- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na het lezen van dit artikel heb ik besloten met onmiddelijke ingang te stoppen met benchen.
ik denk dat bv het topic de race naar 100kg benchpress geclosed kan worden en vervangen mag worden de race naar 100kg flyes!
ik ga meteen die bench eruit gooien en me op flyes focusses, heb nog een lange weg naar die 100kg flye te gaan(per hand uiteraard!)

Ik moet toch zeggen dat ik het redelijk met hem eens ben (niet met alles).
En wat bankdrukken aangaat, is toch geen schokkend nieuws dat de pec. major voornaamlijk in het onderste deel belast word en dat naarmate het gewicht hoge komt de schouders en armen het over nemen. Er word niet voor niets vaak geclaimd dat wat massa aangaat flye bewegingen beter zijn.

tja bij deze ga ik dus alleen nog maar flyes doen
waar ik benieuwd naar ben is waar ben je het eigenlijk niet mee eens?

Ik heb voormezelf al jaaaaaaren geleden geconstateerd dat de oefening wat massa aangaat voor mij niet veel doet. Maar het blijft voor mij een EGO oefening die ik graag doe.![]()

wat deed wel veel voor massa? dumbbell drukken? of meer isolatie?Ik heb voormezelf al jaaaaaaren geleden geconstateerd dat de oefening wat massa aangaat voor mij niet veel doet. Maar het blijft voor mij een EGO oefening die ik graag doe.
De schrijver ervan geeft een aardig onderbouwde uitleg waarom het volgens hem zo is.
Ik zie hier enkel kreten dat dat onzin is, maar geen onderbouwingen ? ?