XXL Nutrition

bankdrukken/shuindrukken met smith machine?

was ist das?

Jones Smith Machine is een Smith die niet alleen een verticale- maar ook een horizontale bewegingbaan heeft, hierdoor benaderd de beweging meer de losse variant.

Zoals gewoonlijk zijn er meerdere merken maar anderstaand plaatje geeft goed weer wat ik bedoel

bodycraft-jones.gif

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Nog nooit de bench geprobeert in de jones maar volgens mij gaat dat toch niet zo goed.

Ik weet uit ervaring dat wat de horizontale beweging aangaat je bij de negatieve fase wel eens door kan schieten :(

Tja smith voelt soms wel eens lekker aan wissel gewoon af bench/smith/dumbbells variatie is de key!

mn gym heeft 2 incline chest press apparaten en een smith om incline te pressen, dan lijkt mij smith het beste ?(overigens ook dumbbell)

Jones Smith Machine is een Smith die niet alleen een verticale- maar ook een horizontale bewegingbaan heeft, hierdoor benaderd de beweging meer de losse variant.

Zoals gewoonlijk zijn er meerdere merken maar anderstaand plaatje geeft goed weer wat ik bedoel

bodycraft-jones.gif

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Ik weet uit ervaring dat wat de horizontale beweging aangaat je bij de negatieve fase wel eens door kan schieten :(
Interessante evolutie, die jones. Als ze die lijn doortrekken, zitten ze bij losse gewichten :p

Terug
Naar boven