me af te slaan.
Over het algemeen is geld echt wel belangrijker voor een vrouw en ik kan het weten, want ik ben een vrouw gevangen in een goddelijk mannenlichaam. Jij bent gewoon een uitzondering denk ik.

Om een eigen mening te vormen, heb ik toch pics nodig. Heb ik iets gemist op dit forum? Zou me verbazen aangezien ik overmatig gebruik maak van F5.
Valt mee, ik heb dat alles, behalve geld dan en toch hoef ik de vrouwen nog niet van me af te slaan.
Over het algemeen is geld echt wel belangrijker voor een vrouw en ik kan het weten, want ik ben een vrouw gevangen in een goddelijk mannenlichaam. Jij bent gewoon een uitzondering denk ik.
. Humor heb je wel. De rest kan ik helaas niet beoordelen.Dus je hebt het karakter van een vrouw, en ne piet.
Verkeerde combo gast![]()
Ik ken je niet persoonlijk hoor. Maar ik geloof er inderdaad geen **** van.