XXL Nutrition

Bankdrukken verhogen

Mijn god... waar gaat het heen..?

8 maand bezig en dan nog niet meer als de olympische stang + 2 van 5 drukken?

Ecto powerrrr.

ja ligt er maar net aan hoelang je echt bezig bent met bandrukken, als bv ze 1e maand is, is het niet zo verwonderlijk dan zul je zien dat je over 2 maanden een stuk verder zit. Maar als je al 8 maanden aan het bandrukken bent moet je zkr wel 50 kg tillen anders doeje echt iets verkeerd

Start met 20kg, doe hiermee 5x5

Train op ma, wo & vr

Elke training voeg je 2,5kg toe.

Training1: 20kg 5x5
Training2: 22,5kg 5x5
Training3: 25kg 5x5
etc...

Binnen 2 maand doe je 40kg

Niet vergeten te eten.

Succes.

:rolleyes:

die gast is pas bezig met trainen..

ipv van hem aan te raden 1/2x week borst stevig te trainen met verschillende oefeningen ga jij hem 3x week laten bankdrukken :o

je wordt vanzelf algemeen wel sterker, wil je later sterker worden op een onderdeel kan je eraan werken, moet je nu echt nog niet aan denken.

wow 8 maanden, langer dan ik...

Hoewel iedereen me zal schieten hier denk ik dat je al ver komt met te gaan opdrukken en bench dippen + wat drukken om wat kracht te krijgen. Me broertje is 14, doet door zn judotraining vaak opdrukken, en deed ongetraind 3x 60kg

bij judo doe je ook niets anders dan met mensen smijten, niet moeilijk dat je daar "sterk" van word ;)

volgens mij is dit gewoon een kwestie van meer (veel meer) eten en niet zeuren maar drukken!

daarom dat het tussen haakjes staat, slimmerd ...:rolleyes:

trouwens voor een 14 jarige die nooit eerder een Barbell vasthad valt het nog goed mee :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk had ik beter gezegt : snel je bankdrukken verhogen.
Maar nu heb ik dit niet meer nodig want ik ga rippletoe's starten.
Voorlopig kan ik 40 kg 7 keer bankdrukken

Eigenlijk had ik beter gezegt : snel je bankdrukken verhogen.
Maar nu heb ik dit niet meer nodig want ik ga rippletoe's starten.
Voorlopig kan ik 40 kg 7 keer bankdrukken

ach kerel ik geloof toch geen hol meer van wat jij zegt ... kheb je vorige posts gelezen en er staat gewoon TE veel zever in

lees je eigen posts eens na ... 99% ervan ... vooral die over anabolen :hahaha:
al wat je post zijn de stomste vragen ooit,tenzij het over een brommer gaat.

Het enige "nuttige dat" je recentelijk bijbracht is :

" Ik vind dat standing calf raises ietsje zwaarder is" :rolleyes:

maar laat dit geen discussie topic worden waar ik de 'slechte' speel ...;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
lees je eigen posts eens na ... 99% ervan ... vooral die over anabolen :hahaha:
al wat je post zijn de stomste vragen ooit,tenzij het over een brommer gaat.

Het enige "nuttige dat" je recentelijk bijbracht is :

" Ik vind dat standing calf raises ietsje zwaarder is" :rolleyes:

maar laat dit geen discussie topic worden waar ik de 'slechte' speel ...;)

Ja jong ei ,kben 16(binnen een maand) en een beginner wat verwacht je ,dat ik alles direct weten zonder vragen te stellen ofzo.Sorry dat ik te veel vragen stel e

In het begin dacht dat anabolen wonderpillen waren waarmee je veel massa kunt winnen en juist beetje schade aan lever.
Sorry e jong als ik een beginner ben.

Ik zit niet op een plateu en het was bedoeld om snel mijn bankdrukken te verhogen .En over die 8 maand geleden dat ik begon bedoelt dat ik 8 maand geleden begonnen ben met trainen (maar niet in 1 stuk).Sorry e als ik me mistypt heb e

Dus samenvatting : sorry dat ik een beginner ben he die graag veel vragen stel zodat ik zeker ben dat ik het goed doet.

Terug
Naar boven