- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pauzeren? waaat.. gewoon gecontroleerd de rep uitvoeren. pauzeren vergroot alleen maar de kans dat je je spieren ontspant en dat is not done
Als jij je spieren ontspant terwijl je de stang pauseerd op de borst... Hoop dat je spot goed kan deadliften![]()

Oké. Doe dan ook meteen een cursus begrijpend lezen.
Wat is er niet te begrijpen aan die zin dan?
Ik zeg toch niet dat je je spieren ontspant bij het pauzeren? Zeg alleen dat de kans hierop groter wordt. Logisch toch. Zie dit regelmatig in de sportschool, mensen die het stil leggen op de borst en dat de spanning er zo compleet wordt uitgehaald.
als je last van je schouders krijgt hou je je ellebogen waarschijnlijk verkeerd.

Burgtie heeft wel een punt vind ik hoor!
Ik zie in de gym ook genoeg mensen die de bar gewoon een minuut laten liggen op de borst zonder er kracht in te houden..
Hij bedoelde niet dat je pauzeert op zo'n niveau dat je stopt met kracht zetten, maar dat je gewoon de bar te lang laat rusten op de borst..
Ik snap zijn punt wel hoor![]()
Ik zie in de gym ook genoeg mensen die de bar gewoon een minuut laten liggen op de borst zonder er kracht in te houden..
.sorry als ik 160kg een minuut op mn borst heb daar word ik daar niet vrolijk van
Of jij als je niet tegen een geintje op zijn tijd kunt.
BicepM zegt ook niet dat je dat moet doen; juist wel kracht zetten
Mijn fout
BicepM zegt ook niet dat je dat moet doen; juist wel kracht zetten