Uhum,..Smit als afwisseling kan geen kwaad maar hij moet niet het bankdrukken gaan vervangen.
Smit is leuk als je echt zwaar wilt gaan en er geen spotter is.
Powerrack!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhum,..Smit als afwisseling kan geen kwaad maar hij moet niet het bankdrukken gaan vervangen.
Smit is leuk als je echt zwaar wilt gaan en er geen spotter is.
Die heeft niet iedere gym geloof ik teminste bij ons niet.
Vnadaar pak ik de smit als er geen spotter is en ik zwaar wil gaan.
Alleen moet je goed uitkijken naar de uitvoering. Zo gauw ik merk dat
mijn houding verkeerd word of ik probeer te forceren kap ik.
en ga ik herhalingen maken met een lichter gewicht
Dan kan je beter van gym veranderen.Die heeft niet iedere gym geloof ik teminste bij ons niet.
Kan je geen bankje in het squatrack zetten als je wil bankdrukken zonder spotter?Noujah ik kan verder alles doen.
We hebben 2 wedstrijd banken, squatrek, schuine benchpress, smit machine en
een shitload db's tot 60kg, Tbar, olimpische bars 4 stuks, ez bar 2 stuks En allemaal apparaten en cable gevallen.
Ik mis dus helemaal niets behalve een powerrek wat ik als bb niet echt mis ofzo.
Verder gebruik ikde smit press ook alleen maar als de benchpress ff bezet is en ik snel ff moet trainen wat gelukkig niet vaak voor komt.
Het nadeel is dat er steeds minder aan de bber en pler word gedacht bij fitness centra
qwa apparatuur.
Ja uiteraard. Dat is spijtig.Jawel alleen ik ben zo klein dat dan de stang niet tot mijn borst kan komen.
Ik zou dan alleen maar tot 10 cm vanaf mijn borst kunnen komen, verder wil hij niet want lager kunnen de safe steunen niet helaas. Ik wil welde borstkunnen aantikken ander sis de rom voor de borstspeirniet groot genoeg om voldoende spieren aan te spreken voor groei

Jawel alleen ik ben zo klein dat dan de stang niet tot mijn borst kan komen.
Ik zou dan alleen maar tot 10 cm vanaf mijn borst kunnen komen, verder wil hij niet want lager kunnen de safe steunen niet helaas. Ik wil welde borstkunnen aantikken ander sis de rom voor de borstspeirniet groot genoeg om voldoende spieren aan te spreken voor groei
gewoon omdat het kan.Je hebt helemaal geen spotter nodig tijdens het banken. Spotters bij banken zijn er meestal om het "ego" een handje te helpen.
Dus met losse halter aan de slag en geen gemiep, gewoon duwen!

Als je geen spotter hebt is smithmachine een prima optie..
Was je een beetje aangeschoten toen je deze post neerzette 3XL?Hoezo?
Smith die bij ons staat maakt gebruik van haken waardoor je de stang moet draaien om in/uit de beugels te hangen.
Ik zie vaak genoeg dat het terugdraaien om terug te hangen moeilijk gaat waardoor mensen in de problemen komen bij oefeningen zoals bankdrukken.
Zeker omdat de Smith een fals gevol van veiligheid geeft en soms gewichten gebruikt worden die eigenlik te zwaar zijn (wat dat terugdraaien aangaat)
Je kan dus zonder spoter in de Smith net zo ged in de problemen komen als met een losse stang

Hoezo?
Smith die bij ons staat maakt gebruik van haken waardoor je de stang moet draaien om in/uit de beugels te hangen.
Ik zie vaak genoeg dat het terugdraaien om terug te hangen moeilijk gaat waardoor mensen in de problemen komen bij oefeningen zoals bankdrukken.
Zeker omdat de Smith een fals gevol van veiligheid geeft en soms gewichten gebruikt worden die eigenlik te zwaar zijn (wat dat terugdraaien aangaat)
Je kan dus zonder spoter in de Smith net zo ged in de problemen komen als met een losse stang
Je hebt toch safeties onderin ? (wel even op de juiste hoogte instellen uiteraard)