AndroidHealthClinic

Stelling Ban of niet?

Peiling Peiling Snoezepoes bannen?

• Totaal stemmers
    116
Jewel hoor, ik ben heel leijk.

Prachtig! Je doet me denken aan het type meisje op de middelbare school.. die tijdens tekenen haar eigen tekening compleet afkraakt "nee ik kan echt niet tekenen hoor" en "aah hij is echt leluk :(" In de hoop dat andere mensen zeggen dat hij wel mooi is, wat ze diep van binnen ook vindt maar niet laat merken want anders krijgt ze geen aandacht meer.

Ban Angelanus!
Angelus, avg, b t s, Eattillyoudrop, Fable, gjtc, godsmack, Ironeather, johan22, joranr, klaasklasse, Lalicious, Little Daddy, loky, mack10, Marvin17, Murray, patmuscle, Pietje1983, Poppin, Yohan
ik dacht dat wij vrienden waren man!:mad:

Niet Angelus bannen. Ben het vaak eens met de dingen die hij typt. Ik denk dat de haat tegen Angelus voort komt uit jaloezie. Op 20 jarige leeftijd heeft hij meer kennis en levenservaring dan anderen hier die vaak al 30 jaar ouder zijn. Angelus gaat later gewoon nog veel bereiken en het zou me niets verbazen als hij miljoenen gaat verdienen. Hij gaat de wereld veranderen in positieve zin. Angelus is één van die mensen die gewoon perfect lijken voor de buitenwereld. Ban dan die snoezepoes maar en anders zijn er vast nog wel andere debielen die wel gebanned kunnen worden.

Kunnen we ze beiden niet bannen? De een is een vetklep en de andere een E-Hero die niets aan het forum toevoegt behalve een hoop nutteloze spam.

Niet Angelus bannen. Ben het vaak eens met de dingen die hij typt. Ik denk dat de haat tegen Angelus voort komt uit jaloezie. Op 20 jarige leeftijd heeft hij meer kennis en levenservaring dan anderen hier die vaak al 30 jaar ouder zijn. Angelus gaat later gewoon nog veel bereiken en het zou me niets verbazen als hij miljoenen gaat verdienen. Hij gaat de wereld veranderen in positieve zin. Angelus is één van die mensen die gewoon perfect lijken voor de buitenwereld. Ban dan die snoezepoes maar en anders zijn er vast nog wel andere debielen die wel gebanned kunnen worden.
Dank, jij hebt tenminste nog hersenen in je hoofd zitten:thumbs: Je bent vanaf nu mijn favoriete persoon ooit!

snoezepoes is echt een schatje

snoeziee :(

whats going on? ben 1 dag weg en mis alweer een megarel.

iemand kan me een samenvatting geven? (voor karma)

ik ben ze kabamker beu dus ja

ok heb het "filmpje" bekeken. wie heeft dat gemaakt?

ik zeg, get a ****ing live.

gaat toch gewoon nergens over dit? of heeft snoezepoes iets uitgevreten wat ik gemist heb?

Laatst bewerkt:
Daar zit je dan, in de bloei van je leven op een zaterdagnacht. Helemaal uit je dak te gaan van de lol om een flauwe verbastering van een naam. Achter je pc, in de bloei van je leven.

Is er ook een optie, ban klaaswitz.
Die kerel is in een maand gestegen van grijze wijze, naar irritante nitwit.

als je lelijke of dikke mensen gaat bannen ben je 90% van dbb kwijt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I Lol'd :roflol:

Lolz

topic bloed dood :(

had potentie

Jewel hoor, ik ben heel leijk.

Uh, die twee foto's zijn van anderhalf jaar geleden.. ik ben inmiddels 10 kilo afgevallen, dus ik zie er ook (duidelijk) anders uit nu.

over welke foto's gaat het dan precies want dat filmpje staat volgestampt met foto's :p

*edit*
got it

Laatst bewerkt:
Prachtig! Je doet me denken aan het type meisje op de middelbare school.. die tijdens tekenen haar eigen tekening compleet afkraakt "nee ik kan echt niet tekenen hoor" en "aah hij is echt leluk :(" In de hoop dat andere mensen zeggen dat hij wel mooi is, wat ze diep van binnen ook vindt maar niet laat merken want anders krijgt ze geen aandacht meer.
Kort gezegd: geveinsde bescheidenheid.

Terug
Naar boven