AndroidHealthClinic

Barbells, verschil bushing/bearing

Waarom vragen jullie niet welke garantie er op de sportkraft barbell zit?
Je kunt toch een mail naar coc sturen i.p.v. hier tig keer vragen en geen antwoord krijgen.

De container met bars moet binnenkort binnen komen bij rogue.

Heb ik al gedaan, wacht nu op antwoord.
Ben erg benieuwd naar rogue europa.

Ik heb reactie. CoC geeft aan dat er standaard geen garantie op de sportskraft bar zit, echter hij is bereid mij 1 jaar garantie te geven. De verzendkosten zijn voor mij 30 euro.

Daarnaast is de prijs van sportskraft halter van 499,99 naar 449,99 gegaan omdat de halters wat kleur hebben verloren door transport (zoals de site aangeeft). Ik heb gevraagd om een foto, maar het is geen duidelijke.
Eddine kun jij hier wat meer over zeggen...zie jij verschil op het zwarte gedeelte van je barbell?

Sportskraft is een mooie halter, al is het maar 158 psi (http://www.bstrong.net/node/7127) . Dit is de enige reden waarom ik twijfel met aanschaf en dat ik overweeg om te wachten tot eind maart (Rogue europa online) voor de westside powerbar (psi 185).

Aan de andere kant is dit wellicht onzin en gemiereneuk en moet ik gewoon voor de sportskraft gaan...

haha dat is mijn topic op bstrong :D

• Topic Starter Topic Starter
Op de sportkraft bars zitten wat krasjes, bij die van mij op het gladde stuk, dit is voor mij geen probleem, roest niet ook.
Ga nou gewoon voor die Sportkraft bar, krijg je echt geen spijt van. (Jullie hadden al een maand kunnen trainen met dat ding ;) )

Ik heb reactie. CoC geeft aan dat er standaard geen garantie op de sportskraft bar zit, echter hij is bereid mij 1 jaar garantie te geven. De verzendkosten zijn voor mij 30 euro.

Daarnaast is de prijs van sportskraft halter van 499,99 naar 449,99 gegaan omdat de halters wat kleur hebben verloren door transport (zoals de site aangeeft). Ik heb gevraagd om een foto, maar het is geen duidelijke.
Eddine kun jij hier wat meer over zeggen...zie jij verschil op het zwarte gedeelte van je barbell?

Sportskraft is een mooie halter, al is het maar 158 psi (http://www.bstrong.net/node/7127) . Dit is de enige reden waarom ik twijfel met aanschaf en dat ik overweeg om te wachten tot eind maart (Rogue europa online) voor de westside powerbar (psi 185).

Aan de andere kant is dit wellicht onzin en gemiereneuk en moet ik gewoon voor de sportskraft gaan...

ik ga voor de sportkraft bar.
ook voor mij 30 euro verzendkosten (ik laat m naar een ander adres sturen, mijn eigen adres is 50 euro ???)
dan moet ik dus ook net nog ff een jaar garantie zwart op wit afdwingen :)

Hey gasten (en McChick in het bijzonder), ik ben ook in de race voor een nieuwe barbell. Ik heb Rogue Europe een paar keer gemaild nu, maar naar mij reageren ze niet. :(
Ik wil die Rogue bar bestellen of liever nog de Burgener en Rippetoe bar!

Ik zit ook in Dordt trouwens McChick. ;)

Goeie bump

no sarcasm

Ik las eind maart bestellen en het is nog geen eind maart he. ;)

Terug
Naar boven